Je půl 4 ráno. Půl 4 ráno a můj mozek vysílá tolik energie a nechce se mi spát.
Moje myšlenky stále směřují k jedné a té samé osobě. No vlastně ke dvoum.
Jak jsem sakra mohla zajít tak daleko a začít si něco s někým kdo někoho má.
Za celou tu dobu mě napadla jen jediná věc a to to že nych to asi měla ukončit.
Jenže nevím kestli můžu, jsem v tom až po uši, chci ho mít u sebe, chci aby ležel vedle mě a dotýkal se mě aby se mě dotýkali jeho rty a taly chci poslouchat jeho jemný hlas.
Z přemýšelení mě vyrušilo cinknutí mobilu.Shawn Mendes: jakto že nechrníš ?
Myslí na mě když nespí ?
Honilo se mi hlavou, a když jsem viděla jeho zprávu tak se mi srdce rozbušilo a na tváři se mi i přes to všechno objevil úsměv.Camilla Cabello: nemůžu spát. Co tady děláš ty hmm.
Shawn Mendes: taky nemůžu spát, tak moc mě mrzí to co se dneska stalo
Camilla Cabello: nevěděl jsi to
Shawn Mendes: no bylo to pěkně trapný
Camilla Cabello: Aaliyah ji nemá moc v lásce co ?
Vzpoměla jsem si n jejich konverzaci a musela jsem se usmát.
Shawn Mendes: no ona nikdy neměla nikoho ráda, ji ale nesnáší vždycky když byla u nás tak se hádaly pak k nám přestala chodit a já musel chodit k ní
Camilla Cabello: no já doufám že po dnešku mě má ráda
Shawn Mendes: jo tebe jo to je zvláštní, prej jsi ji říkala až přijde a já ji nevěřil, pak se s Laurou znovu chytla a chtěla odejít k tobě ale já ji ro zakázal
Camilla Cabello: jo já ji říkala ať přijde
Shawn Memdes: ale mě si tohle nenabídla pff
Camilla Cabello: mm postel mám volnou
Shawn Mendes: tím chceš jako říct že mám tajně utéct od té furie k tobě jo ?
Camilla Cabello: tohle by jsi udělal jo ?
Shawn Mendes: kdyby jsi to nebyla ty tak ne ale ve tvém případě už jdu ze schodů
Camilla Cabello: to abych šla otevřít
Shawn Mendes: no už tu čekám 5 minut
Camilla Cabello: nekecej
Podívala jsem se z okna a Shawn pomalu zavíral své domovní dveře.
Seběhla ksem schody a s úsměvem otevřela dveře.
"Ahoj" usmála jsem se
"Ahoj" ohl se protože na mojí výšku byl opravdu vysoký a spojil jeho rty s mými."Je možný že jsi mi chyběla a to jsme se neviděli sotva pár hodin ?" Zalochotil.
"Je možný že jsem kvůli tobě nemohla spát ?" Uchechtla jsem se a natáhla jsem se pro pusu a zavřela za náma dveře.
"To je výhoda sousedů" zasmál se
"Pšš" napomenula jsem ho když jsme šli po schodech ke mě do pokoje."Co když na to ta tvoje Laura přijde ?" Podívala jsem se na něj a sedla jsem si na postel.
"No co by ? Tím líp" uchechtl se "zítra se s ní rozejdu" sedl si vedle mě a chytl m za ruku.
"Jsem unavená" pložila jsem mu hlavu na rameno.
"Tak jdeme do hajan" usmál se a dal mi pusu na čelo.
"Nebude ti vadit když se vysleču ?" Podíval se na mě a já zakroutila hlavou.
"Ráda se podívám" uchechtla jsem a polilo mě horko jak jsem zčervenala.
Shawn se vyslekl a já se na něj nemohla vynadívat.
Když si přilehl ke mě do postele tak jsem ho objala a hlavu si položila na jeho hruď."Jak dlouho jste spolu ?" Zeptala jsem se ho když mě hladil ve vlasech.
"Teď by to byly dva roky"
"To je celkem dlouho" hrála jsem si s jeho prstama a prohlížela si jeho tetování dokud jsem neusla..
.
.
.Vzbudily mě sluneční paprsky které mi svítily přímo do očí.
Než jsem se rozkoukala tak jsem si uvědomila že ležím v Shawnovém obětí, v tom nejkrásnějším obětí na téhle planetě.
Snažila jsem z jeho sevření vyklouznout což se mi na pár komplikací ale s úspěchem povedlo.
Ppdepřela jsem si hlavu a koukala na ten andělský obličej.
Pak mě napadlo že bych ho mohla vyfotit.Camilla Cabello: Good morning for a bear in winter sleep.
Přidala jsem na instastories a hodila mobil na postel.
Lehla jaem si zpátky do postele a pozorovala jeho tvář, věděla jsem zme tohle zachvilku skončí, a kdo ví kdy ho takhle zase uvidím.
Odpočítavala jsem minuty s přála si ať tahle chvilka nikdy neskončí."Jak dlouho se takhle koukáš ?" Zašeptal Shawn.
"Chvilku" usmála jsem se a Shawn ke mě natáhl ruce a já se k němu přitulila ale v tom nás vyrušil vyzváněcí telefon.
Ne můj ale Shawna.
Natáhl se pro telefon na jterw'm nyla fotka Laury. A sakra."Ano ?" Odpovědel do telefonu Shawn a hladil mě druhou rukou ve vlasech snad aby mě uklidnil ?
"Ne šel jsem se projít potřeboval jsem vzduch"
Neslyšela jsem co říka což mě štvalo.
"Louro nech toho zachvilku jsem doma" típl telefon a dal mi pusu na čelo.
"Promiň budu muset jít"
Sedla jsem si a podívala jsem se na něj.
"Tak běž"
"Ja nechci" zamrčel do polštáře.
"Bude tě shánět měl by jsi jít" odkryla jsem mu peřinu.
"Ty mě vyháníš" podíval se na mě
"No v tomhle případě jo" uchechtla jsem se a Shawn vstal a začal se oblékat.
"Snad mě nebude špehovat z okna" zasmál se "bylo by to docela divný" zasmála jsem se
"To by bylo" usmál se a zapínal si puntek.
"No tak já jdu" přišel ke mě a naše rty se spojily a zčala válka jazyků.
Byl to krásný pocit ho mít u sebe ale zvláštní když jsem věděla že na něj doma čeká přítelkyně."Ke ahoj mami" pozdravila jsem mámu která byla na chodbě a nejspíš měla namířeno do svojí ložnice.
"Dobrý den" pozdravil Shawn.
"Ahoj" usmála se máma a pohldila si břicho.
Musela jsem se usmát, pořád nemůžu uvěřit tomu že budu mít sestřičku.
"Kam míříte ?" Zeptala se
"Já jdu domů" odpvěděl ji Shawn
"Tak to potom jo" usmála se a zalezla do ložnice."To bude zase vyptávání" zakroutil jsem hlavou a slezla schody, Shawn šel zamnou jako ocásek.
"Tak pa" dal mi letmou pusu když si obul boty.
"Pa" pohladila jsem ho naposledy po tváři a on odešel.
ČTEŠ
Señorita
FanficV chodbě u dveří mého pokoje někdo postavá. Je to muž jde to poznat na postavě a krátkých vlnitých vlasech, nevidím mu do tváře ale začíná se přibližovat, mě to začíná děsit tak si sednu a opřu se o rám postele a peřinu si přitáhnu blíž k bradě. N...