12.rész

75 6 4
                                    


Én esküszöm büszke vagyok azokra az emberekre akik ezt a szart képesek olvasni!Minden tiszteletem a tiétek!
Jó mostmár nem írok többet mert a végén ránk rohad a spejzben a liszt!

∆Yoongi szemszög∆

Mit lehet szeretni ennyire Jungkookban.Mesélje már el valaki?Vágom izmos, jóképű azt ennyi , ezektől nem futok a falnak.Tud énekelni wow mint úgy még 300-400 ember. Nem nagy szám  és mi csoda Jiminek ő kell! Fulladna bele a legközelebbi Wc-be. Találjátok ki megint mit csinál Jimin.....hatás szünet.....Jungkookal beszélget. Persze nem zavarna de ahogy ránéz egyenesen ki ráz a hideg.Néha nagyon is elgondolkodom hogy jött szóba ez a gyerek,hogy miért zavar ennyire a jelenléte,de ez valószínűleg örök titok marad. Amióta itt vagyunk kezd egyre kényelmesebb lenni az ágy.Persze ez egy mellékes infó.Olyan űr van a szívemben mintha valaki hiányozna....a szüleim biztos nem lehet hogy Pupák!Úgy hiányzik a fényes kobakja,ahogy rám kiabál hogy maradjak csendben. Mit ide Jimin ha itt van Pupák.Szerintem ő lessz az új crushom.Meg is kérdezem Aladint hol van.

-Hey!Figyelj hol van Pupák?-fúj, még mindig undorító ez a lény!

-Minek érdekel az téged?-szerintem elkezdem lebondani a falat és a seggén át fogom megtölteni!

-Csak keresek valakit aki értelmes és épeszű, mert a társaságomban nem igazán van ilyen ember!

-De vicceske vagy!-szerintem most fogom elhányni magam.

-Okádék...........Amúgy Jimin most hogy szóba jött a hányás, nincs hányingered a sok geci szopásátol?-most jól esik bunkónak lenni és mivel Jimin van a legközelebb így hát őt bántom. Akármennyire is szeretem.

-Hogy beszélhetsz így Juminel?-könnyen!Ilyen egy fasz kérdést.

-Szerintem van szája és vissza tud ő is pofázni, nem kell a szóvivőjének lenned!-ha ezek a rácsok kinyílnak elöttem egyszer lelököm a picsába ezt a faszt.

-Igaza van!-fordítja le a fejét Jimin.-És tudom hogy szeretnéd a tiédnek tudni.-miiii?Erre meg mi jött rá?És honnan tudja ezt? Felnézett rám és közeledni kezdett felém.Szerintem ebben a pillanatban szívritmuszavarban fogok meghalni.Leült az ágyra és vágyakozó szemekkel nézett rám.Ajkaival elkezdett hihetetlen sebességgel közeledni ,mire vettem egy levegőt már csókba fortunk össze.

- Állj!-kiabálta el magát Jungkook.Jimin persze erre rögtön elvált tőlem és rácson kívül álló honfitársunkra nézett.

-Apád ált volna le mikor gumi nélkül csinálták anyáddal!-szerintem játszom egy picit a durcit hátha Jimin újra engem akar.Jungkook tartott Jiminnek egy kis hegyi beszédet arról hogy random "idegeneket" ne csókolgatunk stb ,stb.Hála az égnek jött a megváltás és a hangosbemondóban elhangzott hogy mint őr s rab egyaránt fáradjon az ebédlőbe, ahol mindig olyan kaját adnak amivel egy várost fel lehetne építeni és vakolni egyaránt!Az biztos egy évtizedig biztos nem omlanak össze a házak semmi külsös bántalmazás során.De komolyan a menzás tejberizs körömdarabokkal meg rizibizi kis fikával megfüszerezve jobb volt mint ez!Na de vissza a lényegre.Süti fiú kinyitotta a rácsokat és elkísért minket az ebédlőbe!/mintha egyedül nem találtunk volna oda/Leültünk egy nem annyira dzsuvás helyre és vártunk hogy kegyes zöld nyaklánc diri asszony betolja a picsáját köreinkbe.

°Jimin szemszöge°

Látszólag Yoonginak kicsit hangulatingadozásai vannak.Egyszer olyan durcás képet vág hogy kedvem támadt a  nyolcsdikról kiugrani , utána meg olyan bunkó hogy szerintem az ősemberek sem használnák.A lényeg hogy hozzám szól.Viszont ugye itt van Jungkook is aki régi "jóbarát" aki úgy dirigál mint anyám leánykorába a hajasbabáinak.Hangyányit unom , de ez a hangya lassan akkora lessz hogy saját gravitációs tere lessz.Jimin ne csináld,Jimin gyere ide, gyere oda.Meg a póniló nagy faszát!Hála a Szent libanyon kuva anyjának a lehető legtávolabb ülünk tőle, ami Yoonginak köszönhető.

-Figyelj téged nem irritál az a köcsög?-szólalt meg a mellettem helyet foglaló ismeretlen rab társ

-Ne haragudj, ezt most tőlem kérdezed?-nem igazán egyértelmű kihez beszélt szóval muszáj voltam megkérdezni.

-Ja!Woojin vagyok!- nyújtotta kezét.Nem tűnik haragosnak bár ki tudja lehet egy bérgyilkosal fogok kezet!Egyszer élünk!

-Jimin!-fogtam vele kezet!- Pontosítanál mégis kire célzol a köcsög alatt?

-A melletted ülő!Állandóan együtt vagytok és ahogy hallottam nem beszél veled valami szépen!- szomorú de igaz.Tényleg köcsög de szerethető!Meg úgy igazán már hozzászoktam szóval nekem teljesen mindegy ki hogy beszél velem.Az említtetre néztem aki szerintem a nem nyugszik le nekimegy Woojinnek.

-Nyugi jó!-tettem rá kezem combjára.-Ha szeretnéd este megbeszéljük amit Jungkook félbeszakított?!-vissza fordultam Woojinhez hogy elmondjam neki hogy nem igazán jó ha kekeckedik Yoongival.-Woojin!Szerintem ha nem akarod hogy élve nyúzzon meg és dobjon az oroszlánok közé ne mondj ilyet!

-Nagyon szoros kapocs lehet köztetek ha egy nézéséből megállapítod hogy mit akar mondani!-ez eddig észre sem vettem!Lehet Woojinnek igaza van.

-Kedves dolgozók és rabok!-jött be az igazgató az ebédlőbe.Alacsony kis asszony, hátközépig érő barna hajjal.Öltözéke szinte mindig szoknya és egy garbós zöld színű póló.Legalabbis én a múltkor is így lattam.-Szeretném közölni magukkal a következőket!-vett elő egy fekete gumis mappát.-Mivel igen csak megnöttek a testi bántalmazások számai így felvettűnk néhány új alkalmazottat!Némelyikükel már biztos találkoztatok. Emellett fokozódott az odafigyelés is!Bármilyen meleg megindulás bárkitől azonnali büntetés-a teremben mindenki kimutatta nemt tetszését.Dübörögtek az asztalon, kiabáltak.Szinte mint egy börtön lázadás.Az igazgatónő felnézett az egyik örre aki a felbőszült tömeg közé lött.Csönd lett.Szinte már a porszemek suhanását is lehetett hallani.Valaki egy fájdalmasan nyögött ami azt jelezte hogy valakit eltaláltak.Az intézmény vezetőt ez nem érdekelte folytatta tovább a kis beszédét.-Ja és ne felejtsük el azt sem hogy mostmár igénybe vehetik a udvaron lévő használati tárgyakat!-mondta vidáman mosollyal az arcán.

-Ez a nő tuti elmebeteg!- adott hangot gondolatainak Yoongi!- Fogadjunk van valami sötét terve és ez csak a kezdet volt!

-Kicsit sok filmet néztél nem?!- kapcsolódott be a " beszélgetésbe" Woojin is.Nemtudom mi okból de lehet valami folytán tényleg akar valamit az igazgató amihez a börtön létszámának cökkenie vagy akár megsemmisülnie kell.......

Nincs átnézve!

Rácsok mögé zárva [Yoonmin]Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ