capitolul XIX

62 9 0
                                    

Chris POV
Dimineața mă trezește alarma. Mă ridic ușor să nu o trezesc pe Raluca și plec în bucătărie. Acolo erau doar băieții. "Deci toate fetele dorm, iar noi băieții ne-am trezit că proștii de vreme!?"

Mă pun cu ei la masă. Îmi beau cafeaua și le spun băieților:

Eu: Băieți, eu și Raluca ne-am gândit să mergem cu toții în România. Ce spuneți?

Richard: Bro, la Asta ne gândeam și noi. Adică, Polly aseară mi-a spus că îi este dor de familia ei. Și dacă se poate să ne mutăm în România.

Erick: Andreea mă tot freacă cu chestia asta de aproape o lună.

Joel: Diana mă tot întreabă dacă am vorbit cu voi.

Zabdiel: Frate eu vreau să îți spun ceva!

Eu: Spune! Te ascult!

Zabdiel: Eu nu pot veni în România. Eu trebuie să plec în Mexic deoarece bunica mea este în spital și...

Eu: Sigur! Te înțeleg! Dar promite-mi că după vei veni.

Zabdiel: Sigur, bro!

După ce am terminat de băut cafeaua, am luat MICUL-DEJUN la mine in cameră. Era ora 10:00 și Raluca nu s-a trezit.

Mă pun lângă ea și încep să o gâdil ușor, crezând că se va trezi. Dar nu s-a trezit! Încep să mă joc în părul ei și din când în când o mai gâdilam. Dar între timp Raluca a primit un mesaj de la Kandell, în care scria:

"Nu poți scăpa de mine! Vino azi, la cafeneaua Americii, ora 21:00. VINO SINGURĂ! P.S: Îmbracă-te cu ceva sexy!"

După ce am citit mesajul, se trezește și ea.

Raluca POV
Cand m-am trezit, l-am văzut pe Chris că se uită in telefonul meu. Îi dau un pupic pe obraz, în semn de bună dimineața. Și îi spun în glumă:

Eu: Ești gelos de îmi verifici telefonul? Stai liniștit, dragă! Nu te voi înșela niciodată.

Chris: Nu sunt gelos! Doar că ai primit un mesaj de la Kandell. Vrea să te întâlnești cu el la cafeneaua Americii, la ora 21:00.

Eu: Nu! Eu mă voi duce singură să mă întâlnesc cu el! Vreau să vi cu mine!

Chris: Nu pot!

Eu: Te rooooooog!!!!!

Chris: Bine! Dar o să recunoască! Ce putem face?

Eu: Las' pe mine! De deghizarea ta mă voi ocupa eu!

Chris: Bine!

I-am mai dat un pupic și am plecat să mă schimb. M-am schimbat așa:

Când m-am întors am văzut o tavă plina cu mâncare care arăta așa:

Când m-am întors am văzut o tavă plina cu mâncare care arăta așa:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Dragoste cu năbădăi (Vol. 1) FINALIZATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum