... Tudom hogy megint össze fog törni de amikor a szemébe nézek nem látok más mint reményt. És olyan nagy hatással van rám hogy azt elmondani nem lehet. Ő nekem a nappalom a bűnös éjjelemet megvilágító holdfeny a fény a sötétségben. Nélküle nem érdemes élnem...
A hajnali nap fénye a redőnyömön át világította meg a szobám. A plafont merengve emlékeztem vissza mindarra ami a tegnapi bulin történt ahogy mellette feküdtem néztem a szemét és ahogy megmentette az életem a kocsi elől. Ohh.. Azok a cuki göndör arany fürtök. És ahogy nézz ahhw...
A hosszas gondolatmenetemet a telom csörgése zavarta meg. Úristen Peter az. Mégis honnan van meg neki a számom?
Nem lényeg.- Hogy aludtál - kérdezte a nevetve
-Egész jól de honnan tudod a számom? - kérdeztem értetlenkedve.
- A legjobb fiú barátod Dave igaz? - kérdezte
-Ahaa- valoszoltam
-ő a legjobb haverom hát ő adta meg- jelentette ki. Köszi Dave na mindegy is.
-ok mit csinalsz- kérdeztem érdeklődően.
-Hát gondoltam beugrok hozzád és nézünk egy filmet - Micsoda hogy mi együtt én úr isten az izgalomtól zakatolni kezdett a szívem és ezernyi pillangó szabadult fel a hasamban.
- Hát oké mikorra érsz ide? - kérdeztem elmondhatatlanul izgatottan.
-Negyed óra -
- Addig rendelek valami kaját-
-Oké szia-
-szia-
A szívemben mintha egyszerre egy virágos kért nyílt volna. Itt lesz velem nálam az én házában az én szobámban ahhhww talán az én ágyamban. Gyorsan felkaptam egy fekete rövidnadrágot hozzá pedig egy piros topot toppot majd felettem egy gyors natúr sminket.
Elkezdtem gondolkodni azon hogy vajon milyen kaját kéne hogy rendeljek de vegyül a gyorstál mellett döntöttem. Villámgyorsan tarcsaztam a számot és megrendeltem a kívánt ételt majd bedobtam a fagyasztoba 2 fantat ami 5 perc múlva már kellemesen hűvös lesz.
Az idő mintha megállt volna sőt visszafelé haladt. Ám egyszercsak csengettek.-szia baba- mondta majd szorosan magához húzott.
-szia-köszöntem vissza a hosszú ölelés után. -
Peter miután bejott a nappali közepén lévő hatalmas szurke kanapén foglalt helyet és kezével rá suhintott kettőt az anyagra azzal jelezve hogy üjjek le mellé. Eleget tettem a kérésnek és leültem mellé. A távirányító felé nyúltam és bekapcsoltam a tvt. Persze ilyenkor mindenki azt gondolná hogy valami nyálas romantikus filmnél hanem a Rick és Mortynál.
-Bírom a Rick és moty-t- mondta egy halvány mosollyal az arcán.
-Ez a kedvenc ilyen mesém na meg a family guy- nevettem el magam és a tvre tekintettem. Nemtelt bele úgy 5 percbe de megéreztem magamon a mellettem ülő félisten tekintetét. Nem néztem rá csak némán elmosolyodtam.
-Azt hiszem ez a legszebb látvány amit valaha lathattam- mondta majd felnéztem rá és meglattam arcán egy mosolyt.
-Köszönöm -szerintem már leköröztem egy paradicsomot is ezért elfordultam annak reményében, hogy nem veszi majd észre. Forró kezével megfogta az állam és maga felé húzott. Úristen én mindjárt meghalok ez olyan...olyan... Nincsenek rá szavak egyszerűen elmondhatatlan elmonhatatlanul beleszerettem ebbe a fiúba látni ahogy a szeme rámragyok érezni magamon az ő kezét a bőre illatát.
-Baba miért fordulsz el csak nem jöttél zavarba? - kérdezte majd egyre közelebb húzott magához körülbelül négy másodperc perc elteltével olyan közel voltak egymáshoz az ajkaink hogy éreztem ahogy a forró levegő amit Peter kifuj én lélegzetemé válik majd olyan romantikus. -
-Úgy megcsókolnálak- mondta kéjes vágytól izzó kék szemekkel.
-Mégis mi tart vissza? - oh ha ő nem teszi én fogom vágyom rá vágyom az ajkainak forró érintésére. Ekkor a csengő hangja hallatszott
-Hmm... majd én nyitom- válaszolta Peter.
A fenébe pedig már majdnem... megvolt. Mindegy majd máskor
-Tessék hölgyem - mondta egy gyerekes mosollyal az arcán én egy mosollyal válaszoltam. Felhúztam a térden a fekete bőrkanapén és elkezdtem enni.
Nemsokára befejetük az evést és elkezdtük nézni az alkonyatot mit ne mondjak nem vagyok az a csajos csaj szóval olyan fél óra elálmosodtan és olyan fél óra elteltével fájdalmasan nehéz volt nyitvatartani a szemem majd ahogy egyre több ideig tartottam lehunyva és végül Peter vállán elnyomottelnyomott az álom...Remélem tetszett és azt is hogy a következő rész is tetszeni fog. Egyenlőre még nem tudom milyen rendszerességgel lesznek majd részek de azt igen hogy számomra ez a könyv a lelkemet és a gondalataimat tükrözi szóval nemigazán szeretném még befejezni. Én többször is átnéztem de ha hibát találtok benne hát bocsi a jelenben és a jövőben is próbálok törekedni a legjobbra de midig van jobb.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Miért Teszed Ezt Velem?
Romance"Egyik nap miatta alszom el a világ legboldogabb emberként másik nap miatta sirom magam álomba"