En sevdiğim kıyafetlerimi giyinip aynaya baktım.Gelecekti biliyordum.
Kapıdan çıkarken annem bana bakıp
"Oğlum nereye?"
diye sordu
"Anne ben bugün gelemeyebilirim"
dedim.
"Ama oğlum bugün doğum gününü babannen gilde kutlayacaktık gelmeyecek misin?"
dedi.Kafamı olumsuz anlamda salladım
"Gelemeyeceğim ama siz yine de babannem gile gidin bugün gelmeyebilirim ona sözünüz varsa gidin şimdi hazırlık yapmıştır kadın"
dedim.Annem üzgün bir şekilde yere baktı
"Anne yapma böyle ama zaten her doğum günümde sizinleyim ve artık 20 yaşıma girdim"
dedim.Kafasını sallayıp bana sarıldı
"Seni çok seviyorum anne"
dedim.
"Ben de seni seviyorum oğlum dikkat et kendine"
dedi.Gülümseyip el salladım.Evden çıkıp asansördeki aynadan kendime baktım.Baya yakışıklı olmuştum neredeyse kendime düşecektim.
Şarkı mırıldanarak apartmandan çıktım.Orası baya uzaktı.Bana hediye olarak ne alacaktı acaba?
Taksiye binip yolu tarif ettim.Baya para gidecekti.
"Karıya mı gidiyorsun?"
sanane sayın ...
"Hayır"
dedim.Atarlanmam da yersizdi şimdi.
"Hadi hadi söyle"
şimdi ben buna kocaya gidiyorum desem ne tepki verirdi acaba.Bir şey demeden camı izlemeye devam ettim.
Adam da benden beklediği tepkiyi alamayınca susmuştu.
Sonunda lunaparkın önüne geldiğimizde arabayı durdurdu.
"63tl"
Acaba parayı vermeden kaçsam ne tepki verirdi.Cebimdeki cüzdandan parayı çıkarıp adama verdim.Bu kadar tutar mıydı ya?
Lunapark'a bakıp gülümsedim.Buraya ilk geldiğimiz gün aklıma gelmişti.Onu beklerken eskiden gittiğimiz yerlere baktım.
Tek tek dolaşırken ilk kez öpüştüğümüz dönme dolaba bakıp gülümsedim.O günden sonra bir hafta ondan kaçmış ve düşünmüştüm.
Bir süre daha gezinip banklardan birine oturdum.Hava soğuktu ve ben salak gibi mont almayı unutmuştum.
Nerede kalmıştı bu?
Umut: bekliyorum seni
Umut: geleceksin değil mi?
Umut: *fotoğraf*
Umut: bu dönme dolabı hatırladın mı?
(İletildi 18:41)
Umut: götüm dondu gel artık
(20:32)
Umut: lunapark kapanacak ve yağmur yağmaya başladı
(22:14)
Umut: mavişim doğum günüm geçecek ama ve şu an donuyorum hep ıslandım
(23:05)
Umut: lğtfwn gwl artıj
Telefonun şarjı bitmişti.Lunapark kapanmış ve girişte bir bank bulunmadığı için sırtımı duvara yaslayıp yere oturdum.Donuyordum.Titreyen ellerimi cebime götürdüm.Yukarda lunapark'ın orada duran saate baktım.5 dakika kalmıştı.Gelmeyecekti değil mi?
Yağmur tekrar başlayınca bir küfür savurdum.Saate bakmamla gözümden bir damla yaş aynı anda geldi
00:00
Gelmemişti...
---------------------------------------------