Egypt
Priveam cum căminul meu ardea din temelii, ținând de mana un străin a cărui fata nu am vazut-o niciodată. Am strâns-o cu putere, apoi am fixat cu privirea persoana de langa mine. M-a îndemnat să mă întorc, așa că am urmat-o în adâncul pădurii lasandu-mi sora sa ardă si pierzandu-mi fratele, ce probabil nu a fost menit să îmi aparțină mie vreodată.Doar un copil care stia prea multe, un copil prea matur si destept pentru varsta sa, un prunc problemă, asta eram.
Viata mea nu a fost nimic altceva decât vrăji, pericol si monștri. Anii treceau, iar ceea ce s-a petrecut la începutul meu se pierdea în neant, uitam tot, începeam să fiu o adolescentă normală, dar în adâncul meu m-am simțit incompletă, așa că am plecat de lângă "cei fara fata", i-am părăsit căutând un loc care să mă facă să simt că sunt acasă, așa am ajuns în San Diego.
De saptamani bune simțeam o vibratie profundă, de parcă magia imi fugea prin corp, iar o bătaie de inima rasuna constant în capul meu. Am urmat impulsul dat de aceastea, iar asa am ajuns în fața unei mașini, gata să fiu călcată, dar m-am trezit în Holul Trecutului, iar când totul a revenit la normal eram marcată si stiam ce am fost. Asa a început totul!
Acum privesc cum Blaze si Hale pregătesc cina, pretinzând că totul e normal, Nate si Imelda sunt mai îndrăgostiți ca niciodată, Aaron ma priveste călduros, iar eu ma gandesc la Angela si la prezenta pe care o simt constant lângă mine, la umbra mea care ma sfidează și la tatăl care s-a făcut dispărut de la prima sa apariție.
Zâmbesc în colțul gurii si ma intreb, oare cum ar fi fost viata mea daca as fi rămas cu ei, cu creatorii noștri. As fi fost normală? Dar stând si privindu-mi prietenii, imi dau seama ca am gasit mai mult decât o casă, am gasit o familie. Indiferent de ce urmează, vom rămâne împreună. Nu?Sentimentele s-au schimbat, eu am devenit o noua Egypt. Cu sânge combinat, demonic și angelic, ce îmi fuge prin vene, pompat de o inima distrusa, aproape umană, îmi dau seama că teroarea nu s-a încheiat aici.
CITEȘTI
Povestea Unui Demon II
FantasyAvând impresia că totul s-a terminat, Egypt o ia de la capăt, dorind să uite tot ce a rănit-o pe ea sau pe cei ce îi iubește. Ce se întâmplă când sfârșitul pe care l-au avut, nu e tocmai sfârșitul, iar începutul pe care îl scriu se dovedește a fi un...