Deodată ușa din spate a restaurantului se deschise. Pe ea au intrat cei de la BIG TIME RUSH și Chris. Logan a spus:
L: Frate ce faci aici? Fata asta chiar ți-a sucit mințile!
K: Voi ce căutați aici?
C (Carlos): Păi tu ne-ai sunat! Și las-o pe domnișoara Raluca în pace!
Atunci el s-a întors spre mine și mi-a spus că îi pare rău de ceea ce a făcut. După ce mi-a dat drumul, am plecat acasă. Am ajuns. L-am demachiat pe Chris și nu ne-am mai schimbat și ne-am culcat așa cum eram.
*A next day*
Dimineața m-am trezit cu un fior. Mă pun înapoi în pat și incerc să dorm. Dar nu am putut, deoarece nu l-am văzut pe Chris lângă mine. Chiar atunci ușa camerei se deschise. Atunci intrase Chiar Chris.Se pune lângă mine și îmi spune cu un zâmbet drăcesc:
Chris: Neața!
Eu: Neața! Ce pui la cale?
Chris: Nimic! Ce, nu mai are voie omul să zâmbească, că trebuie să pună la cale ceva!?
Eu: Păi nu, dar la ce zâmbet ai...
El m-a luat în brațe și m-a întrebat dacă vreau să merg pentru ultima oară la cumpărături aici în New York. Înainte că eu să îi răspund, îmi sună telefonul. Nu mă uit să văd cine sună și răspund.
Convorbirea telefonică
Eu: Alo? Cine sunteți?Nick: Suntem frații tăi! Iar nu te uiți să vezi cine te sună?
(Îi fac semn lui Chris să mă lase puțin singură)
Eu: Scuze, frate! Dar sunt foarte stresată din cauza lui Kandell! Adică aseară voia să mă omoare. Dar s-a rezolvat. I-am spuneți! De ce ați sunat?
Joe: Am sunat să vedem ce mai faci!
Eu: Sunt bine! Și voi face foarte bine mâine!
Kevin: De ce? E o zi specială?
Eu: Da! Mâine voi în România!
N & K & J: Serios? Te așteptăm la aeroport!
J: Tu și Chris veți sta la noi!
K: Cu siguranță!
Eu: Și voi acum unde sunteți?
J: Păi acum noi ne îndreptăm spre mama! Am plecat aseară din Londra, și acum suntem în România!
Eu: Băieți, nu puteți să ne găsiți o vila numai a mea și a lui Chris? Să nu credeți că nu vreau să stau cu voi! Dar as vrea să stau numai cu Chris în vila!
N & J & K: Nicio problemă!
K: Vezi că o să ne ajute mama cu casa!
Eu: Nu contează!
N: Noi acum vom închide! Avem puțină treabă. Ok?
Eu: Ok! Atunci bye!
Frații Jonas: Bye! Te iubim!
Eu: Și eu pe voi!
Convorbire încheiatăDupă ce am terminat de vorbit, am plecat să mă schimb, așa:
Apoi m-am machiat așa:
Și am plecat jos. Acolo îi văd pe băieți că joacă adevăr sau provocare împreună cu nebunele mele. Mă pun între Chris și Joel și spun:Eu: Mă primiți și le mine?
Richard: Sigur! Ia un loc!
M-am așezat între Chris și Joel. După câteva runde, primesc un mesaj. Era de la Logan. Mesajul era chiar așa:
Dragă Raluca,
Trupa Big Time Rush își cere scuze pentru tot ce a făcut Kandell. Aseară l-am dus la spital, și acolo doctorii au spus că a fost drogat. Să nu crezi că era un drog oarecare. Din câte ne-au spus doctorii, acela era cel mai periculos drog din lume. El nu a vrut să îți facă rău! Când a vrut să-ți facă rău, era sub influența drogului.
Încă o dată ne cerem scuze pentru ce a făcut Kandell. O zi bună!"După ce am citit mesajul am încremenit. Richard a spus:
R: Raluca către Terra!
J: Ești bine?
Eu: Da! Am primit un mesaj de Logan. Cică Kandell era sub influența unui drog puternic când a vrut să îmi facă rău.
După ce au citit și ei mesajul, au rămas mască. Atunci Zabdiel vine de afară și spune:
Z: Băieți vin și eu cu voi in România!
Toți: Dar cu bunica?
Z: M-a sunat mama și a spus că stă ea cu bunica! Și în plus eu am transportul asigurat.
Eu: Ce vrei să spui?
Z: Păi, mama mi-a platit biletul de avion, mi-a găsit si o casă, care arătă destul de bine! Hai ca ma bag si eu in jocul vostru.
După câteva ore, mă plictisesc de acest joc, și mă uit la un film. Între timp vin si restul. Apoi am întrebat la cât avem avionul. Joel Spune in dorul lenii că îl avem în doar 50 de minute. Apoi toți ne-am dus în camere și ne-am făcut bagajele.
In 10 de minute am am terminat. Apoi am spus că în 40 minute trebuie să din la aeroport. Înainte de a merge, Zabdiel s-a pus în fața Valeriei și a spus:
Z: Vrei să fi iubita mea?
VALERIA: OMG! Sigur că da!
Am mers cu mașina lui Renato, menegerul trupei. Am ajuns la fix! Ne luam la revedere de la Renato și ne urcăm în avion.
După ce am decolat, Chris a adormit pe umărul meu. Dormea atât de frumos! După un timp m-am gândit să îmi sun frații. L-am sunat pe Nick deoarece el răspunde cel mai repede.
Convorbirea telefonică
Eu: Hey, Nick!Nick: Hey, Ralu! Ce faci? S-a întâmplat ceva!?
Eu: Nu, nu! Noi acum am urcat în avion și acum câteva secunde a decolat!
Nick: Deci acum veniți spre țară?
Eu: Da! Am o întrebare!
Nick: Spune!
Eu: Unde vom sta? Eu cu Chris mă refer!
Nick: Păi veti sta in casa in care am copilărit. Am amenajat-o frumos, așa cum îți place ție! Dar am o întrebare
Eu: Yeyyyyyyyy! De-abia aștept! Spune!
Nick: Tu cu Chris veți dormi împreună sau separat?
Eu: Împreună deșteptule!
Nick: Acum trebuie să închid. Să mă suni când ajungi! Bine?
Eu (tristă): Fie! Bye!
Convorbire încheiatăDupă ce am terminat de vorbit, am inceput să mă uit pe Tik Tok, pe Instagram, pe YouTube. După m-am pus la somn.
(Și cred că ați văzut ce frumos am mers eu azi la Mall) 😂
CITEȘTI
Dragoste cu năbădăi (Vol. 1) FINALIZATĂ
FanfictionHey, lume! Știu că multe cărți au fost făcute despre CNCO, dar m-am gândit să scriu și eu una! Nu am găsit altă descriere, decât următoarea: Eu am 22 ani și am plecat într-o tabără de o săptămână. În autocar mă întâlnesc cu CNCO. De aici viața mi se...