...Úristen mi ez a baba most akkor bejövök neki?! De jó is lenne ha...
Mindegy erre nem is kellene gondolnom.Este elmentem fürödni majd megnéztem egy filmet de a gondolataim mind csak Peter körül keringtek. És szép lassan elnyomott az álom.
Hajnali 3 óra van. Nemtudok aludni folyton csak arra tudtam gondolni hogy vajon Peter mit gondol rólam. Kb egy órán át gondolkodtam és eszembe jutott az hogy elkezdek naplót írni. Elő kaptam egy fekete mintás füzetet és a kővetkezőt írtam bele:
Fogyatékos gondolataim
2018szeptember 1
Annyira cukiii fiú és kedves is annyira szeretném látni őt. Nagyon hiányzik olyan édesen mosolyog nevet és ahogy néz ahhww..
Kb egy napja sincs hogy ismerem de úgy érzem szeretem nehéz elmondanom miért de valami van benne ami hozzá köt. Ma elhivott mekibe randira legalábbis remélem hogy randi lesz. Nemtudok másra gondolni csak rá ő jár a fejemben minden pillanatban nem telik el egy perc sem hogy ne rá gondolják pillanatban....Reggel 6ig rajzolgattam irogattam az új naplómba és most elhataroztam hogy nem fogom abbahagyni két nap után.
Elkészültek és elundultam a suliba. Fél hét körül van a suli kapuja előtt Peter állt.
-Most meki ? - kérdezte mosollyal az arcán
-Ahaam- válaszoltam
Elindultunk a meki irányába. Amikor odaértünk szerintem mint mindig a fél meki hamburger készletét ki tudtam volna fosztani de nem akartam hogy falánknak lásson ezért egy mogyorós latet kértem tejszinhabbal.
-Egyél már egy hambitól nem fogsz meghizni és szerintem ducin sem lennél ronda- nézett rám egy édes mosoly társaságában.
-Kösz de nem márreggeliztem- válaszoltam szerintem nagyon piros fejjel.
-Tudod mit? -tartott egy rövid hatás szünetet - Játsszunk felelsz vagy merszt-
- oké kezdj te - egyetem bele a rejtélyes szőke játékba.
- voltál már úgy valakivel? - kérdezte és mélyen a szemembe nézett. Hát ez a fiú nem sieti el a dologokat megint zavarba jöttem dejó pirodabb az arcom mint a pulcsim.
- úgy még nem- tet tettem nyugodtnak a hangom. - Volt már barátnőd- tettem fel a kérdést. Nekem eddig két barátom volt Berry és Adam Berryvel kB fél éve szakítottunk. És baromira fájt a hiánya de valahogy nem is tudom hogy de sikerült tovább lépnem.
- Igen eddig kettő lány volt akit tényleg igazán szerettem is - válaszolta szomorú tekintettel.
Elindultunk a suli felé. Beültünk órára. Rengeteget beszéltünk megismertük egymás történetét stb és nagyon jól elvoltunk kedves srác csak rejtélyes és ahww a szeme úgy érzem mentén elveszek benne a haja pedig olyan játékosan göndör.
Vége a sulinak kimeneten a kapun és a hellem után kutattam a táskámban amikor valaki hátúrol magához húzott és szorosan átölelt. El akartam távolodni hogy lássam ki ölelt meg sikertelenült annyira eltávolodnom az idegentől hogy lássam az arcát így tehát leleplezzem a titokzatos idegen kilétét. Felnéztem és el állt a lélegzetem Peter volt az. Gyorsan vissza húzott magához. A fekete pólóján keresztül éreztem izmos hasát és az illata olyan édes mentás. Csodálatos érzés volt ahogy az én félistenem kezei erősen izmos testéhez szorítottak. Körülbelül olyan két perc telt el amire nehezen kezdtem a levegőhőz jutni amit ő is észrevett.
Sóhajtott egyet és elengedett.
YOU ARE READING
Miért Teszed Ezt Velem?
Romance"Egyik nap miatta alszom el a világ legboldogabb emberként másik nap miatta sirom magam álomba"