Capitolul 72:Mirosul

1K 52 1
                                    

- Hei , tu nu știi pe un-
Dar aceasta se oprește brusc. Închide ochii și începe să miroasă aerul . Îi deschide la loc, remarcându-i culoarea argintie a irisului .

- Rogue !

La naiba , era un Lup . Și ghinionul meu a fost că și-a dat repede seama că nu facem parte din haita ei .
Lumea care trecea se holba la noi , crezând că o să ne luam la bătaie . Asta chiar se va întâmpla dacă nu scapam mai repede de aici . Asa că i-am zis un "pa" forțat și am început să fug prin mulțime . Am auzit-o țipând după mine în spate , dar nu m-am oprit . Din contră , am început să fug și mai tare . Mă loveam de toată lumea , doborând câteva persoane în acest timp , dar nu m-am oprit .
Tot ce aveam era să fug până la hotel , de unde îmi luam hainele și scăpam definitiv de pe teritoriul ăsta . Numai dacă reușeam să scap cu viață . Nu am remarcat că am alergat în direcța greșită , acum aflându-mă în parcarea unde trebuia să se ducă Luk. Observ mașina lui mai încolo și mă îndrept spre ea . Dar atunci Lupul meu devenise neliniștit . Tot ce auzeam în cap era cuvântul "aici " , derutându-mă. Niciodată Lupul meu nu mi-a provocat o așa stare de dorință și nestăpânire . Aștepta ceva , dar nu știam ce .
Atunci am simțit . Un miros divin de levanatica si mentă. Era un miros hipnotizant , făcându-mă să îmi închid ochii și un mârâit de plăcere să-mi scape . Simțeam mirosul din ce , în ce mai aproape și fiori s-au strecurat în tot corpul meu . Nu erau aceași fiori pe care îi provoaca Luk. Acum eram la cu totul alt nivel . Unul superior .
Simțeam o privire ațintită în spatele meu, fierbându-mă . Îmi era frică să mă întorc . Știam ce va urma să se întâmple . Lupul meu urla într-una în extaz .
Doar un lucru puteam găndi atunci . De cine fugi , nu scapi . M-a găsit.

Alături de tine [✔FINALIZATĂ✔]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum