Bab 4

19 5 0
                                    


Sewaktu di dalam kelas BOYS CHARMING menuju ke meja 4 GURLZ .

" Asalammualaikum " sapa Raycal .

" Walaikumussalam . Kau nak apa ? " tanya Erisyah malas .

" Aku nak kau " kata Raycal sambil tersenyum nakal .

" Eee lelaki gatal ! Miang! Pi la kau . Semak je " Erisyah menolak Raycal menggunakan botol airnya . Tapi tak berhasil .

" Eh Risya nape blushing  ni . Suka eh " sakat Nurish pula .

Erisyah memandang Nurish tajam . Nurish dah seram sejuk dengan pandangan itu . Dia hanya menggerakkan mulutnya dan berkata sorry .

" Hahahaha lek lu sis . Kitorang datang sini sebab nak ajak korang pergi jalan jalan . Nak ? " ajak Ashraff yang dari tadi asyik memandang ke arah Elyana sahaja . Naik rimas Elyana dengan pandangan itu .

4 GURLZ memandang ke arah Erisyah . Sebab kalau bab jalan jalan ni kena tengok dulu Erisyah nak pergi ke tak .

" Tak nak " jawab Erisyah ringkas .

" So dah dengarkan jawapannya . Dah bla " kata Elyana tegas .

" Tu Erisyah je tak nak . Korang ? " tanya Ryan pula .

" Kalau sorang tak nak bermakna semua tak nak . Faham " kata Nurish tegas .

Naik menyampah 4 GURLZ apabila BOYS CHARMING asyik menganggu mereka . Raycal kacau Erisyah . Ashraff kacau Elyana . Mikael kacau Nurish dan Ryan kacau Ainin .

" Bla la orang nak buat keje la sakai " Erisyah bangun lalu menolak Raycal ke arah Mikael . Dia duduk semula lalu menjeling tajam ke arah Raycal .

" Padan muka " kata Nurish lalu menjelirkan lidah nya .

" Ceh baru kena tolak sikit dah jatuh . Loser " perli Elyana . BOYS CHARMING membantu Raycal dan Mikael untuk bangun .

BOYS CHARMING terus duduk ke tempat mereka apabila Cikgu Khai sudah masuk ke kelas .

" Ehem . Baiklah murid murid saya nak semua kemaskan barang . Perempuan beratur di belakang dan lelaki di hadapan " arah Cikgu Khai .

" Nape cikgu ? " tanya Furqan selaku ketua kelas .

" Saya nak tukarkan tempat duduk kamu . Dah cepat cepat " kata Cikgi Khai .

Budak lelaki dan 4 GURLZ sudah merungut . Murid perempuan dalam kelas tu dah macan orang gila menjerit . Ni comfirm diorang menjerit supaya dapat duduk sebelah BOYS CHARMING tu . Ceh . Desis hati Erisyah .

Mereka pun beratur mengikut arahan cikgu tadi . Cikgu mula menyusun kedudukan baru .

" Ok . Ermm Raycal awak duduk dengan Erisyah ye . Mikael pula dengan Ainin . Ashraff dengan Elyana dan Ryan awak dengan Nurish . Ok dah pergi bergerak ke tempat duduk kamu " arah Cikgu Khai .

Jelas riak muka 4 GURLZ terkejut . Membuntang luas mata mereka apabila kena duduk dengan BOYS CHARMING .

" Tapi ---- "

" Takde tapi tapi . Keputusan saya muktamad " kata Cikgu Khai tegas .

4 GURLZ hanya mengakur . BOYS CHARMING sudah tersenyum gembira . Sape je tak gembira dapat duduk dengan buah hati .

Murid  perempuan di dalam kelas itu sudah pandang mereka tak puas hati .

" Pahal pandang pandang . Nak mampus awal ke " terkejut mereka apabila Elyana jerkah mereka . Semua murid perempuan menghadap ke hadapan .

Cikgu Khai hanya endahkan mereka .

Huhuhu nape la cikgu kejam sangat nih . Huhuhuhu tak nok duduk ngan mamat ni . Desis 4 GURLZ di hati mereka .

4 Gurlz Where stories live. Discover now