Κεφάλαιο 2

212 25 3
                                    

Σηκώθηκα από το κρεβάτι μου και πήγα να καπνίσω.
Τώρα πρέπει να κάνω το πιο σημαντικό βήμα του σχεδίου μου.
Θα βρω τον mafia και θα συνεργαστώ μαζί του.

Τώρα δεν είμαι σίγουρη πως θα το κάνω αυτό, αλλά θα βρω μία λύση.... Σίγουρα!

Έχω αρκετή ώρα πριν πάω στην δουλειά.
Φόρεσα ένα τζιν, μία κοντή μπλούζα και έβαλα την ζακέτα με την κουκούλα μου.

Μπήκα στο αμάξι μου και πήγα στο συνηθισμένο μέρος που πάω κάθε φορά που μου λείπουν.
Πήρα μερικά φρέσκα λουλούδια για να τα βάλω στους τάφους τους.

TIME SKIP

Κάθε φορά που είμαι εδώ δεν μιλάω. Δεν ξέρω τι να πω!
Εγώ φταίω που τους έχασα... Είναι δικό μου λάθος.

Δάκρυα κυλούσαν στο πρόσωπο μου και δ
εν ήθελα να τα σκουπίσω.
Λυγμοί μου ξέφυγαν και η μύτη μου άρχισε να τρέχει.

??: 'είσαι εντάξει?'

Δεν είχα το θάρρος να απαντήσω στο άτομο δίπλα μου.
Έκρυψα το πρόσωπο μου κοιτώντας από την άλλη και κούνησα καταφατικά το κεφάλι, δείχνοντας του πως είμαι καλά.

??: 'και εγώ έχασα την μητέρα μου, αλλά ξέρω ότι θα ήθελε να ήμουν χαμογελαστός και χαρούμενος... Γιατί αν και δεν μπορώ να την δω, ξέρω ότι είναι εκεί και με κοιτάζει' είπε και αυθόρμητα γύρισα και κοίταξα τους τάφους μπροστά μου.

Έχει δίκιο!
Είναι εκεί...
Με κοιτάνε που κλαίω για αυτούς. Συγνώμη... Αλλά δεν μπορώ να χαμογελάσω.

Εκείνος παρατήρησε άρχισα να νιώθω χειρότερα.

??: 'συγνώμη! Σε έκανα να νιώσεις χειρότερα. Δεν το ήθελα, συγνώμη' είπε και με αγκάλιασε.

Ξαφνιάστηκα από την πράξη του και έσπρωξα ελαφριά.
Εκείνη την στιγμή τα βλέμματα μας συναντήθηκαν.

??: 'με συγχωρείς αλλά δεν συστήθηκα. Το όνομα μου είναι Kim Taehyung. Εσένα πως σε λένε?'

Y/N: 'Y/N...' Δίσταξα στην αρχή να του απαντήσω αλλά του το είπα.

Taehyung: 'Έχεις πολύ ωραίο όνομα. Χάρηκα για την γνωριμία' είπε και μου τίναξε το χέρι του.

Το έπιασα και μου χαμογέλασε με ένα boxy smile.

Taehyung: 'Θα ήθελες να βγούμε καμία μέρα για καφέ... Αν δεν σε πειράζει. Θέλω να σου ζητήσω συγνώμη που σε έκανα να νιώσεις χειρότερα' είπε και με κοίταξε με ένα πολύ χαριτωμένο βλέμμα.

Δεν νομίζω να είναι κακό άτομα.
Επίσης χρόνια τώρα κάθομαι ολομόναχη, λίγη παρέα δεν βλάπτει.

Y/N: 'εντάξει, αλλά σήμερα δεν μπορώ γιατί έχω δουλειά. Τι λες για αύριο?'

Taehyung: 'εντάξει, αυτός είναι ο αριθμός μου, μπορείς να με πάρεις όποτε με χρειαστείς' είπε και μου τον εδώ σε ένα χαρτί. Μετά του έδωσα τον δικό μου αριθμό.

Στο τέλος αποχαιρετήσαμε ο ένας τον άλλον και εγώ έφυγα αμέσως για την δουλειά.

TIME SKIP

Καθώς σέρβιρα τα ποτά, είχα στο νου μου τον Taehyung.
Δεν ξέρω γιατί αλλά έχω ενθουσιαστεί κάπως που θα βγω με κάποιον.

Όλο αυτό το καιρό δεν έχω βγει με κανέναν.
Δεν είχα και πότε φίλους.
Πάντα καθόμουν μόνη μου και μελετούσα για να γίνω χακερ και προπονούμουν για να είμαι δυνατή.

Επειδή κουράστηκα σκέφτηκα να πάω στην τουαλέτα για να ρίξω λίγο νερό στο πρόσωπο μου.

Καθώς έβγαινα, κάποιος με έπιασε και άρχισε να με τραβάει προς σε μία τουαλέτα.

Y/N: 'άφησε με μαλακα' του είπα αλλά δεν με άφηνε.

??: 'μην ανησυχείς κούκλα. Δεν θα σου κάνω τίποτα'

Νομίζω ότι θέλει να τις φάει τώρα βραδιάτικα.

Y/N: 'σε προειδοποιώ να με αφήσεις' είπα και τραβήχτηκα πίσω αλλά αυτός συνέχισε να με κρατάει.

Δεν άντεχα άλλο και είχα πάρει την απόφαση να τον χτυπήσω.
Ελευθέρωσα το ένα μου χέρι και είχα σκοπό να του ρίξω μπουνιά.

Πριν όμως το κάνω, κάποιος με τράβηξε από την άλλη και με έσπρωξε κάτω. Του έδωσε μία μπουνιά στο πρόσωπο και τον έριξε αμέσως κάτω.

??: 'Jungkook?' είπε τρομαγμένος μόλις τον είδε.

Jungkook: 'ώστε ξέρεις ποιος είμαι. Και πρέπει να ξέρεις τι κάνω στα άτομα που δεν συμπαθώ' είπε ενώ τον είχε αρπάξει από την μπλούζα.

??: 'φυσικά και ξέρω κύριε Jungkook'

Jungkook: 'μην ξανά έρθεις εδώ αλλιώς θα σε σκοτώσω'

??: 'εντάξει' είπε και έφυγε.

Ύστερα γύρισε προς το μέρος μου και μου χαμογέλασε με ένα σμιρκ.

Καλέ αυτό είναι ο τύπος που χαστούκισα χθες!

Jungkook: 'είσαι η σερβιτόρα που έκανε κάτι ασυγχώρητο χθες... Αν έρθεις αυτό το βράδυ μαζί μου ίσως να σε σηγχωρήσω' είπε καθώς κρατούσε το πιγούνι μου.

Y/N: 'πρώτον δεν χρειαζόμουν την βοήθεια σου και δεύτερον στο ξεκαθαρίζω ότι δεν είμαι πουτανα για να το κάνω μαζί σου' είπα και τον κοιτούσα έντονα στα μάτια.

Με έπιασε από το λαιμό και με κόλλησε στο τοίχο.
Τον κοίταξα που είχε θυμώσει, αλλά δεν ήθελα να του δείξω αδυναμία.

Τον κλώτσησα στα τέτοια του και ταυτόχρονα τον έσπρωξα.

Όπως κάθε αρσενικό ξάπλωσε στο πάτωμα και κρατούσε τα τέτοια του.

Y/N: 'πρόσεχε την επόμενη φορά που θα με ακουμπήσεις. Γιατί μπορεί να ξανά καταλήξεις με το πουλί στο χέρι' είπα χαμογελώντας διαβολικά και έφυγα τέλειος από την δουλειά.

Working with mafiaWhere stories live. Discover now