6 розділ

53 9 0
                                    

Оголошуємо вас чоловіком та дружиною! Можете поцілуватися!
Ванда: Що?! Що сталося? Де я?
-Нара! Ванда!! Вставайте! - це був брат Ванди.
Ванда: Це був сон....вааааа.... чому?? *всхлип*
Нара: Я тебе вб'ю! Мені снився такий гарний сон!!
Ванда: Згодна! Мені теж!! Вб'ємо його разом!
Нара та Ванда почали ганятись за Назаром по кімнаті.
Ванда: Щще *важко дихає* раз таке саме зробиш вб'ю!
Після цих слів вони знов почали веселитися. Ванда почала закривати Нару в ковдрі. А Нара закривала її. Але все закінчилось коли прийшла мама Ванди.
Мама Ванди: Ванда, Нара і Назар!!!!! Швидко приберіть це!! Ми сьогодні ідемо на день народження до тьоті Саші!! Нам зібратись треба!!! До речі там буде її дочка Аліна!!
Ванда: Мамо, але ми з Нарою не йдемо.
Мама Ванди: Але ви все одно їдете в місто.
Нара: Ванда прибираємо і йдемо збиратися.
Ванда: Добре.
Вони зібралися і поїхали. Їх віз чоловік тьоті Саші. Вони вийшли в парку і пішли фотографуватись. Ванда та Нара були з яскравим макіяжем саме тому вони не хотіли щоб їх зустріли знайомі. Нара могла викрутитися, адже її часто бачила з яскравим макіяжем, а Ванда навпаки була за природну красу і майже не користувалась макіяжем, саме тому вона не хотіла щоб їх побачили. Яке було полегшення коли вона зрозуміла, що хлопець, який був дуже схожий на їх однокласника був не ним. Вони гуляли і вже хотіли іти додому, але мама Ванди подзвонила.
Ванда: Ало.
Мама: Ви де?
Ванда: В місті.
Мама: Ідіть сюди.
Ванда: Еммм... Добре.
*закінчили говорити*
Нара: Що таке?
Ванда: Пішли туди.
Нара: Навіщо?
Ванда: Вона не сказала.
Вони пішли туди. Коли прийшли то побачили маму Ванди та Назара. Вони пояснили що звільнили місце для них. Вони почали веселитися, але в один момент вони почали злитися, а якщо точніше сумувати. Саме тоді почалась сильна злива і вони зрозуміли, що це їхнє перше випробування...

Я хочу стати русалкою!Where stories live. Discover now