Celou noc jsem spala jako zabitá.
Probudila jsem se kolem 12 hodiny a když jsem sešla po schodech dolů do kuchyně, nikde nikdo.
Na ledničce byl malý vzkaz ze kterého vypovídalo že rodiče jsou zase práci.
Když jsem přistoupila blíž abych přečetla mámin škrabopis taky něm stálo:"zlatíčko večer nás odvolali do New Yorku budeme tam asi týden dokud případ nevyřešíme. Moc tě milujeme a peníze máš na kartě. S láskou máma a táta"
Lísteček jsem z ledničky pomačkala a hodila do koše.
Když už stojím u kuchyňské linky tak se rozhodnu si udělat proteinový koktejl i když
necvyčím, ale táta ano teda pokud na to má čas.
Do nádobky jsem nasypala odměrku žlutého prášku který měl příchuť banánu a z ledničky jsem vytáhla jahody ze zahrádky které jsem nechala smíchat s práškem.Když už jsem měla shake hotový tak mi mobil oznámil příchozí zprávu.
Shawn Mendes: co dnes podniknem ??
Camila Cabello: nevzpomínám si že by jsme se na něčem domlouvaly.
Shawn Mendes: ale notáák znám tady v podstatě jen tebe
Camila Cabello: tak dojdi k nám a něco vymyslíme ok ??
Uslyšela jsem zaklepání.
To mi psal před dveřma ne ?"Jak dlouho tady stojíš ?" Zadmála jsem se když jsem otevřela dveře a Shawn vešel dovnitř.
"Noo tak jsme sousedi tak to byla rychlovka" zasmál se a vyvalil se v obyváku na gauč.
"Něco na pití ?" Zavolala jsem z chodby.
"Neee děkuju"
Když teda nic nechtěl tak jsem se z kuchyně vrátila zpátky do obyváku a sedla si vedle něj na sedačku.
"Mohli jsme někam zajít" usmál se když se na mě podíval.
"Můžeme, tak já se skočím převléct" usmála jdem se a běžela do pokoje ve kterem jsem měla svojí dalo by se říct že celkem velkou šatnu.
Hodila jsem na sebe crop top s obrázkem lvího krále, ani nevím proč ale to tričko je noje nejoblíbenější a nosím ho hrozně ráda.
Vzala jsem si ryfle do pasu a přidala k tomu pásek.
Líčení jsem pro tentokrát vynechala nechtělo se mi s tipm piplat tak jsem si jen vyčesala vlasy do vysokého culíku a šatnu jsem opustila."Co ty tady ?" Podívala jsem se na Shawna který stál u komody v mém pokoji a prohlížel si fotky.
"Kdo to je" ukázal na fotku mě a Freda.
"Byl to můj přítel" odpoveděla ksem mu a doufala že se nebude dál vyptávat.
"Jakto že už není ?" Podíval se na mě
"Měl autonehodu, jeho kamarád ho vezl k nám z nějaké rozlučky fotbalového týmu, byl opilý a a" zakoktala jsem a mé oči se začali plnit slzamy "a jel jako hovado nevybral zatáčku a narazil do dubu na konci naší ulice" rozbrečela jsem se "já mohla jsem klidně něco udělat, slyšela jeem projíždět sanitku, hasiče i policii ale nikdy nikdy by mě nenapadlo že by v tom autě mohl být on, už je to rok" z očí mi tekly vodopády které nešli nijak zastavit.
Shawn ke mě přušel a silně mě objal.
"Milovala jsem ho" zašeptala jsem a víc se k Shawnovi přitiskla.
Cítila jsem se v bezpečí, v mém těle proudila hromada vzrušení a motýlků v břiše."Promiň to jsem nevědel"
V jeho hlase byla cítit lítost a jeho velké ruce mě hladily po zádech."To je dobrý" odtáhla jsem se a utřela si slzy
"Tak jdeme?" Jěmně jsem se usmála a Shawn kývl.
V chodbě jsem si obula svije oblíbené fila boty a t věšáku jsem si vzala kabelku kde byly klíče a pěněžeka jen jsem k tomu přihodila mobil a mohli jsme jít.
ČTEŠ
Señorita
FanficV chodbě u dveří mého pokoje někdo postavá. Je to muž jde to poznat na postavě a krátkých vlnitých vlasech, nevidím mu do tváře ale začíná se přibližovat, mě to začíná děsit tak si sednu a opřu se o rám postele a peřinu si přitáhnu blíž k bradě. N...