PART. 19

128 5 3
                                    

Kalbim

Geçti mi?
22:45

Kalbim

Tuvalette ecel terleri mi döküyon gız?
22:46

Kalbim

Yoksa uyudun mu?
22:46

Telefonu kapatıp penceremi açtım.
Odasının ışığı kapalı. Gidip bakayım bari. Ceketimi giyip evden çıktım.
Malikane nin demirliklerinden adamlara farkettirmeden atladım ve malikane nin koca bahçesinde koştum. Malikane nin önünde durup demirliklere tırmanmaya başladım.
Korumalar dan biri buraya doğru yürümeye başladı. Daha hızlı tırmanıp tek elimle aralık olan pencereyi ittim. Hemen içeri girip tülü çektim.
Awwww bu yatağın üstünde uyuyoooğğğğrrr. Telefon da açık ve elinde. Telefonu tutan eline yaklaşıp sessizce öptüm. Ellere bak ya. Yiyim ben şeni yiyim!!.
Ben eliyle aşk yaşarken o kıpırdandı. Hemen yatağın altına girdim.
Telefon yere düştü.
Ehwodbeıseojr. Hemen telefonu alıp kurcalamaya başladım.
Telefonunda o kızla ilgili bir tane resim bile yok.
Hayranlarıyla çekildiği resimler var.
Siyah beyaz renkte olan bir resim var ve resim de kendisi asker. En altta beş tane foto dikkatimi çekti.
Girip baktım. Sadece iki kişi var ve ikisi piyano çalıyor. Ama sırtları gözüküyor. Ay dur. Bu ceket benim ceketim. Bunlar biziz!. Birine çektirmiş galiba. Nolet olsun çok tatlı!. Bluetooth la o resimleri kendi telefonuma da gönderdim. Tabii diğer bütün resimlerini de. Ses kaydediciye girip sesi bire getirdim. Üstünde
They don't care about us yazan kaydı açtım. İnsanlar şarkı mırıldandıktan sonra bir kadın mayko diye bağırdı.
Sonra da jackson şarkı söylemeye başladı. Sese bak be. Çok güzel!.
Bunu da gönderdim kendime.
Telefonları kapatıp yatağın altından çıktım. Onun telefonunu yatağın üstüne bırakıp yüz üstü yatmış jackson a eyildim. Sırtına yükümü vermeden sarıldım. Burnumu nemli saçlarına gömdüm. Saçlarını koklayarak uyumak istiyorum...
Cidden çok güzel saçların...

Geri çekilip maskemi açtım ve anlını, burnunu, göz kapaklarını, yanaklarını son olarak da dudaklarını öptüm.
Gözlerini açmaya başlayınca maskemi geri taktım.
Beni görünce iri gözleri iyice açıldı.

"Aman tanrım, lütfen zaman bitti deme!. "

Telefonla saate baktıktan sonra geri ona döndüm.

"Altı dakika sonra on iki olacak"

Hızla yataktan kalkınca ayağı yorgana dolandı ve yerle buluştu kendileri.
Gülerek ona doğru eğildim ve kolundan tutup kaldırdım.
Elimden tutup dışarı koşmaya başladık. Bahçede beklememi söyleyip garaja gitti.
Siyah bir jeep le geldi ve bende binince yola koyulduk.

BAYAN HAYRAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin