~8~WOLVERİNE~

200 12 33
                                    

*Wolverine bölümü ama tabiki de Charles Xavier aşkım da olucak😘*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*Wolverine bölümü ama tabiki de Charles Xavier aşkım da olucak😘*

Arkadaşlarınla çıktığın bardan nasıl olduysa evine tek dönmüştün. Nasıl olduğunu hatırlamıyordun çünkü aşırı sarhoştun. Babanın seni görürse neler yapacağını sarhoş olmana rağmen çok iyi biliyordun. Bu yüzden en iyisi ayılmaya çalışmaktı. Gidip evinizin birkaç alt sokağındaki göle atladın. Su biraz iyi gelmişti gölden çıktın ve sokakta yürümeye başladın ne kadar yürüdüğünü bilmiyordun ya da nereye ama ipucu vereyim : ayaklarının topladığı sular patlamaya başlamıştı. Ne kadar yürüdüğünü sen düşün. Daha fazla yürüyemeyeciğini anlayıp çimenlerin üstüne oturdun. Elini sırt çantana attığında bir kutu eline çarpmıştı. Kutuyu çıkarınca bunun senin değilde arkadaşın Andrew'ın çantası olduğunu anladın. O bir grafiti manyağıydı ve elindeki sprey boyayla çantanın onun olduğunu direkt anlamıştın. Sprey boyayı biraz inceleyince aklına bir fikir geldi. Zaman geçirmek için biraz adrenalin yaşayabilirdin. Hem uzun süredir grafiti yapmamıştın. Kutuyu eline aldın ve gözüne kestirdiğin koca duvara yaklaştın kurumaya yüz tutmuş saçlarını ellerinle geriye attın. İyi ki rahat bir kot , t-shirt ve spor ayakkabısı giymiştin. Duvara spreyi sıkmaya başladın "life is short" yazacaktın. Evet hayat gerçekten kısaydı ve sen bu hayatı yaşamayı biliyordun. Yazıyı yazmayı bitirdin ve yanına küçük bir kuş yapmak istedin. Bu sırada yağmur yağmaya başlamıştı. Daha yeni yaptığın yazı ve ilk defa düzgün bir şekilde çizdiğin kuş birbirine karışmıştı. O an bir sürü siren sesi duydun. Mavi-Kırmızı ışıklar artarken istemsizce ellerinle gözlerini korudun.

P: "Kaldır ellerini!!"

Duyduğun sesle ellerinin tutulması bir olmuştu. Sana doğrultulan silahlara baktın. Ne yani bir grafiti için seni hapise mi atacaklardı?

➖➖➖

Seni koydukları nezarethanenin içini inceledin olanlara anlam veremiyordun. En iyisi uyumaktı. Yanındaki insanların yüzüne bile bakmadan

Y/N: Burada ben yatacağım sizde ne haliniz varsa görün

Dedin ve oturmak için konulan tahtanın üstüne uzandın. Kimlerle yan yana olduğunu bir bilseydinn...

Sabah gözlerini açtın. Başın çatlayacak gibiydi ayaklarını yere koydun ve ayağa kalktın ama kalkmanla oturman bir olmuştu.

L: Ağh!!

Y/N: Ahh!

İkinizin birden inlemesiyle uyanan Charles birden size döndü.

C: Tanrım! İkinizde inleyince işi pişirdiniz sandım! Beni korkutmayın

Bacağını kendine çekerek yırtılmış kotundan süzülen kanlara baktın canın fena halde yanıyordu.
Ne mi olmuştu? Yer zannederek ayağını koyduğun yer Logan'ın göğsüydü, üstüne basınca birden bire demirden pençeleri çıktı ve bacağını kesti "yanlışlıkla" (!)

MARVEL İLE HAYAL EVRENİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin