hazal ne istiyorsun~

2.3K 107 35
                                    

Eve gidip bir hışım eşyalarımı toparladım. Kafama koymuştum bitirecektim evet canım yanıyordu ama bitecekti. Elinde sonunda her aşkın bittiği gibi buda bitecekti.

Kendimi toparladım. Ve metrobüse doğru yol aldım. Hafif soğuk hava yüzüme doğru üflüyordu. Gözümden düşen yaşlar da benimle birlikte üşüyordu.

Metroya geldiğimde derin derin nefes aldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Metroya geldiğimde derin derin nefes aldım. Şuan taeden kaçabileceğim en mantıklı yer busan di. Seul bitmişti benim için. Tae neredeyse ben oradan kaçacaktım çok korkuyordum ona yenik düşmekten

Birine aşık olmaktan korkuyordum,bir daha mi tövbe aşık olamam. Kurduğum o düşler halbu ki ne kadar aptalcaymış beni aldatan dışlayan ilk günlerimizde bana sürtük muamelesi yapan adam için hayal kurmuşum.Bizde normal bir aile oluruz diye bir umut çırpınmışım. Ama artık istemiyorum.

Metrodan indiğimde telefonumu uçak modundan çıkarıp internetimi açtım.
Abartmıyorum ama telefon bildirimden deli gibi titriyordu.

  Cevapsız aramalar
Minik kaplanım (09:05)
Minik kaplanım (09:07)
Minik kaplanım (09:18)
Minik kaplanım (09:45)
Minik kaplanım (10:15)
Minik kaplanım (11:59)

   Mesajlar

Minik kaplanım: sevgilim nerdesin
Minik kaplanım: sevgilim markette mısın gelip almamı ister misin?
Minik kaplanım:kahvaltı hazır sevgiliiimmmm
Minik kaplanım:hazal neredesin
Minik kaplanım:hazal cevap ver arıyorum aç nolur
Minik kaplanım:hazal beni yeniden terketmiş olamazsın. Dün akşam söz verdin hani birbirimizi bırakmayacaktık
Minik kaplanım:hazal yalvarırım aç

Hayır hazal ağlamayacaktın gözümden istemsiz yaşlar süzülüyordu üstten bakıp telefonu kapattım. İnan bana taehyung ikimize göre olanını seçtim. Bencillik yaptığımı düşünüyorsun belki özür dilerim sevgilim.

Hava soğuktu çok fazla harcayacak param yoktu ama beni 1 ay idare eder param vardı hazal sancaklıydım ben daima başım sıkışınca kullanacağım param vardı. Ucuz ancak temiz bir otel bulup 1 haftalık paramı şimdiden verdim. Belli mi olurdu belki param yetmeyecekti.

Duş aldım yatağa uzandım. Gözümü kapatmaya çalıştım. Telefonu açmak istiyordum  ancak yapamazdım öyle güzel seviyordum ki seni taehyung öyle sıcaktın ki bana karşı. Babam gibiydin seni çok özledim sevgilim.

Onu terkeden bendim ama beni bulup yeniden hapsetmesini istiyordum kaçmak istiyordum ama onunla kalmak istiyordum. Hazal kendine engel olacaksın bitti duydun mu diyip gözyaşlarımı sildim. Uykunun sıcak kollarına kendimi attım.

Zoraki evlilik {KTH}☆ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin