~2~Clint BARTON~

363 21 62
                                    

Bölüm şarkısı; Jeremy Renner~ Main Attraction❤

*Söylediğim yerde açın ve biterse başa alın lütfen*

Sen bir yenilmezsin ve gücün ise havayı kontrol etmek.
Onlara katılalı yaklaşık 2 ay oldu çoğu ile iyi anlaşırdın. Gücünün yanı sıra yakın dövüşte de iyi olmak için Natasha'dan ders alıyordun. Yine antreman yaptığınız bir zamanda birkaç hamle yaparak nat'ı yere sermiştin. Üstünden çekilip tuttuğun bileklerini bıraktın.

N: bugün çok iyiydin Y/N. Kendini bayağı geliştirdin 2 ayda bu kadarı benim için bile fazla

Y/N: Teşekkürler Mrs. Romanoff bu sizin sayenizde

N: Ah Y/N 'siz' demek konusunda anlaşmıştık bana 'sen' ile hitap et artık bizden birisin

Y/N: Peki Nat.

Natasha gülümsedi ve kapının önünde sizi izleyen Clint'i gördünüz

C: Nat'ı düşürdüğüne göre bayağı iyisin ha Y/N ?

Cevap vermedin sadece başını eğdin onunla aranızda garip bir çekim vardı. Diğerleriyle az çok sohbet ederken onunla hiç etmemiştin. O ise senin aksine senle sohbet etmeye konuşmaya çalışmıştı hep. Neyseki Nat senin yerine cevapladı.

N: Evet bayağı iyi. Hatta bence ilk görevine bile hazır.

Kafanı kaldırıp Nat'a baktın. Gözlerindeki parıltıyı görünce gülümsedi.

C: Şanslısın Y/N bende Nat'ı çağırmaya gelmiştim görev zamanı. Hadi sende gel.

Büyük bir heyecanla onu onayladın.
Tony'nin senin için yaptığı özel kostümünü giymiştin. Jete bindiğinizde herkes yerine oturmuştu. Clint ise kaptan koltuğunda jeti uçuruyordu. Bir anda herkese senin Nat'ı nasıl yere serdiğini anlatmaya başlamıştı. Onlar seni tebrik ederken Clint abartarak anlatmaya devam ediyordu.

T.S: Y/N'in bu gelişmesine en çok Clint sevindi galiba

Tony sinsice sırıtırken Clint hayatında ilk defa utandığını hissetmişti.
Aranızda olanları herkes hissedince Steve'in bile sırıttığını gördün.

*şarkıyı açabilirsiniz*

Görev yerine gelmiştiniz jetten indiniz Ultron New York'a saldırıyordu. Sen robotları rüzgarla uçurarak birbirine çarpıştırıp öldürüyordun. Tony Clint'i çatıya çıkardı. Kendiside uçarak savaşıyordu. Wanda arabaları robotlara fırlatırken. Thor çekiciyle,Steve kalkanıyla,Pietro hızıyla,Vision üstün güçleriyle,Natasha ise yetenekleriyle savaşıyordu. Hulk mı? O her zamanki gibi yakıp yıkıyordu.

Savaşırken ara ara Clint'i gözetiyordun. Nedense onu korumak istiyor, ona bir şey olsun istemiyordun. Onunda seni gözettiğini gördün

 Onunda seni gözettiğini gördün

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
MARVEL İLE HAYAL EVRENİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin