"gülüm napicaz biz ya Hollanda diyor"
"Yapacak bir şey var. Gidip bileti alacağız ve Hollanda ya gideceğiz"
"Ama annen falan ne diyecek?"
"Bir yalan söyleriz işte. Hadi önce biletleri alalım. "
"Tamam hadi"
Sam in odasına girdik. Biletleri aldık ama orada da bir mektup vardı. Mektubu açtık.
(Evet şimdi Daniel ın agizindan dinleyin)
Çekmeceyi açtım iki bilet ve altında bana yazılmış bir mektup vardı.
Mektup;
Sevgili Daniel;
Biliyordum başından beri. Sunny ile tanışacağını o yüzden sana da bir bilet aldım. Bu mektubu Sunny ye sakın gösterme. Ona iyi bak başına bir şey gelmesin. Çünkü koruyucu olmak kolay değil. Onun üzerinde çok fazla yük var. Onun koruyucusu da sensin bu görev sana bahşedildi. Ona iyi bak.
Mektubu Sunny ye göstermeden arka cebime attım.
"Aldım hadi gidelim"
"Tamam eve gidip eşyalarımızı alalım da"
"Ok"
"Yay"
Allah'ım ya bayılıyorum bu kıza. Neyse eve gidip bavulumu hazırlamaya başladım.
💙💙💙
Bavulumu bazamın altından çıkardım. İçine Pantalonlarımı ve tişörtlerimi power bank imi falan koydum. Tam odamın kapısından çıkarken Sunny yi çıkarken gördüm. Ve beraber evden çıktık.
💙💙💙
Yolda yürümeye başladık.
"Eee uçak ne zaman kalkıyor?"
"Daha iki saat var"
"İyi o zaman bir kafeye gidelim de bir balıma kahve ısmarlayayım"
"İyi hadi gidelim"
Kafeye gittik. Ben kahve içtim yanında lokum djdjdjdjd. Sunny de soğuk kahve ve çikolata yedi.djdjjejekejd. neyse .
Kafede çıkıp havaalanına gittik.
💙💙💙
Uçağa bindik.
💙💙💙
Sunny heyecanlı gibi görünüyordu. Yani ben de olsam heyecanlanırdım. Düşünsenize ilk defa annenizi göreceksiniz. Mükemmel bir şey ya.neyse Sunny ile konuşmaya başladım.
"Eee kendini nasıl hissediyorsun?"
Sunny boynuma sarıldı ve ağlamaya başladı.
"Noldu niçin ağlıyorsun"
"Korkuyorum"
"Korkmana gerek yok. Asıl mutlu olmalısın hiç korkmana gerek yok"
Alın size güzel bir söz. Neyse bu duygusal anı bozmayayım.
"Ağlama balım"
"Seni seviyorum"
"Biliyorum. Ben de seni seviyorum ama ağlama bak içim gidiyor"
Sunny yi sakinkeştirdikten sonra 3 saat uyuduk.
💙💙💙
(Bu arada haberiniz olsun artık aralara *** işareti yerine 💙💙💙 bunu koyuyorum)
💙💙💙
Uçaktan indik. Sunny nin elini tuttum.
"Sakin ol tamam mı"
"Tamam ben çok sakinim ve rahatım ohhh"
"Hadi bir yerde mola verelim"
Bir yerde mola verip yolumuza devam ettik. Mektupta ki adresi takip ettik ve sonunda gösterilen eve geldik. Sunny çok heyecanlıydı. Ben büyük bir cesaretlik gösterip Zile bastım.
Kapıyı orta yaşlı bir kadın açtı. Kadının gözlerinden yaşlar gelmeye başladı. Sunny de ağlıyordu. Ve birbirlerine sarıldılar. Kesin bu kadın Sunny nin annesi hem kaşları falan da benziyor.
Bizi içeri aldı.Evin dışı çok kötüydü. Ama içi tam bir şatoydu. Size hogwarts gibiydi diyebilirim. Ama hogwarts daha büyük.
Kadın bizi kanepeye oturttu. Ve karşımıza geçti. Konuşmaya başladı.
"Çocuklar şu anda buradasınız. Herhalde ben kör değilim değil mi"
Hemen yanıtladım
"Evet ben Daniel ve..."
Tamamlayacaktım ki kadın beni susturdu.
"Her şeyi biliyorum anlatmamıza gerek yok çocuklar. Siz acıktınız mı durun da size yemek yapayım."
Sevgili müstakbel annem djdndndndn yemek yapmaya gidince Sunny ye seslendim
"Hey"
"Noldu"
"Valla anne gibi anne. Ben yaşadım"
"Hee iyi kayınvalide şanslısın"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEÇİLMİŞ KİŞİ
Fantasygenç bir kızın mistik olaylar yaşaması ve başka bir evrene ışınlanması