2rész

172 10 5
                                    

Az előző részben elfelejtettem megköszönni minden segítséget a "legjobb"barátnőmnek,  SsaraA11-nek.Remélem ezzel beéred a könyv végéig!

________________________________

*a tárgyalás előtt*
A sulit abbahagytam, anyám temetésére még elmehettem.Igaz a rokonok elég furán néztek rám de pont leszarom.Egész szép temetés volt.Én persze egy szmoking,bézbolsapka kombóba libentem be az eseményre.Ja,meg persze a az a kis égszer a csuklómon.Imádom.Mikor vége volt a temetésnek,a rendőrők elvittek a biroságra ahol aról papoltak hogy miért csinálta meg ilyesmi.Hiába keztem volna tagadni felesleges volt.Igy az ítélet életfogytiglan lett.Persze nemfogok életem végéig ott ülni a szaros celába.Erre pedig van egy tervem!

*a tárgyalás után*

Mikor bevittek a celámba egy hatalmas nagy putri tanya tárult elém.Persze énse voltam az a nagy rendszerető de ami ott volt.Egy emeletes ágy ,egy kis piszoár meg egy mosdókagyló.És az az orfacsaró szag ami ben  fogadott.Mintha valami megdöglöt volna odabenn.Ott  elhatároztam hogy én nemfogik itt életem végéig maradni,én előbb kijutok.
Persze ezt nemtudom hogy gondoltam,aztán jött az ötletsugár.Mi lenne ha megfektetném a dirinőt.Ha a suliba is bevált akor itt mért ne.Az akció a következő: fejbe dobom az ört és egyből (gondolom én) bevisz az igazgatóhoz.Igy fogtam vakolatdarabot és megdoptam.

-Héj,te pupák-közbe végig dobáltam őt-anyád fejreejtett mikor kicsivoltál mert nagyon lapos a fejed!-még mindig nem figyel.

-Pupák~~-nyújtom el a végét-kivan kötve a cipőd-erre lehajol és megnézi ki nem álhatam hogy ne szoljak neki valami ökörséget-várj....maradj úgy...halod bazdmeg mivel mosod a kobakod ?-nem érkezet erre se válasz, nem hagyom anyiban.

-Megkérdezhetem hol születtél?-rámnézet

-Tokyo-ban.Miért?-ahogy beszél mindjárt beszarok

-Ahoz képest  jól beszéled a koreai nyelvet.De nem értem,...tökre úgy nézel ki mint aki Csernomilba szüledtél és anyád miközbe nehezen de kinyomot magábol legurultál a lépcsön megtörtént a katasztrófa és te meg elcsusztál egyenesen Tokyoba!-aszem betelt nála a pohár.Elkezdet felém jöni.

-Nem akartam szobatársat adni de most megyünk a dirihez és ő eldőnti mi lesz.

*idő közben a diri irodájában*

-Kedves yoongi!Ugyhallom piszkálta az egyik őrt,igaz ez?

-Igen-mosolyogtam rá huncutul-nagyon csinosnak tetszik lenni......ó és a nyakában nem véletlen egy arany nyaklánc csücsül.Nagyon kiemeli a szemét.-belepirult, haladunk

-Jaj.....yoongi zavarba hozol!

-Épp ez a célom!-nézek rá perverz fejjel

-Nocsak,tényleg!

Úgyérzem minimum ezel hogy megbaszom csak 10 évet kell itt ülnöm,nagyon remélem.....

Rácsok mögé zárva [Yoonmin]Where stories live. Discover now