1.Jaką przygodę przeżyjesz na wyspie?

217 19 12
                                    

To jest jagby druga część wcześniejszego zodiaku. Pomysł od przemo3000 dziękuje.

Baran - (wyspa nocy ) W nocy obudzi cię głośny wybuch,pójdziesz w stronę dźwięku i spotkasz drugą Nocną Furie i postanowisz ją wytresować

Byk - (Wyspa Paszczogonów) Trafisz na spichlerz Wandali i gdy będziesz chciał do niego podejść zaatakuje Cię Sączyślin,prawie cię zabijając,a potem się zaprzyjaźnicie.

Bliźnięta - (Skała Tora) Zauważysz,że z każdym dniem masz coraz mniej jedzenia,choć ty dość mało jesz,żeby jedzenie tak szybko znikało. Okaże się,że to smok w nocy podkrada ci je i,więc postanawiasz wypędzić smoka z wyspy.

Rak -( wyspa Ognioglizd) Będziesz pomagać Ognioglizdą wypędzić Jakskiniowego Rabusia.

Lew - (Swędzi pacha) Zaatakują cię łowcy,a ty będziesz starać się przekonać ich do smoków,co ci się ostatecznie uda.

Panna - (Koniec świata) Będziesz poznawał,badał i tresował smoki na tej wyspie.

Waga - (Wyspa Bora Głowy) Rzuci się na ciebie jakiś zamaskowany jeździec i będziecie walczyć,aż w końcu okarze się,że jest to chłopak/dziewczyna i po jakimś czasie przekonacie się do siebie,aż zostaniecie parą.

Skorpion - (wyspa węgorzy) Twój smok połknie węgorza i będziesz starać się go wyleczyć.

Strzelec -( Zostaniesz na Berk) Bliźniaki będą robić ci żarty,a ty będziesz starać się zemścić.

Koziorożec - (Wyspa Lupieżców) Łupieżcy będą cię mieć za wroga i zaczną cię atakować,aż w końcu przekonasz ich do siebie.

Wodnik - (wyspa Berserków) Razem z Dagurem i Heatherą będziesz robić szalone rzeczy

Ryby -  (Księżycowa wyspa) Wezwiesz ducha,który będzie cię każdej nocy prześladować,a ty będziesz się starać go pozbyć.

Maraton czas zacząć!

Jak Wytresować Smoka zodiacOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz