1 bölüm.Yiyişmek çok normal.

313 7 2
                                    

Evet hikayenin ilk bölümü hayırlı olsun:))Lütfen okuyan varsa yorum yazsın bu benim için çok önemli:))

Ithaf isteyen olursa yazsın:)) Multimedyada Zeynep var:))

Pazar gününü seviyorum ya.Gercekten seviyorum bu günü! Üniversite yok! Ders yok! Ders çalışmak yok! Dersle girişmek yok! Oh mis! Ne var peki?PTT.....Yaaani pijama, terlik, tablet..Teyzem çıkar çıkmaz ortalığı toparlıyor ve tabletimi alıp salona iniyorum.Dolaptan cips ve cola alıp salonun ortasındaki geniş kırmızı koltuğa yayılıyorum.Ben bu koltuğu çok seviyorum ya.Salonun krem rengi tonlarına haykırı olarak kırmızı renkte.Asi koltuğum benim! Bende o öküz Kereme karşıyım!Kırmızı nasıl krem'i döverse bende Keremi döverim! Nah döversin! Adamın kol kası kafan kadar! Ama dilimle döverim! Döverim yani her türlü döverim ben o neyronsuz kas yığını! Uf yine sinirlerimi bozdu gereksiz herif! Neyse ben pazar günümün tadını çıkarmaya devam edeyim.Ne izleseeem ne izleseeeem??!! Dizi mi film mi?Yerli mi yabancı mı?Offf....Dizi falan hiç çekemem şimdi Keremde aklıma gelmişken ben seni.. sen beni.. ve bölüm sonu..Çekemem şu an.Yani nedir arkadaşım?Söyle kurtul mal mısın?Zaten gelecek bölüme biri seni şantaj falan edicek.Tey Allahım.İyice kafa gitti Zeyno.Ben en iyisi yabancı dizi izleyeyim.Aaa bak Aksel söylemişti neydi o dizin ismi?Ha ha buldum buldum Teen Wolf izleyelim bakalım nasıl bir diziymiş.Veeeeee kapı çalar!Offff! Kalkıp ayaklarımı kıçıma vura vura kapıya bakmaya gidiyorum.Her kimse parmağın zilde unutmuş gerizekalı!!!!!!!Kapıyı açınca dumur oluyorum.Ohaaaa!!!!!!!!!!!Acaba şu an gördüklerim gercek mi?!! Hemen anlatıyorum bir adam bir kadını bizim duvara dayamış, bildiğin ön sevişme yaşıyor millet kapımın önünde.Bide kızı zile dayamış gerizekalı! Kulak bu kulak! Sesli bir şekilde öksürmeye başlıyorum ama bana mısın demiyorlar!!!!! Hale bak ya! Asansörde öpüşme gördüm de kapıya dayama görmemiştim doğrusu.Veba hastalığına yakalanmış gibi öksürmeye devam ediyorum ve sonunda(!) Yiyişen çift bir birinden ayrıla biliyor.Şu demin kapıda kızı götüren o değilmiş gibi aval aval bakıyor suratıma!Sanki kapı önünde başkasının kapı zilini taciz ederek öpüşmek çok normalmiş gibi.Yanındaki kızda alttan alttan süzüyor beni!Arkadaşım mal mısınız?

-Imm şey hanımefendi evimde ne işiniz var?

What!?

Hayllerin PeşindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin