Část druhá

42 5 5
                                    

Byla krásná letní noc, dívala jsem se na pohádky a vždycky když tam byl krásný princ, přišel na moji mysl Richard! Jak jsem zjistila bylo to jméno mého krásného pidižvíka sekvoj-bonsaj. Dostala jsem chuť na Dorytos, ale žádné jsem doma neměla. Tak jsem si dala lentilky. Když pohádky skončily, tak jsem chtěla usnout, ale najednou se v okně objevil stín. Takový sekvojový stín. Trochu jakoby ta sekvoj byla bonsaj... Richard!! Rozsvítila jsem a opravdu, byl to on. Stál v okně v celé své kráse. A to bydlím ve třetím patře panelového domu. Bylo to střešní okno. Sundala jsem svoji lásku z okna a on okamžitě hledal kam si jít ulevit. Aspoň, že už ne na mě. Šli jsme se podívat na střechu na hvězdy. Jak jsme tam leželi na těch teplých taškách, ukazoval mi různá souhvězdí. Jako třeba Střední vůz, Ropák a Krtka. Prý se s jedním zná. Prý mu pronajímá podzemní kostru dinosaura, ve které Richard bydlí. Přestože bydlí v nájmu, tak má bohatou rodinu. Tím ho miluji ještě víc. Najednou jsme uslyšeli nějaké divné skřeky. Můj bohatý, krásný pidižvík Richard sekvoj-bonsaj zpanikařil a začal vřískat jako korela (však víte, takoví ti malí zelení racci.) Kde se vzal tu se vzal odněkud se vynořil orel. Popadl Richarda za kaťata a uletěl s ním.
Pokračování příště 😞😞

Dlouhý příběh o krátkém chlapciKde žijí příběhy. Začni objevovat