Eu: Joel... Am născut!spun destul de repede încât să nu înțeleagă.
Joel: Poftim!? Nu se poate! E prea devreme!
Eu: Ba se poate! Și mă rog, de ce ești stresat?
Joel: Știi eu nu prea sunt pregatit pentru a deveni tată!
Eu: Crezi că eu sunt pregătită să devin mamă? Nu! Eu nici măcar nu m-am împăcat cu gândul că voi fi mamă! Și în plus, nici măcar nu mi-am imaginat că voi fi mamă vreodată!
Joel: NU MAI SPUNE! spune el sarcastic.
Eu: Ce-ai zis?
Joel: Nimic!
Chiar atunci apare domn doctor. Când intră, îl vede pe Joel, și îmi spune că eu acum ar fi trebuit să dorm pentru a mă odihni. Și i-am spus că fără el, EU NU MĂ POT ODIHNI! Pe naiba! Mă pot odihniși fără el. Dar ce puteam spune ca să nu bată la ochi? Dânsul nu mai spune nimic și se îndreaptă spre un dulăpior, unde ia o radiografie. Eu îl priveam pe domn doctor cu multă curiozitate, deoarece era foarte surprins, și voiam să știu și eu de ce era așa surprins.
După cam 20 de minute de uitat la acea radiografie, îl împinge uțor pe Joel și mă măsoară din cap până-n picioare. La un moment dat, se reuită la radiografie, apoi lAa mine. Ține tot așa timp de 10 minute, apoi spune că cică nu se aștepta să nasc aatât de devreme. Înainte de a ieși, spune:
Dr: Domnule Pimentel, puteți să veni să semnați actele de externare?
Joel: Sigur! Iubito, mă întorc repede. OK?
Eu: OK!
După ce au plecat, mă uit pe telefon și văd 30 de mesaje de la Raluca. Deși era ora 12 dimineața, nu aveam niciun chef să dorm. Nu contează! O sun pe Raluca și îi spun totul. Cât timp suna, am început să mă plimb prin cameră.
După 20 de minute,, am terminat de vb cu Raluca, și chiar atunci intră Joel cu niște haine. Astea, erau hainele Ralucăi? În fine! Îl dau afară pentru a mă schimba. Hainele arătau așa:
Nu prea are gusturi bune! Mai bine mă îmbrăcam cu hainele care le aveam. Dar în fine.
După ce m-am îmbrăcat am plecat să văd ce face Chris. Când am ajuns în dreptul salonului in care se afla Chris, m-am ciocnit de un băiat, pe care știu sigur că l-am mai văzut pe undeva, dar nu știu unde. Atunci spune:
?: Oh! Scuze! Nu te-am văz... Diana?
Eu: Ăm... Ne cunoaștem?
?: Diana! Sunt eu, Mark!
Eu: OMG! Mark, youtuberul cu 25 mil de abonați?
Mark: Da! Chiar eu sunt!
Eu: Nu pot să cred!!!!!😍 Te ador! Sunt cea mai mare fană! Dar de unde îmi știi numele?
Mark: Păi...
Atunci apare Joel. Îl salută pe Mark, și spune:
Joel: Mda... Se pare că, surpriză s-a dat de gol.
Eu: Ce surpriză?
Joel: Păi, voiam să îți fac o surpriză, și nu știam care. Așa că, am aflat de la Raluca, că tu îți dorești foarte mult să îl cunoști pe Mark.
Eu: Nu pot să cred! Ms Joel!
După ce am vb cu Mark, și ne-am cunosc mai bine, i-am cerut un autografe, și am făcut cred că un 1 milion de poze. Era așa drăguț! Nu pot să cred că el stă în fața mea!
După cam 10 minute, mă întreabă dacă vreau mâine să ies la un suc. Când am auzit, am încremenit. Nu îmi vine să cred că cel mai mare YouTuber, mi-a cerut să iesima un suc! Eram așa fericită, încât am si uitat de Chris!
După ce m-am calmat, i-am răspuns că mi-ar face o mare plăcere să ies la un suc cu el. Dar, înainte de a pleca, s-a întors spre Joel Și a spus să vină și el, că ar fi curios să îl cunoască .
Perfect! Am si Eu o șansă în viață să îmi cunosc Youtuberul preferat, și apare și dragul meu soț! Nu îmi pare rău că vine si el, Doar că aș fi vrut să fiu doar eu și Mark! Fără Joel! Dar in fine!
După un timp, Mark se oferă să ne ducă acasă. Logic că nu l-am refuzat. Dar Joel a refuzat deoarece el dorea să rămână cu Chris. Ce mă bucur!
In drum spre casă, mi se făcuse foame. Așa că, Mark, a oprit la un restaurant tip fast-food și am mâncat cu el! A fost o seară minunată.
După ce am mâncat, am pornit din nou spre casă. Cand am ajuns, i-am mulțumit, și a spus:
Mark: Hey! Ăm... Îmi dai Nr tău de telefon?
Hey! Am revenit cu un nou capitol!
In capitolul ăsta a participat DiaDianutza.
CITEȘTI
Dragoste cu năbădăi (Vol. 1) FINALIZATĂ
FanficHey, lume! Știu că multe cărți au fost făcute despre CNCO, dar m-am gândit să scriu și eu una! Nu am găsit altă descriere, decât următoarea: Eu am 22 ani și am plecat într-o tabără de o săptămână. În autocar mă întâlnesc cu CNCO. De aici viața mi se...