Dimineață am fost trezită de un ciocănit în ușă . Mă ridic nervoasă din pat , înjurând de toate națiile posibile persoana care a avut tupeul să mă trezească din somnul meu prea dulce . Am încercat să îmi fixez părul cât mai repede, reușind să arate cât mai decent înainte de a deschide ușa .
În prag stătea un Luk foarte elengat și proaspăt, rânjind ca un idiot îndrăgostit la mine . Acesta își lărgește și mai mult rânjetul când îmi remarcă fața pe jumătate adormită .- Te-am trezit ?
Puteam să jur că asta era cea mai tâmpită întrebare pe care am auzit-o vreodată în viața mea și cred că era și ultima .
- Defapt îi încălzeam lui mă-tă plapuma . Ce puteam oare să fac ?!
Acesta stă câteva secunde perplex , iar după izbucnește într-un râs isteric . Săracul , cred că era cu efect întârziat . După ce termină de râs într-un final , se uită atent la mine , lăsându-și privirea în joș . Pe față îi apare un rânjet și nu unul normal . Ci unul pervers . Îmi îndrept și eu privirea în joș ca să pot remarc jenată că eram îmbrâcată doar în lenjerie intimă și o bustieră albă . Asta m-a făcut să roșesc și în secunda doi , să alerg în baie . M-am îmbrăcat într-un tricou negru cu scrisul " The Queen" pe el și o pereche de blugi albi cu talie înaltă . Mi-am lăsat părul desprins , băgând peria de câteva ori in el și am ieșit din baie .
Luk stătea întins liniștit pe pat cu mâinile sub cap , uitându-se spre tavan, dar odată cu intrarea mea în cameră , acesta își îndreptă atenția spre mine .- Frumos tricou , doar ca nouă , lupilor , ne este înterzis să avem porecle gen " King " sau "Queen ".
- De ce ? Întreb mirată de această regulă . Mi se pare stupidă , Luk.
- Pare stupidă , doar că cel mai puternic Alpha are rangul de King of Werewolf . Iar Luna lui are rangul de Queen of Werewolf . Și stii cine este cel mai puternic Alpha ?
Mi s-a pus un nod în gât . Într-un fel știind că acel barbat era regele lupilor mă speria . Doar auzindu-i numele, un sentiment ciudat se forma în înteriorul meu .
- Alpha Max . Doar că la vârsta lui de nouăsprezece ani , nu și-a găsit sufletul pereche . Se zvonește ca ar fi murit, însă nu se știe sigur .
E îngrozitor să îți moară sufletul pereche . E ca și cum nu te-ai simți niciodată împlinit . Dar odată ce îți întâlnești sufletul pereche , iar acesta moare , cazi într-o depresie la care numai moartea are leac . Părerea mea este că acel om nu poate simți iubire față de cineva . Îmi pare așa de rău de sufletul lui pereche . Va suferi atât de mult din cauza lui .
- Înțeleg ... Oricum Luk , azi trebuie să mă duc să îmi cumpăr haine că tot ce am este - arăt spre mine - și hainele de ieri . Scuze dacă ne-ai făcut planuri , dar trebuiesc anulate .
- Nu-i nimic . Merg cu tine sa îți cumperi haine , nu-i problemă . Plus că eu mă pricep la ce este în trend și te pot ajuta , să știi . Gândește-te la mine ca la cea mai bună prietenă cu care mergi la cumpăraturi .
Am început să râd. Numai el putea să spună așa ceva.
- Bine atunci să mergem la Mall !
Spun fericită, îndreptându-mă spre ușă .
CITEȘTI
Alături de tine [✔FINALIZATĂ✔]
ParanormalSe spunea odata ca au trăit Varcolacii si Vampirii si ca mari razboaie aveau loc intre ei.Ei Bine,Ava nu credea asa ceva pana cand lucruri paranormale au inceput sa se întâmple în viața ei. Gen:Paranormal