Gadriel szemszöge:
- Aaron! Várj már meg! Hova sietsz ennyire?! -. Futok féldémon barátom után. Mióta megtörtént az, vagyis helyesbítek; Nem történt meg az. Szemmel láthatóan kerül Engem. De nem történt semmi. Akkor mégis miért?! Aish! Döntse már el mit akar!?
- Aarooon! Várj meeeg!!?- Mi van már?! -. Csattant fel.
- Miért kerülsz? -. Kérem számon.
- Nem kerüllek Te szaros madár! Te mondtad, hogy igyekezni kell, nem? Akkor meg ne rinyálj!? -. Indult meg újra. Tch!! Márpedig kerül Engem! Nem vagyok hülye. Látom. Hajj!
Egyébként is. Ő akart megcsókolni! Nem Én Őt! Jóóó...Én is akartam. De Ő kezdte!? Akkor miért az Én hibám?! Annyira idegesítő ez a srác!!- De kerülsz!? -. Toporzékoltam.
- Miért kerülnélek, hm? Mondd meg! -. Lett idegesebb.
- Hát mer.....-. Szólaltam meg halkan.
- Nincs köztünk semmi, Gadriel! És nem is lesz! Nem vagyok buzi, mint Te! -. Szavai megsebezték a szívem. Úgy érzem, hogy valami megtört bennem. Térdre rogyok. Iszonyatosan szorít a mellkhasom. És fáj. Nagyon fáj......
- G-Gadriel....nem úgy gondoltam! -. Esik kétségbe.
- DE ÚGY GONDOLTAD! NE HAZUDJ NEKEM AARON! -. Akadtam ki. Miért csinálja ezt velem?
- Nem is csináltam semmit! Az igazat modtam! Nem tehetek róla, hogy nem bírod elfogadni! -. Én ezt már végkép nem bírom!
- AKKOR MIÉRT ADSZ NEKEM HAMIS REMÉNYEKET?! -. Hangom vízhangzik a csendes Erdőben.
- Nem tettem semmit! -. Mondta érzéstelenül.
Úgy érzem kettétörök. Mintha belülről széthasadna testem. És mintha ha a fájdalom fojtogatna. Miért? Miért teszi ezt velem? Már készülnék ordítani, mikor valaki megteszi helyettem.- Ez mi volt? -. Kérdezte Aaron.
- A Leviatán. -. Mutatok a háta mögé, ahol a barlangből még mindig kivízhangzik a Leviatán ordítása. Felkelek a földről, és megállok Aaron előtt.
- És most? -. Kérdezte.
- Bemegyünk. -. Adtam a választ. Nem akarok vele beszélgetni. Lassan, vigyázva, hogy ne csapjak zajt, lépdelni kezdek a barlang bejárata felé. Aaronnel a hátam mögött. Ahogy a bejárhoz érek, látom, hogy víz borít mindent. Hát ez kurva jó. Ha nincs száraz terület, akkor ezt most nagyon megbasztuk. És a víz ötszáz méter mély biztos van. Intek Aaron, aki mellém jön.
- Most mi legyen? -. Kérdezte.
- Tudok egy varázslatot, amitől kopoltyúd lesz. De nem biztos, hogy benne vagy. -. Mondtam.
- Mi lenne az?-. Kérdezte unottan.
- A nyálam a szervezetedbe kell jusson. -. Mondtam komoly hanszínnel. Szája leesett. Ennyire rossz lenne ez....?
- Nem engedem, hogy megcsókolj! -. Suttogja idegesen.
- Van jobb ötleted, Cicafül? -. Kérdeztem Én is idegesebben.
- Van. -. Mondta és elövette a pengéjét.
Aaron szemszöge:
YOU ARE READING
Dark Legends.. ||BEFEJEZETT!||
RomanceEgy srác...aki elfordult Istentől, mert cserben hagyta. És engedett a kísértésnek....magának a gonosznak. Most mi lesz? Jön majd valaki, aki jó útra téríti majd? RÉSZLET: - Engedd, hogy megtisztítsalak Aaron....-. Súgja a fülembe a nyomorék Angya...