Ben Burak,18 yaşındayım.Annem 4 yıl önce trafik kazasında öldü,babam hayatta.Mafya olduğumu söylemiş miydim? Kardeşim olarak gördüğüm kişiler sayılıdır.Uzay,Buğra ve Ateş,diğerleri benim hizmetçilerim.Acı çektirmekten hoşlanırım...
Ben Buğra,18 yaşındayım.Mafyayım tabi bu baby face tipime pek yakışmıyor ama.Kendime aşığım..Çok egoluyumdur.Ailem beni 3 yaşındayken terk etmiş,Anneannemin yanında kalıyorum.Hayvanları çok seviyorum....
Ben Ateş,18 yaşındayım.Mafyayım.Hobilerim insan dövmek,öldürmek falan.Ailem hayatta ama yok gibiler,yani işler yüzünden pek onları göremiyorum.Hayvanları insanlardan daha çok seviyorum.
Ben Sude,17yaşındayım.Ailemle yaşıyorum,Ailemi çok seviyorum.Bir karıncaya bile zarar veremem...
Ben Eylül.17yaşındayım.Ailem bir trafik kazasında öldü,yani kendilerini pek sevdiğim söylenemez.Sude'ye göre daha asiyim,hayvanları çok severim ama insanları...
Çok arkadaşım yok,Sude'yi çok seviyorum.Ben Uzay,18 yaşındayım.Kardeşim olarak gördüğüm tek kişi Burak.Annem öldü,Babam hayatta.Ailemi sevmiyorum!
Acı çektirmekten hoşlanırım,kim hoşlanmaz ki?Ben Buğra,Sude'nin abisiyim.21 yaşındayım,
Sude'yi çok seviyorum.Onun için canımı veririm.Onun kılına zarar gelse ortalığı yıkarım.Ailemi seviyorum,biraz kötülükten hoşlanıyorum.....Arkadaşlar bölümlerimizin çoğu +18 olacak.Eğer yaşınız küçükse okumanızı tavsiye etmem.İyi okumalar.....
👽👽👽👽👽👽👽👽👽👽👽👽👽👽👽🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤👽👽👽👽👽👽👽👽👽👽👽👽👽👽👽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPIK
RomanceBoynumda gezinen dudakları beni huylandırıyordu +Yapma,lütfen! O devam ediyordu ve birden dudaklarını dudaklarıma bastırdı.Öpmüyordu sömürüyordu. Onu ittiremiyordum,o çok güçlüydü....