Zeynep Yılmaz-20 yaşında taş kızımız.Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi güzel sanatlar bölümü okuyor.Üniversiteyi kazanınca İstanbula taşınıp teyzesi Jaleyle aynı evde yaşıyor.Ailesi Bursada.Çok aktif hatta hiperaktif bir kız.Dünya ötesi hayaller kurar.İç sesiyle düşman kızımız.
Kerem Sayer-23 yaşında adonislimiz.Işletmeci.Jale Sayer Keremi küçükken evlatlık edinmiş.Jaleye anne diyemese de onu annesi kadar çok seviyor.Üniversiteyi okumak için Amerikaya gitmiş ve hala geri dönmemiş.Bakalım dönünce Keremimizi neler bekliyecek?
Begüm Güzel-20 yaşında çatlak sarışınımız.Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniverstesi güzel sanatkar bölümü.Derdi tasası Aksel.Hep bir oyun, aktivite peşinde.Okulun entrikaları Begümden sorumludur.Keremin dünya ahiret kankası.
Aksel Varol-20 yaşında bad çocuğumuz:)) Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi güzel sanatlar bölümü.Zeynepin çocukluk arkadaşı.Hayat felsefesi mini etekler topuklu ayakkabılar!
Can Demircioğlu-23 yaşında bar sahibi.Zeyneplerin komşusu çok kafa bir çocuk:)) Asla yalan söylemez. Yalan söyleyenlere karşı bir tiki var gibi.
Yağmur Baykal-19 yaşında.Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesin kazanmış ve ailesi izin vermedigi için Evden kaçmış ve yalan söylemeyi alışkanlık edinmiş küçük kızımız.
Jale Teyze-iyilerin dostu kötülerin düşmanı yok hatlar karıştı.Jale teyze işte:))7 kediyle yaşamaktansa ZeyKerle yaşamayı tercih etmiş mazohist teyzemiz:))
Multide karakterler var:)) Yorum atarsanız sevinirim