11

3K 129 14
                                    

Sabah uyandığım da yanımda uyuyan dudakları büzülmüş taeyi saatlerce izleyebilirdim. Elimi yanağıma götürüp onu izlemeye başladım. Nasıl hem sinir bozucu hemde bu kadar muazzam olabiliyordu ki.

Taenin gözlerini aralamasıyla yataktan sıçramıştım bana imalı imalı bakan taeye 32 diş sırıtıp aşağı kahvaltı için indim.

O adam ordaydı tüylerim diken diken olmuştu masaya oturdum. Bir kaç lokma almadan taenin aşağı indiğini gördüm.

Tae:hayatım ben kahvaltı etmeden çıkacağım

Bana hayatım mı demişti taehyung? Hazal rüya bu uyan demiştim. Ama aklıma dank etti abisinin yanında da rol yapması gerekti.

Hazal:dur geliyorum bende bekle

Tae:yok sen kahvaltını et şirkette görüşürüz.

Diyerek yanağıma bir buse kondurdu kalbim gittikçe hızlı atıyordu. Taenin kapıdan çıkışını fırsat bilen min suu bana dönüp soru sormaya başladı

Min suu:gerçekten mutlu bir evlilik mi

Hazal:tabi ki ikimizde birbirimize aşığız

Min suu:kulağıma öyle gelmiyor

Hazal:kulağınız sağır olabilir

Hazal:benimde size bir sorum var

Min suu:buyur

Hazal:neden taenin bunca zaman yanında olup ona destek olmak yerine şimdi çıka geldin?

Min suu:yıllar önce annem vefat ettiğinde kendime bir şirket açtım babamdan daha büyüdüm ve büyüyeceğim buraya bunlara olan sevgimden gelmedim uslu dur cici kız.

Min suu böyle konuştuğunda tek kelime edemez oldum bunu taeye söylemelimiydim. Odaya giren min hyuk beyi fark edince derin bir oh çekip müsada istedim. Odama çıktığımda olanları tekrar düşündüm
Evet anlatacaktım. Üstüme birşeyler geçirdim çantamı da hazırlayıp çıktım.

Hazalın giyindiği*

Şirkete vardığımda taenin odasına doğru koşar adımlarla ilerliyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Şirkete vardığımda taenin odasına doğru koşar adımlarla ilerliyordum.
Kapının önüne geldiğimde nefes nefese kaldığımı fark ettim. Tam kapıya vuracakken ne yapıyorsun hazal diyip geri çekildim. Şirkete geldiğim gibi söylemezdim ilk önce ben sakinleşmeliydim. Kendime çeki düzen verip odama çıktım.

1 saat sonra*

Sakinleşmeye çalışıyordum artık karar vermiştim üstümü düzeltip odadan çıktım anlatacaktım. Odaya hızla girdiğimde bir sürü insanın odada olduğunu gördüm. Özür dileyip dışarı çıktım belliki meşguldü.

Tüm gün ona söylemek için peşinden koştum. Ama birşekil meşguldü. Çıkış saatinde odasından çıkan taeyi görünce yanına koştum

Hazal:tae bugün birlikte gidelim

Tae:aaaa? Peki hazırlan

Bunu duyunca odamdan gidip çantamı aldım. Arabaya doğru giderken ayağım titreye titreye yürüyordum taenin tepkisini çok merak ediyordum arabaya bindik

Yol boyunca dudaklarımı aralayıp konuşmak için ağzımı araladıkça susuyordum. Tae ben her dudağımı aralayıp konuşmak için nefes aldığım da bana anlamsız bakışlar atıyordu.

Arabadan indiğimizde eve doğru ilerliyorduk tae aşağıda babasıyla birkaç konuyu konuşurken odaya çıktım. Üstümü değiştirip söylemek için hazırlanıyordum.

Hazalın giyindiği*

Taenin varlığını odada hissettiğimde ritimleri düzene yeni girmiş kalbim yine küt küt atıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Taenin varlığını odada hissettiğimde ritimleri düzene yeni girmiş kalbim yine küt küt atıyordu. Ona olan aşkımdan mıydı korkumdan mı?

Hazal:tae biraz konuşabilir miyiz?

Hem pijamalarını giyinip hem kafasını sallayan taeye baktığımda artık herşeyi söylemelisin hazal deyip. Dudaklarımı araladım.

Yatağa oturup beni dinleyen taeye anlatmaya başladım.

Hazal:tae sen bugün erken gidince abin bana bir kaç soru sordu

Tae:ne sordu

Hazal:evliliğimiz ile ilgili ufak sorular

Tae:aaah anlıyorum

Hazal:sonra bende ona sordum

Tae:ne hakkında ?

Hazal:bunca sene neden yoktun dedim o ise kendi şirketimi kurdum büyüyeceğim buraya onlara olan sevgimden gelmedim "uslu dur cici kız" dedi.

Tae:hazal şaka mı?!

Hazal:...

Tae:CEVAP VER ŞAKA MI?!

Hazal:hayır...

Biz konuşurken bizi kapıda dinleyen bir adet öin hyuk beyi fark etmemiştik bile.

Taehyung:SANA O ADAMLA KONUŞMA DEMEDİM Mİ HA?! UZAK DUR DEDİM BENİM HAYATIMI NE KARIŞTIRIYORSUN SENİ NE İLGİLENDİRİR!

hazal:özür dilerim kötü bir niyetim yoktu

Tae: HERŞEYİ ELİNE YÜZÜNE BULAŞTIRIYORSUN FARK ET ARTIK ŞUNU 1 AY SONRA BU SÖZLEŞMELİ EVLİLİK BİTECEK SENDEN KURTULACAĞIM

hazal:BENDE O GÜNÜ DÖRT GÖZLE BEKLİYORUM!

aralık olan kapıda dona kalmış min hyuk beyi fark edince sustum ve neredeyse nefessiz kalmıştım

Min hyuk bey:sana güvendim hazal senin yalancı olacağını bilmezdim.

Hazal:bakın çok özür dilerim gerçekten özür dilerim

Hiçbirşey demeden odasına çekilen min hyuk beyi sadece izlemiştim ardından üstüme bu sabah giyindiklerimi taeyi umursamadan geri giyinmiş telefon ve cüzdanımı da alıp bu ebi terk etmiştim.

Zoraki evlilik {KTH}☆ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin