Kapitola 3

59 3 0
                                    

Když jsem vylezla na zahradu bylo hrozně.
Na nebi byly mraky, vypadalo to divně.
"Dneska bude pršet" leknutím jsem nadskočila a uviděla mámu jak se opírá o kus židle, z čeho by asi mohla být ? Troufám si říct že z dubu, jsou fakt těžký.
"No nevadí natočím zas nějaký video" usmála jsem se na ní, a sedla jsem si ke stolu.
Nebyla bych to já kdybych v ruce nedržela šálek s kávou.
"Dneska přijdou na večeři Mendesovi, tátův kolega a zároveň nový soused"
Velice mě překvapilo když mi matka řekla že jsou kolegové, Shawn se s ničím nepochlubil.
Nebo to snad taky nevěděl ??
"Jo všimla jsem si že se sem nastěhovali, Shawn, jejich syn chodí k nám na školu."

"Takže se znáte" usmála se máma
"Moc ne"
"Takže buď hlavně slušná, víš jak to na takových schůzkách chodí."
Vypadalo zo jakoby snad něco plánovali, talhle matka mluví jen když v tom něco je..
Schůzka, furt jsou to jen schůzky.
Budou se v tom točit prachy a jak znám rodiče ne jen tak
"Ano mami" usmála jsem se na ni, a s kamenným výrazem jsem se vydala do kuchyně,  a dala do mičky špínavý hrnek.

S mobilem v ruce jsem se vydala do pokoje kde jsem si sedla a nechala jsem volně přehrávat hudbu.

Uživatel Camilla Cabello přidala novou fotku:

Camilla Cabello: start a new day?1,345 ❤️             Nelze přidat komentář

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Camilla Cabello: start a new day?
1,345 ❤️            
Nelze přidat komentář.

Nebudu vám tady vyprávět jak jsem si užila celý den, protože by to bylo hrozně nudný, a přestali by jste číst.
Což je můj život, jedna velká nuda.
Tak přijdeme k samotné večeři která se měla konat za necelou hodinu.

Moc jsem to nehrotila a vlasy spletla do volnějšího copu.
Na sebe jsem si oblékla šaty které byly do pasu kostkované a sukně byla čistě bílá a uplá.
Na oční koutky jsem dala trošku highliteru a doladila černou linku. Tou přece nikdy nic nezkazíte.
Projela jsem si obočí ťavším kartáčkem a domalovala řasy. No já myslím že to celkem ujde.
Naposledy jsem se má sebe usmála a odešla jsem dolů do kuchyně.

"Camillo !!!" Zavolala na mě máma z kuchyně když jsem byla ještě ve svém pokoji

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Camillo !!!" Zavolala na mě máma z kuchyně když jsem byla ještě ve svém pokoji.

"Dobrý den" pozdravila jsem Mendesovi.
Tak jako jsem je viděla první den když se nastěhovali.
Jenomže v tom rozdílu že všichni byly dalo by se říct že i svátečně oblečeni.
Shawn měl na sobě černé ryfle a bílé tričko takový obyčejný outfit ale on vypadal tak sexy.
Sakra Camillo na co zase myslíš ??

"Tak pojďte si sednout" usmála se máma a všichni si šli sednout pod pergolu která byla zastřešná tudíž do ní ani nepršelo.
Jakmile se všichni prosadili máma rozbila pití. Postupně každému naplnila prázdný talíř jídlem.

Jakmile všichni dojedli, tak se přesunuli do obýváku a já začala uklízet všechno nádobí na stole.

"Nechceš pomoct ?" Objevil se v kuchyni Shawn.

"No snad to zvládnu" usmála jsem a dál skládala nádobí do myčky.
Musím ale uznat zme to bylo roztomilé když takhle sám přišel.
Celou tu dobu co jsem skládala nádobí stál opěrný o kuchyňskou linku, snažila jsem se ho nesledovat ale po očku se to nepočítá.

"Co tak koukáš" usmála jsem se na němu když jsem zapla myčku a stoupla jsem si.

"No nemůžu se koukat jak ti to jde ? Byla by jsi dobrá manželka" zasmál se

"Debile" zasmála jsem se s ním a udeřila ho do ramene.

"Jauuuu" ozval se, no spíš to simuloval pochybuju že bych mu dala tak velkou ránu, spíš by to mělo bolet mě na celkem velké svaly.
Jak asi vypadá když nemá tričko ?
Camilo sakra na či to myslíš ??

"Ahoj" přišla do kuchyně Aaliyah

"Co ty tady ?" Podíval se na ní Shawn

"Rodiče mě poslali za váma" usmála se "nevadí ?" Podívala se na mě

"Vadí" řekl Shawn

"Nee nevadí" usmála jsem se na ni "tak pustíme si nějaký film ??" Usmála jsem se a oba sjela pohledem, byly si vážně podobní jako bratr a sestra a tak to taky bylo.

Když to oba odsouhlasili tak jsem je zavedla do našeho menšího kina. To kino jsem milovala o prázdninách tady strávím většinu času koukáním na seriál.

"Páni to jsi se nepochlubila zme máte i kino" zasmál se Shawn

"Neptal ses" pohodila jsem rameny a zasmála se "tak co pustíme ??"

"Harry Potter" "marvelovku" řekl Shawn s Aaliyah najednou musela jsem se začít smát ale taky souhlasit s Aaliyah.

"Mmmm taaak strážci galaxie ??"
"Proč zrovna to ??" Zeptal se na oko uraženě Shawn.
"Je tam Groot" zasmála jsem se

Shawn zakroutil hlavou a sedl si do sedačky
a já s Aaliyah jsme udělali to samé.

Celej film jsem se nemohla soustředit na nic než na přiltomnost Shawna.
Nevím proč, nevím čím to bylo ale bylo to zvláštní, každý jeho pohyb mi naháněl husý kůži, jeho přítomnost ně doslova doháněla k šílenství.
Každým momentem si ve své hlavě vybavuju každičkej jeho rys na tváři, každej vlas co mu padal do čela a jeho krásně čokoládové oči které doplňuji krásné plné rty a malá jizva na jeho tváři.
Jeho dokonalé tělo a vypracované svaly.
Vybavuji si včerejší moment když jsem ho viděla polonahého musela jsem se usmát aniž bych si to uvědomila.
Musela jsem vypadnou, nemohla jsem tam byla ani vteřinu nebi bych snad zešílela.

"Jdu pro pití a něco dobrého"  stoupla jsem a odešla jsem na beránek kde jsem si tajně zapálila cigaretu.

"Baf"
"Aaaaa" zaječela jsem snad přes celé Toronto.
"Co tady děláš ??" Zeptala jsem se Shawna když jsem ho vídeňská přicházet blíž.

"Říkala jsi že jdeš pro něco dobrého, chtěl jsem ti pomoct neříkala jsi že jdeš kouřit ? Ani jsem nevěděl že kouříš" sedl si vedle mě na schodek

"Dělám to jen občas, mývala jsem deprese to mi pomohlo a taky to dělám když jsem hodně nervózní" potápka jsem si a dým jsem vyfoukla na druhou stranu než seděl Shawn.

"A ty jsi snad nervózní ?"

Zajroutila jsem hlavou, nemohla jsem mu říct že jsem do něj zamilovaná od hlavy až k patě, a že jsem nervózní kvůli němu protože se mi líbí.
Někdy to tak prostě mám děla mi problém se bavit s člověkem ke kterému něco cítím a v mém případě je to právě Shawn.

"Tak proč to děláš ?ničí to zdraví" Vyptával se

"Proč bych nemohla Shawne ? Je to moje věc tebe to nemusí nějak zajímat a ani trápit a ještě k tomu mě poučovat co všechno mi to může způsobit." Típlou cigaretu jsem hodila do popelníku a odešla jsem do kuchyně pro bramburky a colu.

Když jsem přišla zpátky Aaliyah seděla na stejném místě a sledovala film zatím co Shawna moc nezajímal.
Podala jsem Aaliyah bramburky a Colu a to samé jsem dala Shawnovi.

"promiň nechtěla jsem takhle vyjet" mrzelo mě to, bála jsem se zme se urazí a nebude semnou chtít mluvit.

"To je v pohodě" usmál se
Sakra ten jeho úsměv.

Nabídla jsem mu bramburky a on si je s úsměvem vzal.

SeñoritaKde žijí příběhy. Začni objevovat