1

37 5 32
                                    

Hikaye tamamen yetişkin içerik.

7.7.19

Ashton'un doğum günü için aww

..

Ashton elleri arasındaki saçlara daha çok asılırken dudaklarından ufak bir inleme kaçmıştı. Kendini altındaki bedene daha fazla yasladı ve bir inleme daha bıraktı.

Şuan bulundukları yerin sütüdyonun tuvaleti olması sadece onları birinin yakalayacağı düşüncesiyle daha çok zevk hissetmelerine neden oluyordu.

Calum gözlerini önündeki uzuvdan alıp zevk aldığı çok belli olan adama çevirdi. Gözleri kapalıydı. Fazlasıyla terlemişti ve kızıl saçları alnına yapışmıştı. Bu haliyle muhteşem görünüyordu. Calum bir kez daha böyle bir adama sahip olduğu için şanslı hissetti.

Ashton önünde diz çökmüş bedenin hareketlerini durdurdu ve kendisi kalçalarını hareket ettirmeye başladı. Calum nefes alamazken boğazına sertçe çarpan alet öğürme reflekslerini harekete geçiriyordu. Gözleri sulanırken geri çekilmeye çalıştı. Ashton ağzından çıkıp birkaç saniye soluklanmasına izin verdi.

Ağzına yeniden girdiğinde az öncekine göre daha sakindi. Calum sarışın çocuğun boğazını becermesine izin verirken kendini çekmeye başlamıştı. İkisinin de hareketleri hızlanırken ilk önce Ashton ardından da Calum gelmişti. Calum ağzında meninin tuhaf tadını hissederken hepsini yuttu.

Ashton pantolonunu giyerken veya fermuarını çekerken hiç Calum'a bakmadı. Bu Calum'un moralini bozsa da bir şey demedi. Artık alışmıştı. "Ben çıkıyorum beş dakika sonra da sen gelirsin." Calum başını sallamakla yetinmişti. Ashton başka bir şey söylemeden kabinden çıkarken Calum arkada dolan gözleriyle öylece durdu.

Böyle kırılmaktan nefret ediyordu. Bazen keşke eskisi gibi olabilseydik diyordu. En yakın arkadaşlar. O zamanlar gerçekten Ashton'un ona gerçekten değer verdiğini hissediyordu. Şimdiyse sadece seks yapıyorlardı ve Ashton'un davranışları kendini sürtük gibi hissetmesine neden oluyordu.

Tuvalet kabininden çıkarken gözyaşlarını sildi. Tüm bunlara rağmen buna hala devam ediyor oluşu Ashton'a geri dönülemez derecede aşık olmasındandı. Aynadaki aksine baktı. Şu son iki ayda çok fazla kilo vermişti. Vücuduna baktıkça çirkin birini görüyordu ve bunu fazla kilolu olmasına bağlıyordu. Oysa o sadece elli üç kiloydu.

Kimseye bahsetmese bile arada sırada kusuyordu. Ama yine de bunun normal olduğunu düşünüyordu. Grup arkadaşları onu sürekli uyarsada o hiçbirini dinlemiyordu. Sadece Ashton'ın ona güzel olduğunu söylemesini istedi.

Sütüdyonun kayıt bölümüne geldiğinde herkesin orada olduğunu gördü. Luke Michael'ın söylediği bir şeye gülüyor Ashton'sa hiçbir şey olmamış gibi onlarla muhabbet ediyordu. Calum hiçbir şey demeden koltuğa oturdu. "Hey Ash. Çıkışta pizzacıya gideceğiz. Gelecek misin?"

Ashton kendisine sorarcasına bakan mavi gözlere olumsuzca başını salladı. "Crystal ile buluşacağım." Calum bir kez daha kırıldığını hissetti. Belli etmemek için gözlerini ellerine dikti. "Sen Calum? " Calum bakışlarını Luke'a çevirip yanıtladı. "Biraz hastayım. Dinlensem daha iyi olacak."

Calum diğer çocuklarla birlike odaya girdi. Şarkı söyleyecek havada olmamasına rağmen bunu açıklayamayacağını biliyordu. İlk kısım Luke'undu. Calum sırasını beklerken boğazını temizledi.

İ love you hair in your face

I wouldn't dare let you down

Don't let that class go to waste

Oh, you're a queen but uncrowned

Bazı şeyler fazlasıyla belli olsa bile kimse fark etmezdi. Calum bu şarkıyı Ashton'a yazsa da Ashton dahil kimse bunu fark etmemişti. Şarkının kaydı bittiğinde Ashton ve Calum eve gitmek için aynı arabadalardı. İkisi de tek kelime etmemesine rağmen ortalık çok gergindi.

Yol boyunca ikisi de konuşmadı. Evin önüne yaklaştıklarında Calum'un gözleri yine dolmuştu. "Calum bak. Benden ne istediğini bilmiyorum. Aramızdakilerin duygusal olmadığını ne zaman anlayacaksın?" Calum gözyaşlarının yanağından süzüldüğünü hissetti.

"Beni kırdığın halde aynı şeyleri hissetmekten nefret ediyorum. Sol eliyle ağladığı için kaşınan gözlerini ovaladı. "Benden utandığını biliyorum. Sadece bu daha fazla kaldırabileceğim bir şey değil. Üzgünüm ama böyle devam edemem."

Ashton Calum'a şaşkınlıkla bakarken göz bebekleri büyümüştü. "Nasıl yani?" Calum gözlerini pencereden dışarı çevirdi. "Bitmesi gerekiyor." Ashton ne yapacağını bilmiyordu. Calum kapıyı açıp çıktığında Ashton'a bakmadı.

Ashton araba ile uzaklaşırken Calum arkasından baktı. Onun için çok zor olacaktı. Biliyordu. Ama artık dayanamıyordu. En kısa sürede Ashton'ı unutacaktı. Denemelere en kısa sürede başlayacaktı.

Kesin yaz dizileri gibi olacak ya. Neyse bitti bölüm. Eştın iyi ki doğdun hayadım.

more / cashtonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin