3 bölüm.Kirim geri dönüyor!

115 5 3
                                    

Yeni bölüm:)) Umarım beğenirsiniz:)) Yorum falan gelmeyince monolog gibi bişey oluyor ama yinede maksat stress atmak.Bişeyler yazmak gercekten rahatlatıyor beni:)) Neuse keyifli okumalar:)) Multimedyaya bi bakın:))

Bir kaç saat sonra sakinleşip yatağıma giriyorum.Teyzemde yemek yapmak için çıkıyor.Tabletimi alıp demin izleyemedigim Teen Wolf"un ilk bölümünü açıyorum.Ben kas görücem diye sevinirken ergen görüyorum! Lan Begüm sen Akseli bu diziylemi çıldırtıyorsun kızım!? Aksel bu dizideki karakterlere çıldırıyorsa adam değil!

********************************

Allah seni kahretsin Scot gerizekalı Lidia salaklar ya gerizekalılar!! Evet şu sevmediğim dizin 8 bölümüne gelmiş bulunmaktayım! Scot ve Lidia gerizekalıları şu an öpüşüyorlar! Stilesa yapılır mı lan bu?! Zalim reziller.Evet hala esas oğlana qıcıgım.Favorim Stiles!Şebek ya! Çok tatlı.Kapı açıldı,teyzem elinde tepsi içeri girdi.Tepsiyi çalışma masama bırakıp buruk bir şekilde gülümsiyor.Ah be teyzem.

+Prensesim?

-Teyzoş?!-diyorum neşeli gözükmeye çalışarak.Zaten Kerem bir Scott iki mikrop bunlar, pis baş belaları.İkisinde alacaksın böyle kafalarını tokuşturacaksın! Neyse Zeyno sinirlenme! Relax!!!!!

+Gülüm konuşmak ister misin? -Gülüm mü?Gülüm gülüm beyaz gülüm!Sus Zeynep!Sus üzgünsün sen! Gülme sakın!

-Hahaaahaaa

+Oh işe yardı! Çok Şükür! Bu suratı ancak böyle bişey güldür zaten-yanağıma sulu bir öpücük bırakıp yanıma oturuyor.

-Ya teyzoş iyiyim

+Kuzum biliyorum iyi olduğunu.Sadece yemek getirdim.Allah Allah.Yemek getiremez miyim ben sana? Aşk olsun.Hem bana teyzoş demeyi keser misin?

-Teyzoş sen şimdi böylesin ya Allah bilir ergenligin nasıldır senin-diyorum gülerek

+Zeyno hadi

-Ne hadi?

+Şu an hissetiklerini gercekten birine anlatman gerek ve pazar akşamı kimseyi rahatsız etmezsin srn.Günlük desen zaten o günden beri yazmayı bıraktın.Zeynep anlat canım rahatlarsın.Hadi güzelim-teyzemin son sözü gözlerimi taşıran son damla oluyor.Yaşlar yavaş yavaş gözlerimden süzülürken başımı teyzemin omzuna koyuyorum.

-Teyze hatırlıyor musun bana hep hayal kurma hayatını yaşa, uçma yere çakılırsın.Hayal dünyasından çık artık.Hayallerin bir gün seni öyle bir hayal kırıklığına uğratacak ki

+Zeynep

-Haklıymışsın.Hayallerim beni öyle bir mahvetti ki.Teyze benim her hayalimde Kerem vardı!Bir günah gibi saklıyordum hayallerimi..Herkes biliyordu hayalperest olduğumu ama kimse hayalimin Kerem olduğunu bilmiyordu ki.Ta ki Kerem benim hayallerimi çalana kadar.Teyze Kerem benim hayallerimi çaldı,çocukluğumu çaldı,gözlerimdeki ışığı çaldı ama ben..Ben hala ezik gibi.....Teyze ben hala Keremle yatıp Keremle kalkıyorum.Tam da bana yakışır gibi.Ezik gibi!

+Hayır tam bir hayalperest gibi!

*********************************

Akşama kadar Teen Wolf izleyip yemek yedim.Sıkıldım ya! Vay be evde oturmaktan sıkıldım!Başımıza taş yağacak.Tableti kapatıp aşağı iniyorum.Hah kimin teyzesi?Kadın yayılmış koltuğa elinde kumanda sağ tarafta çekirdek.Oh mis!

-Teyzoş ne yapıyorsun?

-Bir bana teyzoş demeyi kes fıstık yoksa külahları değişiriz,iki Gönül Işleri ilk bölümü başlıyor onu izleyeceğim.Bakalım nasıl diziymiş.

-Demiyim diyorum yazık diyorum beynin travma gecmirmesin diyorum ama sen illa de Zeynep diyorsun.Söyle kurtul diyorsun resmen.Peki söylüyorum.Ne deyem Mahmut mu diyem?! Tövbe Estegfurullah!!!!

-Ay başladın yine dır dır.Otur şuraya başladı dizi!

-Sinem qıcıgı oynamıyormu bu dizide?

-Evet de nersesi qıcık?Mis gibi kız

-Ay teyze sevmiyorum işte ne var yani

-Ön yargılı olma Zeynep.Bak Küçük Sıraların üzerinden kaç yıl geçti belki kız geliştirmiş oyunculuğun?

-Nah değiştirir! -diyorum beş parmağımı teyzemin-ayıptır söylemesi-gözüne sokarak.O kız benim canım dizimi bok etti be!

-Şiştim Zeynep! Otur şuraya teyze sözü dinle bir kerecik.

-Tamam Jale sultan şş sakin ol sinirlerine hakim ol-bu lafımın üzerine teyzem kahkaha atmaya başlıyor bende koyun koyun gidip yanına oturuyorum izleyelim bakalım Sinem hanımı!

*********************************

-Haaahaaaaa-Saadet öpüşmemek için odaya girip kapıyı kitleyince gülmekten ölüyorum resmen

-Haaahaaaaahaaa

-Neymiş Zeynep hanım?

-Neymiş Jale hanım?

-Önyargılı olmayacakmışız!

-Evet ya Sinem baya gelişmiş-kapı çaldı.-Bakarım ben-kapıyı açınca karşımda şebek gibi sırıtan Canı görüyorum

-Misafir kabul ediyor musunuz?

-Tabi buyrun-diyorum öküzlü terliklerine bakıp kahkaha atarken.

********************************

-Haahaaaha ay geberiyorum-Canda kahkaha seslerimizi duyup geldikten sonra hep birlikte izliyoruz.Sevda gelin arabasına atlayınca kayışlar kopuyor tabi!

-Zeyno sen kafa kızmışsın ya

-Tşkirlir tşkirlir

-E kimin yeğeni? -ve yine kahkaha krizi

********************************

Ufffff yine pazartesi.Yine.Pazartesine gıcık oluyorum ya.Kalkıp duşa giriyorum.Dün yüzyılın göt oluşunu yaşadım resmen.İt herif kızı öylece bıraktı.Bildiğin ters köşe yaptılar.Ama yinede komikti.Duştan çıkıkıp siyah pantalon,siyah atlet ve pudra rengi hırka giyorum.Kerem yarın geleceği için son bir gün daha kıvırcık dolaşa bilirim.Sonra gelsin dümdüz saçlar.Saçlarıma güzelce bir şekil verdikten sonra çantamı alıp evden çıkıyorum.Bir saat sonra Üniversiteye gele biliyorum çok Şükür.Otobüslerde öleceğim Yemin Ederim.Bir öğrenemedim araba kullanmayı.Ama Üniversiteye yaklaşınca tüm otobüsteki sinirim yatışıyor.Sanırım kurduğum onca hayalden sadece bu hayalim gerçek oldu ve bu yüzden çok seviyorum burayı.Sınıfa çıkıp pencerenin yanındaki sıraya geciyorum her zamanki gibi.Eşsiz manzarası var buranın.Hiçbir yere değişmeyeceğim..Burda kurardım sadece hayallerimi.En güzel.En masum.En tatlı.En saf..Duru.Hayallerim hayal olup uçtu gitti sadece.Şu sevgililerin oturduğu banka oturuyorduk Keremle.Resim sınıfında başkaları buluşuyor gizli gizli.....Tam da hayalimde Keremle buluştuğum gibi....

**********************************

-Efendim teyze

-Zeynep bak canım senden bir şey isteyeceğim yapmazsan anlarım

-Aşk olsun teyze olur mu öyle şey?

-Bak gercekten

-Söyle hadi

-Kerem.Bugün geliyormuş ama benim toplantım var ve çok önemli.Aksel ve Begümünde gercekten önemli işleri varmış.Yani Kerem eşek kadar kendi gelsin diyorsun biliyorum ama ben..Ben Keremin kendini yalnız hissetmesini istemiyorum.O yüzden şey ama gitmezsen anlarım yani-diyor bir nefesr.Vay be boşuna lise müdürü değil bu kadın!Ama gercekten Keremi görmek istemiyorum ve gercekten gitmezsem Kerem kendini feci yalnız hisseder.Şimdi karar ver bakalım Zeynep hanım.Kendi mi seçeceksin Keremi mi?

Yorum bekliyorum:))

Hayllerin PeşindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin