Bolo 23:07 a zobudili ma divné zvuky. Vychádzali od vedla čiže z izby mojej sestry. Pretrel som si oči aby som lepšie videl, zapol som lampu vedla mojej postele a pozrel som sa vedla seba. Marek tam nebol. Išiel som do skrine vybrať si nejaké oblečenie keďže som bol len v trenkách a pomaly ani tých keďže Marek je uchyl. Obliekol som si kraťasy a vyšiel som z izby. Pristúpil som k sestrinej izbe a priložil ucho k dverám. Počul som akoby niekto búchal na stôl. Pootvoril som dvere a videl som Barbi spolu s Marekom. Trieskala mu hlavu o stôl. Rýchlo som k nej pribehol a odtrhol som ju od neho keďže vyzeral už dosť zriadene. Barbi sa na mňa pozrela zvláštnym pohľadom "a ty prečo na sebe nemáš tričko?" Povedala pobavene keďže som bol celý pomaľovaný od našej malej sestry. "A ty mi vysvetli prečo tu trieskaš Marekovi hlavu o stôl? Akoby už nebol dosť škaredý" pozrel som sa na Mareka ktorý ležal na zemi. "HEJ!" Ozval sa so zeme. Usmial som sa naňho. Vyzeral roztomilo keď trpel. Postavil sa so zeme a rozbehol sa oproti mne. Zhodil ma na Barbinú postel a začal ma štekliť. Barbi sa na nás chvíľu pozerala a ptm povedala "dobre radšej vás dvoch nechám samých" a odišla z izby. Marek ma po asi 5 minútach prestal štekliť a sadol si na mňa obkročmo. Ja som sa dosmial a pozrel naňho "ty si idiot som jej mohol oštať posteľ" povedal som pobavene. Marek sa na mňa pousmial. Zahladel sa mi do očí a ja do tých jeho. Boli tak prekrásne zelené až to bolelo. Chvíľu sme na seba len tak pozerali až kím sa nezačal približovať. Bol už celkom blízko no našťastie moja sestra otvorila dvere a povedala nech vypadneme lebo sa chce zajtra do školy vyspať. Išli sme do mojej izby a ja som si dal dole kraťasy a chystal sa ísť do postele. Všimol som si že sa na mňa Marek furt tak divne pozeral. Veľmi ma to netrápilo lebo viem že mám skvelý zadok. Išiel som si naspäť ľahnúť do postele a čakal som na Mareka nech sa ku mne pridá. Keď už konečne ležal v posteli zhasol som lampu, zatvoril som oči a pomaly som zaspaval. Zrazu som pocítil ruky na mojich bokoch a ako sa ku mne Marek pritúlil. Chcel som mu dať preč ruku no on už spal. Pomaly som sa otočil tvárou k tej jeho a sledoval ho ako spí. Bol roztomili. Pri pohľade na spiaceho Mareka som pomali ale isto zaspal.
Na druhý deň ráno som sa zobudil na hlasné vzdychanie. Otvoril som oči a pozrel sa na Mareka. Honil si. Ja som mu jebol po rozkroku nech prestane a spadol nahý na zem. Akože nebudem klamať... mal pekný zadok. Vstal som aby som pomohol Marekovi zo zeme. Keď sa už postavil tak stal predo mnou nahý. Ja som rýchlo odvrátil pohľad a radšej som sa išiel obliecť. Ani neviem prečo ale bol som nahý. Ja a Marek sme sa obliekli a išli sme sa dole naraňajkovať. Moja sestra už bola dole a napchávala sa vajíčkami a slaninou. Marek si išiel k nej sadnúť a ja som zatiaľ išiel urobiť aj nám raňajky. Keď sme dojedli Marek navrhol žeby sme išli hrať Fifu. Samozrejme že som vyhral všetky zápasy. Však som úžasný. Keď sme dohrali išiel som sa osprchovať keďže som sa trochu spotil pretože Marek na mňa skákal nech neviem ovládať. Ako som sa sprchoval som počul ako sa otvorili dvere od kúpeľne. Bol to Marek. Akonáhle vstúpil do kúpeľne odtiahol mi záves a rýchlo ho znova zatiahol. "JŽŠ KRISTE SORRY TO SOM NECHCEL" a buchol dverami pri vychádzaní.
JA UŽ NEVIEM ČO MÁM PÍSAŤ BOHA
YOU ARE READING
Luckily I'm still alive
RomanceTáto kniha vznikla kvôli tomu že som sprostá a povedala som že ju napíšem takže od toho vela nečakajte