BU İŞTE BİR İŞ VAR

42 12 9
                                    

Hemen Sam'in karşısına geçtim. Bana tip tip baktı. Ve sonra arkasından belli belirsiz bir şey çıkardı. Bu bir oka benziyordu. Tam elmaya saplanacakken sadece bir saniyeyle sola kaydım ve ok arkamdaki (aslına pek arkam sayılmaz aramızda 2 km alan var) ok duvara saplandı.
Birden havadan alkış sesleri duyuldu.

Sam: işte bu bir hiperpistik.

"O nasıl isim be"

Sam: hiperpistikler ilk defa çok önemli bir iş başardığında ortaya çıkarlar minik şeylerdir ama bir şey beğendiler mi onları durduramazsın.

Sanki çok önemli bir şeymiş gibi anlattı alt tarafı sinek kadar bir şey. Ama sesi de fil kadar fazla.

Birden borazan gibi bir ses duyuldu. Sam o kadar korktu ki yerinden sıçradı. Ve titreyerek konuşmaya başladı; oooolaamazz şimdi bittik

"Yani ne oldu ki en fazla ölürsün. Bu ne telaş derdin ne ki benim gibi Arapça sınavından 25 mi aldın??"

Sam: bırak şimdi sınavı mınavı. Bakanlıktan Muryaşlıklar geldi.

Abi bu ne Muryaşlıkmış hiperpistikmiş bunlar nasıl isim ya.

Sam meydana doğru koşmaya başladı. Bende peşinde yavaşça ve sessizce yürüdüm. Sam garip bir mekana geldi sanırım burası onun odasıydı. Sandalyesine oturdu ve telefonu çaldı ben de gizlice kapıdan dinledim. Telefondan şöyle sesler geldi;
-bu işi bu gece halletmeyiyiz yoksa işimiz biter o ...

Gerisini duyamadan içeriye birisi girdi bu herhalde Sam in bir çalışanıydı. Sam ile konuşmaya başladı;
- Sam bey Muryaşlıklar sizi çağırıyor.

Sam telaşlandı koşarak meydana gitti.
                                ***
Onlar gidince ben Sam in telefonunu karıştırmaya başladım ama Muryaşlıklar hakkında hiçbir bilgi bulamadım ve içeriye tam da ben telefonu bırakıcakken Sam in bodyguard ı girdi.

"Sen ne cüretle buraya girdin ve telefonu karıştırıyorsun haa. Seni Sam beye söylemeliyim yoksa beni işten kovar.

" Dur açıklayabilirim."
O anda beni kolumdan tuttuğu gibi Sam in yanına götürdü.
                                ***
Sam bana öyle bir kızdı ki hayatımda hiç böyle aşağılanmamıştım. Abi alt tarafı bir telefonu karıştırdım o da şifre koysaymış. Allah Allah.

Neymiş efendim mahkemeye çıkacakmışım yokya. Başka istediğiniz bir şey var mı?? Bu ne saçmalık arkadaşlar ya ama ben bu sistemi değiştirmezsem kimse değiştiremez.

Diğer bölüm yarın gelecek okuduğunuz için teşekkür ederim😊😊

SEÇİLMİŞ KİŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin