Κεφάλαιο 4

161 28 2
                                    

Ξύπνησα μέσα σε ένα σκοτεινό δωμάτιο, το κεφάλι μου με πονούσε φρικτά. Προσπάθησα να σηκωθώ από την καρέκλα και τότε κατάλαβα ότι ήμουν δεμένη.

Προσπαθούσα να καταλάβω τι έγινε και πως βρέθηκα εδώ και τότε θυμήθηκα...

Ο JJK πρέπει να κατάλαβε ότι τον παρακολουθούσα!

Ενώ σκεφτόμουν άκουσα την πόρτα να ανοίγει και τότε 7 ψιλές αντρικές φιγούρες εμφανίστηκαν μπροστά μου φορώντας μάσκες.
Μέσα σε αυτούς ήταν και ο JJK άρα αυτοί θα πρέπει να είναι οι συνεργάτες του.

JJK:"Ποια είσαι και τι θες;"

Y/N: "είσαι ο JJK;"

JJK:"ναι εγώ είμαι! εσύ ποια είσαι είπαμε; ... Γιατί κάτι μου θυμίζεις!"

Λες να ξέρει ποια είμαι ;
Όχι δεν γίνεται κανένας δεν ξέρει ποια είμαι από την στιγμή που έχω αλλάξει το όνομα μου.

Y/N:"θέλω να με βοηθήσεις να παρω εκδίκηση από κάποιον" είπα αποφασισμένη.

JJK:"δώσε μου έναν καλό λόγο για να το κάνω και μπορεί να το σκεφτώ, πάντως για να με παρακολουθήσεις και για να μου ζητάς και βοήθεια θα πρέπει να έχεις πολύ θάρρος"

Y/N: "θα κάνω ότι μου ζητήσεις, είμαι διατεθειμένη να κάνω τα πάντα... αρκεί να με βοηθήσεις... είσαι η τελευταία μου ελπίδα" είπα σκύβοντας το κεφάλι μου ενώ ήλπιζα να με βοηθήσει.

JJK:"Μμμμ για να το σκεφτώ" είπε και άρχισε να με πλησιάζει, δεν ξερω τι ήταν αυτό αλλά καθώς ερχόταν προς την κατεύθυνση μου, η καρδιά μου άρχισε να χτυπάει δυνατά. Λογικά από τον φόβο, αυτός ο άνθρωπος μόνο με το βλέμμα του με κάνει να ανατριχιάζω.

Τωρά πια, ήταν πάνω από το κεφάλι μου και τοποθέτησε το κρύο χέρι του κάτω από το πιγούνι μου κάνοντας με να σηκώσω το κεφάλι μου ώστε να τον κοιτάξω στα μάτια.

Είχε πανέμορφα μάτια! Δεν ξερω γιατί αλλά μου φαινόταν διαφορετικά, πιο όμορφα από τα υπόλοιπα.
Αχχ τι βλακίες λες Y/N, δεν είσαι για αυτο εδώ, πρέπει να πάρεις εκδίκηση και τίποτα άλλο.
Δεν έχεις χρόνο για έρωτες... ειδικά με έναν άνθρωπο σαν και αυτόν.

Τότε η φωνή του με έβγαλε από τις σκέψεις μου για αλλά η μια φορά.

JJK:"καλή μου φαίνεσαι!... Μόνο που εγώ δεν βοηθάω κόσμο, τώρα θα έπρεπε να είσαι ευγνώμων που θα σε αφήσω να φύγεις"

Όταν άκουσα τι είπε, ένοιωσα σαν να χάνεται ο κόσμος κάτω από τα πόδια μου...
Όχι δεν μπορεί να μου το κάνει αυτό!
Τα άρχισαν τα μάτια μου να υγραίνουν και δεν μπορούσα να τα σταματήσω.

Y/N:"όχι όχι σε παρακαλώ θα κάνω τα πάντα, οτιδήποτε θες θα το κάνω... απλά σε παρακαλώ βοήθησε με"

JJK:"είσαι σίγουρη ότι θα έκανες οτιδήποτε;" είπε τονίζοντας την λέξη οτιδήποτε και με κοιτούσε έντονα στα μάτια.

JJK:"μπορεί αυτά τα πράγματα που σου ζητήσω να κανείς να πονέσουν και ψυχικά και σωματικά. Είσαι διατεθειμένη να είσαι κάτω από την εξουσία μου, γιατί αυτό σημαίνει ότι θα κανείς ότι σου λέω εγώ για την υπόλοιπη ζωή σου ;"

Όταν άκουσα αυτά τα πράγματα δεν θα πω ψέματα...φοβήθηκα αρκετά, αλλά έχω αφιερώσει όλη μου την ζωή σε αυτήν την εκδίκηση και ανυπομονούσα να δώσω τέλος, ώστε να μπορέσω και εγώ για μια φορά να ζήσω την ζωή μου όπως θέλω εγώ. Χωρίς να σκέφτομαι την εκδίκηση πάνω από όλα. Να είμαι αυτή που πραγματικά θέλω.... ο εαυτός μου!

JJK:"τικ τοκ τικ τοκ αντε δεν έχω και όλη μετά μπροστά μου. Ο χρόνος είναι χρήμα αν το έχεις ακούσει ποτέ" είπε νευριασμένος και περίμενε την απάντηση μου.
Πήρα μία βαθιά ανάσα και τον κοίταξα.

Y/N:"καλά, θα κάνω ότι μου πεις αλλά με έναν όρο"

JJK:"Ακούω"

Y/N:"θα κάνω ότι μου πεις αλλά αφού πάρω εκδίκηση, όταν εξαφανιστεί αυτο το τέρας από την γη τότε θα είμαι όλη δικιά σου" είπα και εκείνος φάνηκε να το σκέφτεται λίγο.

JJK:"Σύμφωνοι αλλά θα μένεις μαζί μου. Δεν ξέρω αν μπορώ να σε εμπιστευτώ όποτε το να μένουμε στο ίδιο σπίτι θα τα κάνει όλα πιο εύκολα. Και θα μπορώ να σε έχω και όλη μέρα εκεί μαζί μου" είπε έχοντας ένα smirk, παρόλο που δεν μπορούσα να δω επειδή φορούσε μάσκα, αλλά μπορούσα να το νιώσω.

Ελπίζω αυτό που με περίμενε να μην με κάνει να μετανιώσω. Ξέρω ότι είναι πολύ αργά πλέον για αλλάξω γνώμη.

Working with mafiaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora