4 розділ

67 15 0
                                    

Все почалося зранку.
Ванда вставши обернулась до Нари. Вона лежала вдивляючись у телефон.
-Що сталося?- запитала Ванда.
Але Нара нічого не відповіла. Ванда повторила, але Нара лиш помахала головою в різні боки, запитавши що сталося. Тоді Ванда і Нара не звернули на це уваги...але краще б вони подумали над всім.
Наступні кілька днів все було не дуже спокійно. Ванда часто залишалась одна вдома дуже довго. Її брат приходив від 12 до 3 ночі. Тому вона весь час дзвонила Нарі, адже їй було страшно. Вона весь час бачила силуети та чула дивні звуки. У Нари таке відбувались не так часто, адже вона весь час було вдома не сама. Лише вночі коли вона говорячи з Вандою пила чай. Скоро в Ванди було день народження. Нара мала приїхати до неї додому, але не вийшло, адже їй не дозволили. Ванда дуже засмутилася. Адже її мами не було в той день з нею. Вона була за кордоном, тому Ванда надіялась, що Нара приїде.
Після свята все було добре. Брат мав залишитися вдома, але його покликали гуляти і він пішов. Ванда залишилась вдома сама. Вона зрозуміла, що скоро почнеться справжнє пекло. І не помилилась. Світло почало мигати, стук під вікном, кроки та силуети. І найгірше - дивні звуки.
Ванді було дуже страшно і вона пішла в кухню. Вона подзвонила Нарі. Нара зрозуміла, що щось сталося, адже у Ванди був дивний голос.
-Що сталося? - запитала Нара
-Це жах. Мені дуже страшно.
-Ванда я б хотіла приїхати, але ніби 13-річну дівчину відпустять в 6:30 вечора до тебе. Плюс ти живеш в селі. Нехай село близько, але ти живеш далеко від зупинки. Такшо мені прийдеться тебе підтримувати морально.
-Дякую Нара. Ти найкраща!
Так усе і закінчилось. Ванда заснула спокійно. А на наступний день... А це вже буде в наступному розділі.

Я хочу стати русалкою!Where stories live. Discover now