Κεφαλαιο 5

180 30 2
                                    

Taehyung POV

Αφού έφυγε η y/n λέγοντας ότι είχε να κάνει κάτι δουλειές, μετά από λίγο σηκώθηκα να φύγω και εγώ για να πάω στο σπίτι.

Όταν έφτασα είδα τον Jungkook να κουβαλάει  μια κοπέλα που έμοιαζε αναίσθητη.

Το πλησίασα τον για να τον ρωτήσω τι έγινε και τότε κατάλαβα ποια ήταν η κοπέλα. Πράγμα που με άφησε σοκαρισμένο!

Ήταν η y/n

Taehyung:"ποια είναι αυτή η κοπέλα και τι έγινε που την έφερες εδώ;"

Jungkook:"είναι μια σερβιτόρα που τόλμησε να μου βγάλει γλώσσα, λες και δεν έφτανε αυτο την έπιασα να με παρακολουθεί κιόλας...
Μμμ μάλλον θα το μετάνιωσε που δεν ήθελε να την πηδήξω και ήρθε να με παρακαλέσει να το κάνουμε"

Taehyung:"Α οκαυ"

Τι ακούω Θεέ μου, δεν νομίζω να είναι εδώ για αυτό πάντως.

Αλλά... ποτέ δεν ξέρεις, δεν μπορώ να πω ότι την ξερω και καιρό, ούτε 2 μέρες δεν την ξέρω καλά καλά.

Αλλά από την άλλη η εντύπωση που μου έδωσε δεν έχει καμία σχέση με την κοπέλα που περιγράφει ο Jungkook!

Y/N POV
TIME SKIP

Αφού συμφώνησε να με βοηθήσει, έβαλε έναν από τους συνεργάτες του, που αν θυμάμαι καλά τον αποκάλεσε J-hope να με ξεδέσει  και πήρε όλους τους υπόλοιπους έξω μαζί του.

Προφανώς και δεν τον λένε J-hope τον άνθρωπο, αλλά δεν με εμπιστεύεται ακόμα και το βρίσκω και κάπως λογικό ούτε εγώ τον εμπιστεύομαι.
Γο θέμα είναι... Αφού πάρω εκδίκηση πως θα ξεφύγω από αυτόν;

Κάτι θα σκεφτώ μέχρι τότε.

J-hope:"Ειιι κοπέλια ακούς σου μιλάω τόση ώρα;"

Y/N:"ναι ναι συγνώμη είχα αφαιρεθεί, τι έλεγες;"

J-hope:"τίποτα έλεγα ότι έχεις μπλέξει πολύ άσχημα! Θα σε καταστρέψει αυτός... κρίμα γιατί είσαι και νέα και όμορφη. Θα μπορούσες να έχεις μια φυσιολογική ζωή... αλλά τώρα ούτε που να το σκέφτεσαι και να προσπαθήσεις να το σκάσεις θα σε βρει"

Δεν είπα τίποτα, δεν ήξερα τι να πω.

J-hope:"αντε σήκω να σε πάω στο δωμάτιο σου ;"

Βγαίνοντας από το δωμάτιο κατάλαβα ότι πρέπει να με κρατούσε σε κάποιο μυστικό δωμάτιο στο υπόγειο για αυτο και δεν είχε καθόλου φως.

Working with mafiaWhere stories live. Discover now