Corona bakterie - část druhá

19 4 0
                                    

Bylo zrovna po obědě, to znamená, že byly tři hodiny odpoledne nebo byly čtyři? Možná pět a půl. Každopádně na tom nezáleží. Soused venku stříhal živý plot. Jestli si představujete sexy souseda, tak ne. Tenhle je tlustý a plešatý a tlustý, takže nic moc. Dostala jsem hlad. To se totiž stává. Šla jsem do ledničky, ale tam byl jen Ropák na medu. Myslím si, že to není fér. Taky byste nechtěli být mrtví a navíc ještě na medu, strašně to musí lepit, teda pokud to není v minecraftu, tam je med super! Jaké jídlo máte rádi s medem? Já mám ráda medové oreo. (Však víte takové ty čínské disco sušenky.) Ale lepí to, takže si to nekupuju. Zpátky k ropákovi. Kvůli té Grétě je ropák ohrožený živočich. (Však víte té otravné ekologické Američance z Číny.) Medvídek Pú je taky z Číny, prý jim tam teď dělá prezidenta. Já myslela, že je tam prezident panda. Možná je medvídek Pú panda, která snědla moc medu. Při pomyšlení na med jsem si chtěla jít zahrát minecraft. (Však víte, tu super realistickou hru, kde skočíte z létajícího autobusu na ostrov a pak vyhraje ten, kdo postaví nejhezčí hrad.) Já postavila svůj z medu. Ale to není moc realistické. Ve skutečnosti by přišla panda a všechen med by mi snědla. Možná minecraft není tak realistický jak jsem si myslela. Okradli mě. Zase. Vzpomněla jsem si na svého miláčka. (Však víte milý BOHATÝ velký malý pidižvík Richard sekvoj-bonsaj co bydlí uvnitř podzemní kostry dinosaura, kterou mu pronajímá krtek.) Toho krtka prý unesli Číňani do Číny. (Však víte, taková ta nafukovací země na severu.) Můj miláček Richard sekvoj-bonsaj je rád, že nemusí platit nájem. Teď jsme pohádaní, teda on se pohádal. Já se nehádám. Myslíte si, že to je fér, když se s vámi váš milovaný pohádá? Já myslím, že to není fér! On mi totiž poslal tu bakterii, ale blbej vůbec nezmínil, že si ji nemám píchat. Řekl mi, že jsem blbá, a že jsem zabila všechen život. A taky náš vztah. Říkal, že si radši vezme princeznu z Číny nebo prince, když to bude nutné. Taky nemá žádný vztah k ropákům. Když se hádal zrovna jednoho jedl. A ta bakterie nic neudělala. Jenom jsem hodně kašlala. Což bylo nepříjemné. Zvlášť mezi lidmi. To bylo obzvláště nepříjemné. A představte si, ti nezdvořáci začali kašlat taky. Jako kdyby si ze mě dělali srandu. Já za to kašlání přece nemůžu. Myslíte si, že je to fér. Já myslím, že ne. Stejně jako to, že jsou ropáci ohrožený druh. Rozhodla jsem se jim pomoct. Tak jsem si vzala cigaretu a zapálila si. To je pro tebe můj milovaný velký malý pidižvíku sekvoj-bonsaj. Napadlo mě, že jedna cigareta nic neudělá, tak jsem si zapálila deset dalších. Přestože jsem předtím nikdy nekouřila, moc mi to chutnalo. Podívala jsem se na krabičku. Bylo tam napsáno. Vyrobeno v Číně, ale nikde tam nebyl obrázek pandy. Otočila jsem krabičku a tam byla fotka černého kusu masa. Dostala jsem trošku hlad, ale před chvílí jsem jedla medové oreo. Taky na krabičce bylo napsaný. Škodí zdraví. A pak mě to napadlo, co když můj milovaný velký malý pidižvík Richard sekvoj-bonsaj myslel právě toto, že jsem zabila všechen život, ale vždyť to dýchám jenom já. O můj bože, jsem těhotná.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 31, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Dlouhý příběh o krátkém chlapciKde žijí příběhy. Začni objevovat