*Kendinizi Wanda Maximoff'un yerine koyun *
Sen bir yenilmezsin ultron çağı döneminde onlara kardeşin Pietro ile birlikte katıldın. Üstün güçlerinle pek çok görevde onlara fazlasıyla yararın dokundu. Ama şu sıralar takım ikiye bölünüyordu Özgürlüğünüz kısıtlayacak ve sizi bir nevi asker ya da köle yapacak bir anlaşma vardı ve bunu imzalamanızı istiyorlardı. Tony bunu kabul etmişti ama onunda başka çaresi yoktu Kabul etmediğiniz halde öldürülecektiniz. Sense ne yapacağına karar verememiştin.
Tony,Natasha,Vision,T'challa,James ve tabiki Peter imzalamayı kabul etmişti.
*o aralar peter'ında yenilmez olduğunu düşünün*Steve,Sam,Clint,Scoot,ve Bucky izmalamayı reddetmişti. Sen imzalamak istemiyordun. Tony sürekli seni ikna etmek için konuşmalar yapıyordu. Yine o konuşmalardan birini yapmak için herkesi büyük salona topladı.
İmzalayacak olanlar tek tek sebepleriyle birlikte söylüyorlardı. İtiraf etmeliydin ki çok ikna edici sebepler vardı. ama sen Özgürlüğünden vazgeçmek istemiyordun aynı zamanda bunca zamandır hoşlandığın Steve'in karşısında olma fikride hoş gelmiyordu. Konuşma bitince Tony sana döndü.T.S: Evet Y/N sen ne yapacaksın? Bence bir taraf seçmenin zamanı geldi.
Steve kapının kenarına yaslanmış kararını yere bakarak dinliyordu. Aslında ne söyleyeceğini o da biliyordu. Bunca zamandır senden hoşlansada Tony ile flört ettiğini gördüğü için duygularını kendine saklamıştı. Ve şimdide pek sevgili flörtünün yanında olacağını düşünüyordu.
Sen kararını zaten vermiştin artık bunu onlarada söylemeliydin.Y/N: Evet bencede artık zamanı geldi ben bu anlaşmayı.... İmzalamayacağım. Özgürlüğümden vazgeçemem.
Steve kafasını kaldırıp sana baktı. Şaşırmıştı
Sende ona gülümsedin.4 Gün Sonra...
Aradan 4 gün geçmişti. Artık yenilmezler kulesinde kalmıyordunuz Steve'in evindeydiniz. Bugün ise havaalanından bir uçağa binerek gidecektiniz. Sen odanda gitmek için beklerken kapı tıklandı
Y/N: Girinn
Kapı aralandı ve Steve başını uzattı. Bir an heyecanlandın ve elinle saçını düzelttin. Bu hareketin onu gülümsetmişti. İçeri girince elindeki büyük kutuyu gördün Üstündeki acemice bağlanmış fiyonk ile bunun bir hediye paketi olduğunu ve bunu Steve'in yaptığını anlamıştın.
S: Y/N ııı.. Şey... Buna ihtiyacın olur diye.. Yani Tony'nin yaptığı şeyle ona karşı savaşmak saçma olurdu. O yüzden ben şey ettim işte.
Daha fazla uzatmadan kutuyu sana uzattı.
Aldın ama şaşırmıştın. Sen donmuş bi şekildeyken konuştuS: Eee açmayacak mısın?
Başını salladın ve kutunun üstündeki fiyonku çözdün. Açınca içinde .... Ve ..... Rengiyle *senin en sevdiğin renkler* süslenmiş bir kostüm gördün. Bunlar senin en sevdiğin renklerdi. Konuşamadın öylece kostüme baktın. Steve sen konuşmayınca beğenmediğini düşündü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARVEL İLE HAYAL EVRENİ
FanficHerkese Merhaba; Marvel Sinematik evreniyle hayal etmeye ne dersiniz?? Clint ile turşu araklamaya,Steve'in ahlak derslerine göz devirmeye,Tony'nin zırhlarını bozmaya,peter(parker) ile okulu asmaya,Natasha ile dövüş dersleri almaya,Wanda ile dedikodu...