A mai nap nagyon fontos nekem, Ez lesz az első nap a gimiben. Hiányzik a régi osztályom de várom hogy milyen lesz a következő. Elpakoltam a táskámba egy füzetet egy tollat. Anyám még aludt ezért egyedül indultam el az új suliba. Hamar odaértem és elindultam a 9.b felé. Bememtem az osztályba és leültem az első padsorba. Elővettem a telóm és elkezdtem játszani rajta olyan 20 perc telt el és kB 15en voltunk a teremben. Az ajtóra néztem és észrevettem egy aranyos szőke göndör hajú kékszemű fiút aki mellém ült le. A fejemben csak azok a gondolatok fészkeltek hogy úristen de jól néz ki és olyan cuki és mégis mit keres mellettem. Gondolataimból pedig ő maga igen ő rángatott ki.
- Ő... helló van egy tollas tudod jegyzetelni a ha jön a tanár- mondta
-Igen persze - és elkezdtem egy toll után kutatni. Felényujtottam a tollat ő pedig elvette és ketté az asztalra.
-Peter Still vagyok - mutatkozott be a mámoros szőke félisten
- Én pedig Victoria Knight - viszonoztam a bemutatkozást és tekintetem vörössen izzó ajkaira vándorolt
-Hmm... - hümmögöt mosolyogva. Olyan édes a mosolya. A szemébe néztem ő pedig csak mosolygott szerencsére pont akkor jött be a tanár és nem égtem tovább. - Valakinek nagyon tetszem- súgta alig hallhatóan
Eltelt az első óra szerintem azt a tollat bekereteztetem. Elindultam a sulinkban található kisboltba ahol péksütütit csokit üdítőt meg ilyeneket lehet kapni. Vettem egy ízesített vizet meg pogit és még nagyon akartam venni hozzá egy csokit a csoki felé nyúltam és éreztem valaki kezét a kezemen.
Hát mondanom sem kell elakadt a lélegzetem és megállt a szívem.
Gyorsan a pénztárhoz rohantam és valahogy átvészeltem a többi órát majd rohantam is haza.
Egész este azon gondolkodtam hogy mégis mi van most velem tetszik vagy beleestem olyan nehéz eldönteni. Hirtelen megrezzent a telom: egy új Facebook jelölés Peter Stilltől.
Úr isten a szívem erősen dobogott gyorsan visszajelöltemSzia Vicki
Szia
Ráérsz holnap suli után
Ja de miért?
Hát hogy hamár padtársak vagyunk
ismerjük is meg egymástNekem mindegy
Akkor suli után a mekibe aztán lesz ami lesz
Ja akkor szia
Szia baba❤️
Úristen mi ez a baba most akkor bejövök neki?! De jó is lenne ha...
Mindegy erre nem is kellene gondolnom.Este elmentem fürödni majd megnéztem egy filmet de a gondolataim mind csak Peter körül keringtek. És szép lassan elnyomott az álom.
YOU ARE READING
Miért Teszed Ezt Velem?
Romance"Egyik nap miatta alszom el a világ legboldogabb emberként másik nap miatta sirom magam álomba"