bittik lan

8 5 3
                                    

Merhaba arkadaşlar bildiğiniz gibi sonda biraz saçmaladım kitabımda olaylar hızlı gelişiyor ama artık yavaş yavaş anlatıp çokça betimleme yapacağım ve bölümleri daha uzun yazmaya çalışacağım. İyi okumalar dilerim

***

New York'a geldiğimizde Daniel bana şaşkın şaşkın bakışları ile beni süzmeye başladı.

"Bana niye anlatmadın"

"Ama..."

"Anlatmalıydın ben senin için endişelenmiştim. Sunnuly ben seni seviyorum bunu anla senin için korktum anladın mı"

"Ya tamam özür dilerim ama sana söylemeliydim yoksa sonun Emma gibi olurdu ve seni kaybetmekten korkum. Ben de seni sevdim. Ama bunu sana yapamazdım daha fazla kimseye zarar veremezdim. Şimdi beni anlayabiliyor musun?"

"Ufff tamam seni affederim ama bir daha başına kötü veya iyi herhangi bir şey gelirse ilk adresin benim bana her şeyi baştan anlat bakalım ama burada olmaz bizim eve gitmeliyiz."

"Daniel ben sana ne dedim olmaz çünkü annen baban..."

"Ben onlara her şeyi açıklarım. Ama bu olayları değil bir şeyler uydururuz."

"Sen öyle diyorsan öyle olur"

***
(Evet arkadaşlar şimdi her şeyi Sunny kendi ağzından anlattı değil mi ama şimdi Daniel anlatacak hazır olun)

Merhaba bildiğiniz  gibi ben Daniel Robert Story. Bir ağabeyim var. Adı Robert. Abim 19 yaşında. Ben Sunny yi ortaokul 5 ten beri her gün okulda görüyordum ve ondan hoşlanmaya başladım falan. Ben onun için bu yaşta katil oldum  be ama daha öldüğünden emin değilim ama kesin ölmüştür. Neyse şimdi Sunny yi annemlere tanıtacağım yalan şu;

"Sevgili ailem şaka be böyle başlamam tabiiki. Evet anne Sunny benim okuldan proje arkadaşım ve ailesinin öldüğünü daha dün öğrendi ve ben ona bizim evin kapılarını açtım. Evlerini de mafyalar yakmış. Nasıl? Bence hiç inandırıcı değil ama benim ailem saf bu yüzden %100 inanırlar. Annemin adı Astoria babamın adı James.

(Evet şimdi normale yani Sunny nin anlatımına dönebiliriz.)

***

Evet artık dönüş yoktu. Daniel baya kalbimi kırdı. İnsan öyle azarlanır mı ya neyse ama çocuğu seviyorum yaa iyi bir çocuk bak benim için endişelenmiş. Kimse beni takmazdı bile ama çocuğa bak resmen bana aşık bende onu seviyorum yani olamaz mı yani. Sonuçta biz ergeniz gffhjbfffghhhffghkffjjjejej
Neyse daha fazla uzatmadan devam edelim.

***

Daniel ın evlerinin kapısının önüne geldik.

"Daniel bir şey sorucam"

"Sor balım"

"Balım mı? Eheheh. Şaka değil dimi bu . Tamam ya . O zaman soruyorum. Geri dönsek olur mu?"

"Hayır olmaz"

Daniel kestirip attı ve zili çaldı. Allah'ım bayılacağım sen bana sabır ver. Bu kapı açılmasın. Allah olamaz annesi kapıyı açtı Allah'ım bayılıyorum ana bayıldım ya la.
***

Gözümü açtığımda karşımda Daniel ve doktor vardı. Ana cidden bayılmışım ya.
Doktor odadan çıktı.

"Pişşt Daniel hoppp baksana noldu bana"

"Bilmiyorum ama birden bayıldın. Eehehehe herhalde sok geçirdin"

"Şaka yapıyorsun zaten bunu bilmiyordum zaten teşekkürler çok yardımcı oldun"

SEÇİLMİŞ KİŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin