2 bölüm.Nah döner...

145 4 2
                                    

-Anlamadım?!-aslında çok güzel anladım da.Sadece bu ev nerden senin oluyor cancıgazım demiyorum.Çünkü yandaki şıllık çok kötü bir şekilde kesiyor beni.Lan yanındaki sevgilinden utan bari!Kız lez'mi acaba?Tövbe Tövbe!Lez misin canım?He Zeynep he!O yüzden demin kapının önünde sevişiyordu çocukla!

+Can kim bu kız! -Zeynep ben

C:Hayatım ben nerden bileyim?İstersen soralım bi?Canım kimsin sen?

+Canım?

C:Evet yani hayır yani canım hani ben canım ya kıza soyledim işte ben canım.Sen kimsin bacım?

-Bacım? -diyorum şaşkın bir şekilde.Ben senin bacın nerden oluyorum kardeşim? Oha kardeşim dedim! Acaba kan mı çekti?Şimdi babam annemi mi boynuzladı annem mi babamı.Tabi bir ihtimal daha var Can benim ikiz kardeşim ve hastanede kötü kalpli hemşire para karşılığı satmış çocuğu.Evet evet en mantıklısı bu.Yoksa babam annemi annemde babamı çok seviyor! Ne diyorum ben?

+Can senden nefret ediyorum Can!!! Pislik herif-artık hatun kaç saat bağırıyorsa Can kulaklarını kapatmış.Gülme Zeynep!Bak hatun zaten sinirli! Gülme! Zeynep gülme!Bak Keremi düşün evet evet Keremi düşün!Gülme Zeynep bunu başara bilirsin gülme! Kız tokat atıp merdivenleri koşarak iniyor. Topuklularla mı koşuyor o?! Ohaaa Can oğlum koş yetiş bu kız kaçar mı lan?!Kız bildiğin topuklularla yavru ceylan gibi koşup gitti.Vay anasını ben topuklu giyince sünnet çocuğu gibi bile yürüyemezken kız bildiğin koşuyor!Ben bu kıza aşık oldum..

+Şey. Pardon ama birşey sora bilir miyim?

-Sor-tabi diyeceğimi sandıysanız yalnış sandınız ve çok beklersiniz

+Senin benim evimde ne işin var? -hı?aynen

-Hı?

+Yani burası benim evim-evim evim güzel evim.Sus Zeyno!

-Pardon da nerden senin oluyormuş?! Benim evim burası! -taman benim olmaya bilir ama teyzemin evi sonuçta teyzede anne yarısı olduğu için annemin evide benim olduğu için. Bu evin yarısı benim!

+Allah Allah nerden senin oluyormuş!? Kızım burası 4 yıldır benim evim!

-Hayır benim!

J:Cancım?!

+Jale teyze?!-tokalaştılar

J:Tanıştırayım Zeynep kızım sayılır Cancım.Zeynepcim buda üst kat komşumuz Can.

ZC:Üst kat!!?-diyoruz aynı anda

+Çok özür dilerim ya ben şey sandım-diyor şebek bir şekilde basın kaşıyarak

-Anladım

J:Kötü bişey mi oldu çocuklar

-Yok teyzecim herşey yolunda

+Neyse ben gitsem iyi olur iyi günler Zeynep iyi günler Jale teyzecim.Öpüşürüz!-öpüşürüz mü? -Ya yani görüşüruz.Neyse kaçtım ben-Can gider gitmez kahkahaya boğuluyoruz.Jale teyzeyle içeri geçtikten sonra demin olanları anlatıyorum gülerek.

+Kız Zeynep alemsin

-Aaaa ne yaptım ki ben teyze? -diyorum sırıtarak

+Deli

-Teyzoş film izleyelim mi?

+Zeyno benim sana bişey söylemem lazım.Sonra izleriz

-Tamam dinliyorum

+Zeynep Kerem dönüyor

-Neee?

+Duydun işte

-Dönemez tamam mı? Nere dönüyor? Dönmeyeceğini söylemişti teyze! Niye dönüyor ya! Dönmesin! Teyze lütfen dönmesin!

+Zeynep.....-teyzemi dinlemeden koşarak odama çıkıyorum.Kerem nasıl geri döner ya?Bunu bana nasıl yapar?Giderken bana asla dönmeyeceğini söyleyen adam niye geri dönüyor ki?Hah! Keremden bahsediyorsun Zeynep!Kerem Sayer ne zaman sözünün üstünde durdu ki?Gerçi bana verdiği ilk ve tek söz ama yinede sözünün üstünde durmadı.Yaşlar yanaklarımdan süzülürken bir acı yakıyor boğazımı, yutkunamıyorum, nefes alamıyorum.Son çare olarak yere çöküp yavaşça ağlamaya devam ediyorum.

+Zeynep-başımı kaldırdığımda bana dolu gözlerle bakan teyzemi görüyorum ve bu beni dahada cesaretlendiriyor! Yavaş yavaş akan gözyaşlarım sel oluyor bir anda ve hıçkırarak ağlamaya, bağırmaya başlıyorum.Teyzem yere çöküp sıkıca sarılıyor bana.Konuşmuyor, bişey yapmıyor, sakin ve sessiz beni izliyor.Her zaman böyle yapmıyor mu zaten?Bende biliyorum Kerem ve benim aramda kaldığını.Böyle durumlarda bizim kadar üzgün olduğunu.Onu böyle üzmeye hakkımızın olmadığını.Biliyorum ama elimden bişey gelmiyor.Ne kadar Kerem yüzünden ağlamıycam desem de her gece başımı yastığa koyunca süzülüyor gözyaşlarım yanaklarımdan.Zaman geçtikçe içimdeki bu hiss daha da büyüyor. Belkide Kereme değil mahvettigi hayallerime ağlıyorum..

Hayllerin PeşindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin