Bab 3

18 5 0
                                    


" Wey Raycal . Nak tanya apa kat diorang ni ? tanya Mikael pada Raycal .

" Err aku pun tak tau la weh " Raycal menggaru belakang lehernya yang tidak gatal sambil tersengeh .

" Aku rasa better kita tanya Luqman . Sebab Luq kan kenal dengan 4 GURLZ tu . Jom ah " ajak Ryan pada mereka . Mereka hanya mengangguk .

" Kita tanya waktu rehat nanti " mereka hanya mengangguk dengan apa yang dikatakan oleh Ashraff .

************

KRING !!!!

Ini la masa yang ditunggu tunggu oleh murid sekolah . Iaitu masa untuk mengisi perut . Hahahhah .

BOYS CHARMING terus pergi ke arah Luqman yang sedang mengemas barang .

" Wey Luq . Jom rehat sama sama " ajak Ryan .

" Hah . Oh ok ok jap eh aku kemas barang " Luqman mengemas barangnya dengan cepat . Selepas itu mereka pun pergi ke kantin .

" Kenapa tiba tiba nak rehat sesama ni . Ada something ke ? " tanya Luqman pelik . Ye la sebelum ni mana pernah BOYS CHARMING rehat dengannya .

" Kitorang nak kau cerita pasal 4 GURLZ dari A sampai Z " jelas Raycal padanya .

Luqman hanya mengangguk kepala . Memang dia dah agak itu tujuan BOYS CHARMING .

" Ok 4 GURLZ ni diorang pindah kat sekolah since form 3 lagi . Masuk je diorang kat sekolah ramai budak lelaki tak kira la junior or senior suka kan diorang . Lagi lagi si Risya dan Yana tu . Walaupun diorang berdua tu cantik tapi diorang ni mulut laser weyh . Nurish dan Ainin tu nampak je ayu tapi diorang berdua ni pun sama mulut laser tapi teruk lagi Risya dan Yana tu . Ramai yang budak couple kat sekolah ni break up sebab yang lelaki nak kan 4 GURLZ . Sejak dari situ la ramai budak perempuan tak suka dengan diorang . Tapi 4 GURLZ buat tak tau je . Perempuan yang paling benci diorang ialah FLOWER GIRLS . Diorang ni gedik nak mampus pastu baju , tudung , stokin semua tak cukup kain . Geli tengok . 4 GURLZ ni jarang mengamuk . Sekali mengamuk diorang akan jadi dingin dengan orang yang cari pasal tu . Dengan orang lain tak . Lagi satu , kalau Risya mengamuk hanya Nurish je yang boleh tenangkan dia . Kalau Yana , Ainin yang boleh tenangkan dia . Sebab apa ? Aku pun tak tau la wey . Tamat " panjang lebar Luqman menceritakan tentang 4 GURLZ .

" Tapi macam mana kau boleh tau banyak perkara pasal diorang ea ? " tanya Mikael pada Luqman .

" Oo pasal tu . Aku rapat dengan diorang sebab waktu hari pertama diorang sekolah kat sini cikgu mintak aku tunjukkan kawasan sekolah kat diorang . Tu yang jadi kawan rapat diorang " terang Luqman sambik makan .

" Kau takda perasan ke kat diorang " tanya Ashraff pula .

Luqman ketawa kecil . Curiga la BOYS CHARMING  dibuatnya .

" Dulu adalah . Tapi sekarang tak sebab aku dah taken " kata Luqman sambil tersenyum apabila mengingatkan tentang kekasihnya .

" Ooo i see . Thanks sebab ceritakan kat kitorang and thanks sebab takda perasaan dekat diorang " kata Raycal sambil tersenyum .

" Welcome . Wait wait korang suka kat 4 GURLZ ea ? " usik Luqman pada mereka .
BOYS CHARMING hanya mengangguk kepala sambil tersenyum .

" Goodluck korang . Nak ambil hati 4 GURLZ tu susah tau . Lagi lagi si Yana tu . Oh lagi satu jangan sampai FLOWER GIRLS tau yang korang in crush dengan 4 GURLZ " kata Luqman lagi .

" Sape FLOWER GIRLS ?? " tanya Raycal hairan .

" Just wait and see . Ok daa aku nak pergi bertugas ni . Asalammualaikum " kata Luqman dan dia berlalu pergi . Luqman pengawas sekolah tu yang kena bertugas tu .

" Waalaikumussalam " balas mereka . Mereka pun menyambung makan .

Siapa FLOWER GIRLS ni ?? Ish kacau line betulla . Tu mesti minah minah gedik tu . Haih . Desis hati BOYS CHARMING di dalam hati mereka .

Just wait and see huh untuk bab seterusnya  . Abaikan typo ye wahai  readers ku sayang ❤😜 . Please vote and comment😘😘


4 Gurlz Where stories live. Discover now