Bütün hikayelerime bölüm atamıyorum ne zamandır. Kusura bakmayın lütfen 🙏
"Sakin ol." dedi Burak omuzlarımdan tutarken.
"Burak her şeyi unutmuş. Her şeyi." dediğimde ağzımdan bir hıçkırık kaçtı.
"Şşş, ağlama. Bak, biz erkekler size çok büyük gelen bir duyguyu, aslında normal bir şeymiş gibi karşılayabiliyoruz."
"Bana onu savunuyorsun hala."
"Savunmuyorum, ama bu kadar kendini üzme. Tamam mı?"
"Tamam." dedim ve burnumu çekerek kafamı salladım.
"Hadi gel, hem yetiştirmemiz gereken siparişler var."
"Hiç kaytarmaya çalışma, onların hepsini sen yapacaksın."
"Desene yine kandıramadık." dediğinde güldüm.
"Yürü yürü, boklu şempanze." diyerek ittirdim.
İçeri girdiğimizde işlerimizin başına oturduk. Zor bir gün olacaktı.
***
"Burak ben çıkıyorum!" diyerek arka odaya bağırdım.
"Tamam pikaçu görüşürüz yarın!" diye bağırdığında gözlerimi devirdim. Dükkandan çıktığımda havaya baktım. Yağmur yağacak gibiydi.
Külüstür arabama bindim ve anahtarı çevirdim. Birkaç değişik sesi duymazdan geldim. Sonra gözüm ibreye kaydı. Kırmızıyı gösteriyordu. Kahretsin! Benzini bitmiş.
Senin ağzına sıçayım Burak.
Söylene söylene arabadan indim ve taksi durağına doğru yürümeye başladım. Aksi gibi yağmur da başlamıştı. Adımlarımı hızlandırdım. Ama bardaktan boşalırcasına yağıyordu ve sırılsıklam olmuştum.
Yanıma siyah bir araba yaklaştığında yine sokak abazaları olduğunu düşünüp bakmadım ve yürümeye devam ettim. Ama arabanın içinden gelen naif ses yerimde mıhlanmama neden oldu.
"Nefes!"
Kafamı çevirip Tahir'e döndüm. "Tahir?"
"Binsene arabaya."
"Zahmet etme ya, şurdan bir taksi bulurum ben." dediğimde gök gürledi.
"Kızım ne naz yaptın be! Bin hadi!" dediğinde çekinerek ön koltuğa yerleştim.
"Sağol, sana da zahmet olacak."
"Nefes ne zahmeti? Hem sırılsıklam olmuşsun, seni taksi almaz ki."
"Gerçekten mi?"
"Evet."
"Neyse, sağol yinede."
"Senin araban yok muydu?"
"Vardı da, benzini bitmiş."
"Anladım, bu arada benim ufak bir işim var. Önce onu halletsem, sonra seni bıraksam?"
"Tabii tabii."
***
Sabah gözlerimi açıp etrafa bakındım. Bir dakika! Burası neresi? Şuan bir yatak odasındayım ve üzerimde sadece bir tişört var! Şaşkınca etrafa bakınmaya başladım. Neredeydim ben?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLSEM YERİDİR
Fanfiction"Başka bir şehirde karşılaşırmışız, dostça ayrılalım belki, selamlaşırız. Birimiz tek, birimiz çiftsek eğer; işte o zaman konuşmadan, uzaklaşırız."