Κεφάλαιο 3

178 26 0
                                    

Σήμερα είναι το πιο σημαντικό βήμα του σχεδίου μου.
Έχω φτάσει μέχρι αυτό το σημείο και δεν πρόκειται να τα παρατήσω!

Είπα στο αφεντικό μου ότι δεν θα έρθω στην δουλειά, και αργότερα θα βγω με τον Taehyung.

Τώρα που το σκέφτομαι δεν είπαμε τι ώρα θα βγούμε και που.
Πάλι καλά έχω τον αριθμό του.

Τον κάλεσα και περίμενα να το σηκώσει.

Στο κινητό

Taehyung: 'Ποιος είναι?' είπε κάπως βαριεστημένα.

Y/N: 'Γειά σου Taehyung! Είμαι
η Y/N'

Taehyung: 'Γειά τι κάνεις, σε λίγο θα σε έπαιρνα!' ξαφνικά άλλαξε η φωνή του.

Y/N: 'Ήθελα να σε ρωτήσω τι ώρα θα βγούμε και που'

Taehyung: 'Θέλεις να συναντηθούμε σε 3 ώρες σε ένα καφενείο κοντά στην θάλασσα που λέγεται ****'

Y/N: 'Εντάξει τα λέμε εκεί, γεια!'

Taehyung: 'Γειά'

TIME SKIP

Όταν έφτασα μπήκα μέσα και είδα τον Taehyung σε ένα τραπέζι στην γωνία. Με το που τον είδα άρχισα να κατευθύνομαι προς την κατεύθυνση του.

Y/N: 'Περιμένεις ώρα;'

Taehyung: 'Όχι μόλις πριν λίγα λεπτά ήρθα και εγω'

Τότε μας διέκοψε μια νεαρή κοπέλα που προφανώς ήταν σερβιτόρα ρωτώντας μας τι θα θέλαμε.

Αφού και εγώ και ο Taehyung παραγγείλαμε αρχίσαμε να συζητάμε για άσχετα πράγματα.

Καθώς μιλάγαμε με τον Taehyung συνηδιτόοιησα ποσά κοινά ενδιαφέροντα έχουμε, όταν μου είπε ότι από μικρός ασχολείται με υπολογιστές και πως του αρέσει το gaming. Μόλις το άκουσα αυτο χάρηκα ακόμα περισσότερο.

Κοίταξα το ρολόι και είδα ότι έχω αργήσει.
Να πω την αλήθεια στεναχωρήθηκα όταν είδα ότι επέτρεπε να φύγω. Πέρναγα πολύ καλά με τον Taehyung, είχα πολύ καιρό να νιώσω έτσι για κάποιον... Συγκεκριμένα από τότε που ήμουν μικρή πριν ορκιστώ ότι θα παρω εκδίκηση για όλα αυτά που μου έκανε αυτο το τέρας.

Μέσα στις σκέψεις μου σηκώθηκα και τον αποχαιρέτησα.

Άρχισα να περπατάω προς το αμάξι μου ενώ σκεφτόμουν πως θα μπορούσα να τον πλησιάσω. Τώρα θα αναρωτιέστε για ποιον λέω
Well...για να πάρω εκδίκηση χρειάζομαι βοήθεια από κάποιον με εξουσία διότι κάποιος σαν και εμένα δεν θα μπορούσε να εκδικηθεί κάποιον με τεράστια εξουσία στα χέρια του.

Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να βρω κάποιον που να εχει μεγάλη δύναμη.

Και αυτόν θα πάω να συναντήσω σήμερα τον γνωστό mafia JJK. Κανείς δεν ξέρει τίποτα για αυτόν, ακόμα και εγώ μια χάκερ δεν μπορούσα να βρω τίποτα για αυτόν, ούτε το πραγματικό του όνομα, ούτε το πρωτοπώ του, διότι πάντα φοράει μάσκα.

Το μόνο που ξέρω για αυτόν είναι που βρίσκεται η εταιρία του, όποτε σκέφτηκα να περιμένω από έξω και να τον παρακολουθήσω μέχρι το σπίτι του.

Όλο και κάποιον τρόπο θα έβρισκα μετά ώστε να μπω μέσα.

Το μεγάλο μου πρόβλημα είναι το πως θα τον πείσω να με βοηθήσει...Πραγματικά δεν ξερω πάντως είμαι διατεθειμένη να κάνω τα πάντα!

Χωρίς καν να το καταλάβω έφτασα έξω από το σπίτι μου.

Μπήκα μέσα και ετοιμάστηκα όσο πιο γρήγορα μπόρεσα, φόρεσα κάτι απλό μια μαύρη μπλούζα και ένα μαύρο ντζιν δεν ήθελα να κινήσω καθόλου προσοχή πάνω μου.

Έβαλα την μάσκα μου, πήρα το backpack μου με το λαπτοπ μου και έφυγα προς το αμάξι.

TIME SKIP

Μετά από κανα 20 λεπτό περίπου έφτασα έξω από την εταιρία του, πάρκαρα το αμάξι μου λίγο πιο πίσω από την είσοδο ώστε να μην με δει αλλά αρκετά κοντά ώστε να μπορώ να τον δω εγώ.

Μετά από αρκετές ώρες είχα αρχίσει να βαριέμαι παρά πολύ αλλά δεν είχα πάρει τα μάτια μου από την είσοδο ούτε για ένα λεπτό.

Και τότε είδα έναν ψιλό άντρα φορώντας μαύρο κουστούμι και μαύρη μάσκα να κατευθύνεται προς ένα πολυτελές αμάξι που ήταν παρκαρισμένο ακριβός έξω.

Αυτός πρέπει να είναι σκέφτηκα και με το που ξεκίνησε το αμάξι του άρχισα να τον ακολουθώ.

Κάποια στιγμή παρατήρησα πως είχαμε βγει από το κέντρο και ήμασταν στην ερημιά. Τότε άρχισα να υποψιάζομαι πως μπορεί να με κατάλαβε.

Σε μία στιγμή το αμάξι του σταμάτησε απότομα και τότε βγήκε έξω και άρχισε να έρχεται προς τα εμένα. Έτσι σκέφτηκα πως τώρα είναι η ευκαιρία μου και βγήκα έξω και εγώ από το αμάξι μου και άρχισα να κατευθύνομαι προς αυτόν.

Χωρίς να το καταλάβω με μια γρήγορη κίνηση μου έβγαλε την μάσκα και κατευθείαν τοποθέτησε ένα κομμάτι ύφασμα στο στόμα μου.

Προσπάθησα να αντισταθώ και ξεφύγω από τα χέρια του αλλά με κράταγε πολύ σφιχτά.

Μετά από λίγα δευτερόλεπτα άρχισα σιγά σιγά να χάνω τις εστιάσεις μου και όλα μαύρισαν.

Working with mafiaWhere stories live. Discover now