16.rész

53 5 0
                                    

Pár perc suszterkodás után a busz megállt egy melléksávon  ,megint. Sofőrünk felkelt agyon használt székéből és kiment a már kinyitott ajtón. Végignézett a buszon és a benne ülő utasokon, majd lazán mintha az egy tök normális dolog lenne, elővette falloszát és lehugyozta a busz oldalát. Egyesek arcán némi megilletődést lehetett felfedezni, miután végzett dolgával felszállt a buszra ám nem ült le. Megállt a lépcső legfelső fokán és furcsán méregette a hátsó utasokat.
Csak állt és bámult majd mikor gondolom én megunta az ácsorgást elindult a kiszemelt hely felé. Mindenki apró félelmet tükrözött vissza, leghátul megint megállt majd lehajolt és kivett az ülés alól egy zsugor vizet.

-Igazgató asszony küldi nektek nehogy szomjan dögöljetek!-még mindig küszködött a csomag felnyitásával majd mikor sikerült mindenkihez hozzávágott egy vízzel teli üveget.Mivel hosszú volt az út eddig is és még ki tudja milyen messze vagyunk a végállomástól, felnyitottam az üveget és beleittam.Ahogy elnézem mindenki félre dobta, ezek szerint vagy én vagyok hülye hogy attól az embertől fogadok el bármit aki az imént erőszakolt meg  vagy csak a többiek nem szomjasak.

× Yoongi szemszög ×

Jimin hülye!Igaz erre nem csak most jöttem rá. Mióta beleivott abba az üvegbe pattog a székben és énekel.A busz azóta nem indult el, a sofőr vár és a pattogó Jimint nézi, mint ugye mindenki más.Kiváncsivá tett mi lehetett az üvegben ami ennyire eszét veszi szegény jószágnak, így hát combja mellé nyúltam az üvegért mire megállt a pattogásba és idővel de a pattogást is abba hagyta.

-Te Yoongi, szerintem Jimin nem oké!-micsoda felfogó képesség.-Jimin!-lengeti meg kezét az említett arca elött-Minden oké?-kérdezte eléggé artikuláló mozdulatokkal.

-Nem egy turistával beszélgetsz.-Jimin ilyedten rám nézett elkapta Woo kezét és végig nyalt rajta, elejétől fogva tartva a szemkontaktust.Egyesével, ujjait bekapta majd mikor kiengedte őket nyelvével apró köröket írt le nyelvével.Csípőjével elkezdett körözni az ülésen néha ráharapva finoman Woo ujjára.

-Halod Jimin, örülök hogy neked tetszik amit csinálsz, de az a helyzet hogy én nem.-mintha villám csapott volna bele abbahagyta tevékenységét, lábait felhúzva nézett ki az ablakon.-Ez most így hirtelen mi volt?-néz rám kérdően.

-Jimin!-probálom a lehető legfinomabban mondani neki, hisz ki tudja bármit csinálhat ha ha nem tetszik neki a hangsúly.Nem igazán tűnt úgy mint aki akarna is rám figyelni így más módszerekhez kell folyamodnom.Ha már egyszer ennyire fel volt tüzelve tegyünk egy két fát a tűzre, és akkor most jön az a kérdés ami nincs az érettségi tételek közt, honnan tudom hogy Jimim meleg? Köszönöm a kérdést, ez rá van írva ,igaz úgy mint  valami thaiföldi vezércikk  lenne, de ki lehet venni. Régebbről is jól ismertük egymást ,igaz nem igazán beszéltünk egymással de egyik nap pont hallottam ahogy arról beszélgetnek kinek jön be, meg ki.
Nyilván én mint minden nő álma, én aki férfi társai elöl elnyeri a hölgyek kezét és én aki százszázalékosan meleg vagyok!Hát igen ezt csak én tudom meg még én, de megkértem hogy ne mondja el senkinek.Szerintem jól örzi a titkomat. Kicsit eltértem a tárgytól, szóval Jimin.Ugy igazán bevalva nem néz ki rosszul , de csak barát igaz néha szórakozok vele mert nagyon érdekes a reakciója.Tudom, tudom most jön az a rész hogy ilyet nem szabad meg ilyesmi ,de amikor látom reakcióját hirtelen jó kedvem támad.

-Te kurva!-lettem figyelmes a következő igen csodás kifejezésre.- Gusztustalan hülye buzi!-kiabálta olyan hangon kinek éppen pöcsét vágják egy életlen késsel.Mire Jimin felé akartam fordulni vettem tudomásul hogy az imént őt illeték ezek a bájos szavak.Nem tudom mi lehetett abban a vízben biztos valami vágyfokozó vagy hasonló mert nagy nem bír magával.

-Yoongi, szólj rá kérlek hogy szálljon le róla.-Woo felé néztem aki mint egy aggódó kutyatulajdonos félti a többitől házikedvencét.

-Nem kutya hogy rá kéne szóljak- bár lehet meg kéne próbálnom.Mindegy alapon meg is próbáltam.Mikor szóltam neki fejét felém kapta felugrott a csavóról ,aki ha kicsit hunyorítok egészen úgy néz ki mint egy koraszázadbeli kurva, majd futva felém mint egy óvodás a falnak, rámugrott majd ölembe ült. -Mostmár kicsit nyugodj le rohangálsz itt össze- vissza mint akinek szar van a gatyájában...........

______________________________

Rövid lett sajna ez van akinek nem tetszik ,nekem sem tetszik sok minden ,de ez van.
Rész nyilván azért nem volt mert ott van (mostmár itthon) a drága iskola
És
Még mindig
Nincs
Egyetlen
Egy
Rész
Sem
Átnézve sem kijavítva
Na pusz!

Rácsok mögé zárva [Yoonmin]Where stories live. Discover now