Το κινητό μου άρχισε να χτυπάει σαν τρελό. Αυτός ο ήχος είναι πραγματικά τόσο σπαστικός.
Προσπάθησα να προσποιηθώ ότι δεν το ακούω, γυρνώντας από την άλλη μεριά του κρεβατιού.Δεν γίνεται όμως να το αγνοήσω με τόσο θόρυβο που κάνει. Έπιασα το κινητό μου και έκλεισα το ξυπνητήρι.
Έσυρα το σώμα μου μέχρι την τουαλέτα και άνοιξα το νερό να γεμίσει η μπανιέρα.
Μέχρι να γεμίσει, άνοιξα ένα τσιγάρο για να καπνίσω στο μπαλκόνι.Τώρα η ώρα είναι 4.
Εδώ και καιρό ξυπνάω τόσο αργά επειδή δουλεύω όλο το βράδυ σαν σερβιτόρα σε ένα κλαμπ.Αφού κάπνισα ένα τσιγάρο μπήκα στην μπανιέρα με το καυτό νερό.
Μου αρέσει που με καίει. Με κάνει να χαλαρώνω και να ηρεμώ ψυχικά.Μόλις βγήκα στέγνωσα το μαλλί μου και ντύθηκα λίγο προκλητικά λόγο τις δουλειάς μου.
Έπειτα άνοιξα την τηλεόραση για να περάσει λίγο η ώρα.
TIME SKIP
Μόλις πήγε η ώρα 9 ξεκίνησα για να πάω στην δουλειά μου.
Χαιρέτησα τα άλλα άτομα που δούλευαν και άρχισα να σερβίρω.
Υπάρχουν αρκετά άτομα σήμερα και το κλαμπ είναι γεμάτο.Γύρω στις 3 πήγα να σερβίρω 3 ποτά σε ένα γκομενιάρι. Ήταν με δύο κοπέλες δίπλα του και φιλιόντουσαν.
Καθώς περνούσαν οι ώρες, αυτός άρχισε να πίνει περισσότερα ποτά και καπνίζει.
Σε μία φάση οι κοπέλες φύγανε και αυτός έμεινε μόνος του.
Η ώρα ήταν 5 το πρωί πλέον. Τον είδα που με φώναξε και πήγα σε εκείνων.??: 'Κοπελιά φέρε και άλλη μία βότκα' είπε καθώς είχε καρφώσει τα μάτια του στο σώμα μου.
Πήγα και του έφερε άλλη μία βόλτα. Σίγουρα με τόσα ποτά που έχει πιει, θα έχει μεθύσει για τα καλά.
Y/N: 'Ορίστε' είπα και έκανα να φύγω αλλά με έπιασε από το καρπό.
??: 'Θες να πάμε σπίτι μου να περάσουμε ωραία, πόσα θες να σου δώσω' είπε με ένα σμιρκ και έβγαλε το πορτοφόλι του.
Καλά για πουτανα με πέρασε?
Προσπάθησα να είμαι σοβαρή και να φύγω χωρίς να του μιλήσω, αλλά με τράβηξε και με έκανε να σκύψω μπροστά του.
Έβαλα ένα δολάριο προσεκτικά μέσα στο στήθος μου και είχε σκοπό να με φιλήσει.
Μέχρι που μία γερή σφαλιάρα προσγειώθηκε στη μάπα του.Σαν να ξεμέθυσε λίγο τώρα.
Έφυγα βιαστικά από εκείνων γιατί θύμωσε και προσπαθούσε να με πιάσει. Κρύφτηκα κάτω από το πάγκο με τα ποτά.
??: 'Που να πήγε η πουτανα? Δεν ξέρει ποιος στο καλό είμαι και τόλμησε να με χαστουκίσει μπροστά σε όλους. Άμα την ξανά δω, θα την γαμησω τόσο που δεν θα μπορεί να περπατήσει' είπε σε ένα πιο κοντό άτομο που ήρθε δίπλα του.
??: 'Ρε Jungkook άσε αυτή τη κοπέλα τώρα και έλα γιατί θα μας τα πρήξει πάλι ο πατέρας σου με τις δουλειές που έχεις να κάνεις τώρα που πήρες την θέση του' είπε ο πιο κοντός και τον έσπρωξε προς την έξοδο.
Πάλι καλά έφυγε!
Ελπίζω να μην τον ξαναδώ.
Τι να εννοούσε όταν είπε ότι δεν ξέρω ποιος είναι.
Λες και πρέπει να με νοιάζει...Μετά την δουλειά πήγα σπίτι
Έκατσα στον υπολογιστή μου και άρχισα να ψάχνω πληροφορίες για έναν από τους πιο ισχυρούς mafia.Για μένα, είναι παιχνιδάκι να χακάρω για να βρω πληροφορίες, εφόσον είμαι και χακερ.
Έχω βάλει στόχο την εκδίκηση και δεν θα σταματήσω μέχρι να εκδικηθώ το άτομο που με κατέστρεψε πριν χρόνια.
Τα μάτια μου άρχισαν να ηγραίνουν καθώς εικόνες από το παρελθόν μου ήρθαν στο μυαλό.
Ένα δάκρυ κύλισε στο μάγουλο μου και τότε στον υπολογιστή μου βγήκε μία ιστοσελίδα με την εταιρεία ενός μαφία.
Δεν μπορώ να βρω ποιος την έχει άλλα θα δω αν μπορώ να βρω το μέρος που είναι.
Άρχισα να πατάω κωδικούς και ταυτόχρονα σκούπισα τα δάκρυα μου. Είμαι πολύ κοντά για να βρω το μέρος.
Λίγα λεπτά αργότερα, στην οθόνη το υπολογιστή μου εμφανίστηκε η τοποθεσία της εταιρείας του μαφία.
Ωραία τα κατάφερα!
Τώρα πρέπει να συνεχίσω με το υπόλοιπο σχέδιο μου.Αφού αποθήκευσα τα στοιχεία, πήγα αμέσως να ξεκουραστώ.
Ξάπλωσα και έκλεισα τα μάτια μου.
Αν μπορούσα να γυρίσω πίσω το χρόνο, τώρα θα είχα αυτό που επιθυμούσα περισσότερο από οτιδήποτε άλλο.
Αυτό που έχασα.... Την οικογένεια μου.Η καρδιά μου άρχισε να χτυπάει πολύ δυνατά και με έπιασε μία ζαλάδα.
Καθάρισα το μυαλό από όλες τις σκέψεις μου και άρχισα να περνώ βαθιές ανάσες μέχρι που με πήρε ο ύπνος.
KAMU SEDANG MEMBACA
Working with mafia
Fiksi PenggemarΗ Y/N έχει βάλει σαν στόχο να εκδικηθεί τον άνθρωπο που της κατέστρεψε την ζωή. Για να καταφέρει να πετύχει τον στόχο της πρέπει να συνεργαστεί με έναν από τους mafia. Πως θα εξελιχθεί η συνεργασία τους? Θα καταφέρει να πάρει εκδίκηση?