Şey merhaba adım Hazal ve 18 yaşındayım. Hayatımın en güzel günleri olarak planladığım 18 yaşımda,yani bugün ailemi defnediyorum.
Küçüklüğümden beri ailesel sorunlar yaşardım ama bunun bana bu kadar ağır geleceği aklımın ucundan bile geçmezdi.
Gözümden damla damla yaşlar süzülürken halamların sohbeti çınlıyordu kulağımda "babamın mirasi" tek istedikleri de buydu zaten. Sinirle dişimi sıktım cenaze bitmişti eve yorgun argın gelmiştim korkuyordum ve hala kırgınlık vardı içimde öylece bırakamazlardı beni. Ev sessizdi küçük kardeşimin benimle uğraşmalarını her oda boyunca aradım babamın bağırtılarını annemin o tiz sinir dolu çığlıklarını. Nasıl geçecekti bunca yıl ömür. Sadece yatağa uzandım ve uzun 2 hafta boyunca cenaze ve tapu işlemleriyle uğraştım'3 hafta sonra'
Sabah uyandığım gibi kahvaltı yaptım ve ihtiyacım olan şeyi yani sudeyi aradım sude benim tüm varlığımdı belkide oda benim mirasımdı... benim çocukluğum du. Sudeyi sorup soruşturunca telefonu kapattım ve babamım mirasından gelen tüm parayı bir banka hesabı açıp yatırmak üzere evden çıktım
Giyindiğim*
İşimi halletmiş ve eve geçmiştim akşam yemeği hazırlayamazdım bu yüzden dolaptan bir kaç birşeyler atıştırdım ve yatağa uzandım bu parayla ne yapacaktım?
Gözlerim yaşardı birden annemin sözü geldi aklıma ablamın ve benim koreyi ne kadar çok sevdiğimi bilen annemin en büyük isteği bizimle koreye gitmekti bu parayı sonsuza dek saklayamazdım bilgisayarın başıma geçtim ve neredeyse tüm kore otellerine ve biletlere baktım param yetiyordu hatta artıyordu 2 ay geçinecekte paramız kalıyordu 2 bilet ve otelden 1 haftalık rezarvasyon yaptırmıştım. Heyecanlıydım hemde deli gibi. Bir an olsun üzerimdeki o kırgınlık üzgünlük gitmişti (ben istanbulda yaşıyorum) kocaeliye bir bilet daha aldım sudenin yanına gidecektim biletler 3 hafta sonrayaydı 1 hafta sudelerde kalacaktım. Bavulumu hazırladım ve yarın sabah yola çıkmak üzere uyudum.'Alarm 05.00'
Hay bir ses bu kadar boktan olamaz!
Yataktan doğrulmuştum yüzümü yıkadım hafif bir makyaj ile evdeki önemli herşeyi toparladım ve çıktım
Sudelerin evine vardığımda sudeyle çığlık atıyorduk en son 15 yaşında buluşmuştuk yemek yediğimiz gibi sudeyi odaya çektim biletlerin resmini ve otelin resmini sudeye gösterdim ani bir şoke sessizliği daha sonrasında ise tiz mutluluk çığlığı ve çifte yuvarlanma seansı yapmıştıkSude: sen şaka yapıyorsun.şaka yapıyorsun sen. yapıyorsun şaka. Bir dakika sen ciddi misin
Hazal: evet sude ciddiyim gidiyoruz ama 1 hafta aileni ikna edip benim eve geçmemiz bu evi satmalı ve eşyalarıda postalamalıyız.
Sude:KIZIM EĞER CİDDİYSEN BEN O EVİ GİDER SİLER SÜPÜRÜR YALAR YUTARIM
Hazal: Ahahaha sude tamam yaparız bebeğimde ailen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki evlilik {KTH}☆ +18
Чиклит𝙎𝙖𝙧𝙝𝙤ş𝙠𝙚𝙣 𝙫𝙚𝙧𝙞𝙡𝙚𝙣 𝙨ö𝙯𝙡𝙚𝙧 𝙜𝙞𝙗𝙞 𝙠𝙖𝙮𝙗𝙤𝙡𝙙𝙪𝙠 𝙢𝙪 《°•☆𝟎𝟕.𝟎𝟏.𝟐𝟎𝟏𝟗•°☆》🥂