Már egy hete ülök ezen a szar fosnyi hejen.Komolyan egy patkánynak is kicsi lenne.Egész nap csak morgolódtam a fasznak sincs má kedve itt lenni.Semmi elfoglaltság és csak zabálni tolhatod ki a rühes picsád.Egy héten egyszer van fürdés és persze pont úgy mint a filmekben.Persze az a nap ma van.Yoongi azóta a nap óta nem szolt hozzám max csak káromkodott és kötekedett másokkal.Mint most.
-Pupák!-folyton kiabál.
-Nyeljél már kutyaszart.-persze ez mit sem hat erre a görènyre.
-Pupák!Told ide a randa pofád!-érdemes volt szólni.
-Bazdmeg te komolyan süket vagy,vagy a sok szopástól bedugult a füled?-erre bezzeg felkapja a fejét.Odalép,leül és ràmnéz.
-Ha az emlékezetem étkészlet lenne földhöz kurnám az a tányért ahol megismertelek.-mijen öszinte.
-Jaj de kurva kedves vagy.Ezért aztán érdemes volt levegőt venned.-néztem rá gúnyosan
-Nah buzikáim itt vagyok!Megint mi van Jimin menstruál?Ha gondolod hozathatok neked boros dugót.-mind a ketten elkeztek röhögni.Ez aztán eget rengető poén volt.Ha most elmehetnék tuti itt hagynàm mind ketőt.
-De kurva jó poén volt ezt szarás közbe talàltad ki?-már tényleg elèg volt.
-Jaj ugyan mono ne legyèl hisztis.-csuszott közelebb Yoongi.Nem tudom miért kell mások azért elitélni mert a vele egynemühöz vonzódodik.Ez is itt àllandóan ezzel basztat.-Na Pupák huz a faszba most van egy kis elitézni valóm.
-Esetleg gumit hozzak?-oké elég.
-Igen hajgumit mert ahogy látom kicsit szemedbe lóg a hajad és így nem látod hogy én nem vonzódom Yoongihoz!-hátatfordított majd elment.Csend telepedet a cellán belül.Kivülről csak épp hogy csak nyögések hangja csusszant be.Ránéztem Yoongira aki szomorkás tekintetével engem nézegetett.Most nem értem miért néz így.Hisz ő mondta nem szeret már és ezt tiszteletben tartom.Akkor most mi a baja?
-Tényleg?-nézet el rólam.Most jön a kérdés hogy az igazat mondtam e az őrnek?Hát nem.Yoongi az a személy akivel ha kell együtt ugrok a mélybe,együtt szenvednék de ő ezt nem tudja.Hány álmatlan északám volt amiatt hogy most éppen nem e csinál valami hülyeséget.Hányszor volt olyan hogy sírva tettem párnámra fejem gondolván arra hogy ő sose lessz enyém.Szokták mondani az álmaid ne add fel.De mi van akkor ha nincs remény arra hogy az álmom egyszer valóra váljon.
-Yoongi direkt te mondtad hogy nem szeretnél tőlem semmit.-néztem mélyen szemeibe.
-De én n..-nem hagytam hogy befejezze.
-Yoongi a drága szent ignáci szűz Mária tenné szét lábait elötted,te mondtad drága angyalviràgszál hogy elég ha csak beszélgető pajtik leszünk se több se kevesebb.Különben is egész héten nem szóltál hozzàm ès ha jött az őr hirtelen baszhatnékod lessz és utána azt probàlod bemesélni hogy te engem szeretsz.Tudjuk jól mindketten hogy ez hazugság.-fontam össze kezeimet magam elött.
-Neked meg mi bajod mostanság?Hisztisebb vagy mint egy kurva.Csak tudd nem baszhatnékom van.Ma lessz fürdés és szerintem tudod jól mi van ha egy ilyen helyes ember mint te bekerül meztelenül egy csomó buzi közé.Én csak védeni akarlak de ha erre nincs szükséged-emelte meg a vállát.Hallottam még hogy ócsáról engem meg a viselkedésem de nem tudtam rá figyelni.Egyedül annyi maradt meg hogy engem csak védeni akar.Nem értem miért hisz még ő mondta véletlen se álna össze velem.Arra lettem figyelmes hogy a keze az arcomon van.Hirtelen olyan érzés fogott el amit nem lehet szavakkal leírni.Furcsa.Mindegy biztos csak felfáztam vagy tudja a tököm.-Jimin rendben?-olyan lágyan nézett rám,olyan kellemes csengésű hangja volt.
-Aham-csak ennyi tellett.Fejemet jobban tenyerébe furtam.
-Ugye nem figyeltél?-felnéztem rá és azt vártam hogy mérgesen fog rám pillantani de düh nyomát még véletlen se fedeztem fel szemében.
-Ott leragadtam hogy nincs szükségem védésre.-tekintete levándorolt ajkaimra majd vissza szememre.Sejtem mit akar de nem adom neki olyan könnyen.Éppe jött volna közelebb mikor hirtelen vezérelte megöleltem.-Yoongi.......én nem akarok tovább itt lenni!
♡Yoongi szemszög♡
Hát nem pont ezt akartam de ez is megteszi.És amit mondott irtó aranyos volt.Vissza öleltem és elkezdtem cirogati hátát mire még jobban hozzám simult.Komolyan mondom kezdem megszeretni ezt a kis majmot.Tényleg azt mondtam az elejèn hogy nem tetszik de amióta itt vagyunk kezdi kapisgálni hogy hol is ül pontosan.Nem igazán mozdulhatunk ugye ki mivel még csak ha jól számolom 1-2 hete vagyunk itt szóval dög unalom és ha éppen kimegyünk enni akkor is a többi pali úgy méregeti Jimint komolyan mondom jó hogy nem gurul ki a szemük.
-Ki foglak juttatni innen.Rendben?-nézek le rá.Felnézett rám oly anyira csillogó szemekkel hogy még a legzordabb ember szíve is meglágyul erre a tekintetre.
-Megtennéd?
-Érted bármit Jimin-..........
==========================
Szokàsomhoz híven nincs átnézve!
Szörnyen röstellem hogy egy teljes hónapig nem volt rész(kb) de teljesen elfelejtettem hogy létezik ez a könyv.Igérem (màr rosszúl kezdődik) hogy gyakrabban lesz rész.Inkább nem esküdözök de matekon tuti eszembe fog jutni hogy írjam.
Asszem ennyi.
Na Pusz!♡
BINABASA MO ANG
Rácsok mögé zárva [Yoonmin]
FanfictionMin Yoongi egy átlagos életet élt,míg az apja meg nem halt és az anyja egy új pasit nem szerzett. Yoonginak romlottak a jegyei a nevelőapja bunkósàga és az anyja elhanyagolása miatt. Yoongi hirtelen haragból egy bűnt követett el és emiatt meg is kap...