Capitolul 85:Nu vreau sa-l vad

1.1K 51 1
                                    


 Copil ?Cum putea ca așa ceva să se întâmple . Cum putea Max să mă trădeze în halul acesta . Știu că asta s-a întâmplat înainte ca eu să apar în peisaj , dar totuși , trebuia și el să se gândească că o să își găsească odată un suflet pereche și nu va fi normal să aibe un copil cu o altă femeie .
Lupoaica mea înnebunea de durere și voia cu orice preț să iasă afară , dar nu puteam permite ca situația să îmi iasă de sub control. Dacă se întâmpla asta , puteam răni pe cineva grav . Chiar dacă acel cineva era o panaramă care rânjea diavolește spre mine . Taylor nici nu își dădea seama de gravitatea situației. Ea acum atârna de un fir de ață și în orice moment acesta s-ar fi putut rupe și ea rămânând fără cap.

- Nu are cum..
Vocea mea suna tremurată și răgușită ca a unei adolescente care urma să își plângă iubitul care deabea a părăsit-o . Simțeam o apăsare îngrozitoare pe piept care nu îmi permitea să respir . Mă omoara pe interior .

- Cum să nu fie posibil ? Toată lumea știe ce a fost între mine și Max. Crezi că o fetiță ca tine va putea strica tot ce a fost între noi ? Crezi că își va refuza propriul copil ?
Țipă în timp își mângâia abdomenul încă slab.
Atunci am știut că numai rezist . Așa că am fugit din cameră cu o viteză supraomenească . Lupul meu prelua controlul , caninii fiind ieșiți deja afară , iar unghiie înlocuite de gheare  ascuțite . Trebuia să ies cât mai repede cu putință din casa asta nenorocită .Adelle urla în spatele meu pentru a mă opri , dar nu puteam . Chiar dacă gestul meu față de ea era unul urât , ea nu îmi făcuse nimic rău , nu aveam de ales .
Odată făcut contactul dintre piciorul meu și iarba de afară , fac un salt în aer și mă transform în minunatul meu lup . Nu îmi întorc capul , ci continui să fug cât mai departe de tarantula aceea . Simțeam vântul cum îmi bătea puternic in blana albă și cum pământul fugea pe sub picioarele mele . Doar viteza care creștea considerabil , îmi mai putea alina durerea . Chiar dacă eu cu Max nu eram împerecheați și nu puteam folosi Link-ul între noi , el putea simți o parte din sentimentele mele .
Asta m-a făcut să îmi dau seama că el deja știa că ceva este în neregulă cu mine și era doar o problemă de timp până acesta mă va găsi . Chiar dacă rațiunea mea îmi spunea să stau cât mai departe de el , inima mea spunea cu totul altceva. Până și Lupoaica mea care era distrusă psihic, încă ținea cu el .
Lup stupid .
Așa că am decis să fac prima idee care îmi apăre în cap . Ajunsă în mijlocul pădurii , m-am așezat în fund cu lăbuțele pe lângă corp și cu privirea înainte. Dacă voia să mă găsească , era clientul meu . Eu de aici nu voi pleca prea curând . După un interval mic de timp , se aude un răgnet puternic din depărtare . Păsările care stăteau liniștite pe crengile copacilor , odată la auzul răgetului puternic își luară zborul speriate spre văzduh . Pași se auzeau venind din îndepărtare .
Puteam simți aura negativă pe care o amâna lupul care se îndrepta spre mine . Din tot peisajul macabru mai lipsea mirosul de mort ca să fie demn de un film horror , însă acesta era înlocuit cu mirosul de levănțică și mentă a sufletului meu pereche . Pașii se opriră în spatele meu .
Îmi întorc privirea spre el , dar nu îl puteam vedea din cauza copacilor care îi acopereau trupul masiv și plin de blană . După câteva secunde în care respirația mea rămăsese prinsă în plămâni , Max își face încet apariția dintre copaci . Ochii lui aurii care emanau pericol erau acum ațintiți asupra mea, iar trupul lui tremura incontrolabil . El ar fi trebuit să fie mai calm în forma sa de lup , însă era mult mai nervos ca să îl ajute cu ceva . Se apropie încet de mine până ajunge în dreptul meu . Era mult ma înalt decât mine , iar sentimentul de dominație pe care el îl transmitea mă enerva . Își coborâ capul asupra gâtului meu și atinge ușor marca cu vârful nasului umed . Un sentiment de plăcere îmi învăluie corpul. Mai repetă procesul ăsta de câteva ori până ce Max își retrage nasul de pe gâtul meu și mă privește adânc .
Într-o secundă îl văd pe Max cum mă privește intens , iar în alta îl văd cum stă  în fața mea in forma sa umană. Simțeam cum sângele mi se urcă în obraji , iar hormonii puneau stăpânire pe mine . Chiar dacă îmi doream așa mult să sar el , rațiunea din mine țipa să stau cât mai departe de acest trădător .

-Heaven, iubito , transformă-te . Trebuie să vorbim .

Mă uit câteva secunde în ochii lui și fac cum a zis . Mă transform înapoi în ființă umană și mă îndrept furioasă spre el.

- Ce vrei Max ?
Un mărâit puternic îi scapă din gura , iar mâna lui mă trage puternic spre el .

- Cum ce vreau !? Ai fugit singură prin pădure fără să anunți pe cineva și tot tu întrebi ce vreau ? Tu chiar nu înțelegi că aprope am avut un atac de panică când aflasem că ai fugit !?

- Și tu cum crezi că am reacționat atunci când am aflat că ai un copil cu altă femeie ?

Ochii lui se măresc instantaneu , iar gura i se deschide de mirare .

-Heaven, ce copil ? De unde ai scos-o pe asta? Iubito, sigur te simți bine?

Un râset isteric îmi părăsește gura. Încerca să pară nevinovat și chiar îi ieșea . Era un actor destul de priceput și pentru un moment îl crezusem , doar pentru un moment .

-Max,o să te asigur că nu o să te mai simți tu bine după ce termin eu cu tine ! Cum adică de unde am scos-o ? Tu și cu panarama aia blondă, Taylor , o să aveți un copil. Când știai că ai pe undeva pe acest pământ un suflet pereche , a trebuit tu repede să te coțăi cu strâmba aia și să o lași gravidă. Nu ești sănătos la cap.
Țip la el , lovindu-l în piep în timp ce corpurile noastre erau bine lipite una de alta. Până la urmă , reușesc să mă despart de el , întorcându-mă cu spatele la el și plecând.

- Ce naiba?!
Fața lui se înroșise ,iar mâinile le strângea în pumni . Cu o viteză supranaturală , mă strânge puternic în brațe și își așeză capul pe umărul meu. Îmi inhalează mirosul, calmându-se.

- Nu pot să cred ce trucuri murdare a putut folosi Taylor.Iubirea mea , tot ce încercă ea să facă e să ne despartă . Dacă cu adevărat mă culcam cu ea , ar fi purtat mirosul meu . Și ar fi avut un miros ciudat din cauza sarcinii. Ceea ce nu are. A văzut că nu am niciun interes față de ea , ci în sufletul meu pereche . Cu tine sunt menit să fiu și ea nu are nicio șansă în fața ta . D-aia a procedat așa .

Un zâmbet îmi apare odată ce realizasem ca avea perfectă dreptate  . Nu dădusem importanță mirosului pe care aceasta îl avea când intrase . Dar sunt sigură ca pe al lui Max nu avea cum să îl aibe deoarece imediat ce intră în camera si eu făceam contact cu acesta , fiori îmi treceau pe șira spinării. Deci tot ce spusese Taylor erau numai minciuni . Minciuni ieftine , dar la care am căzut în plasă . După un timp ,Max se desprinde din îmbrătișare , iar cu o privire de criminal se îndepărtează de mine .

- Nu pot accepta sfidare . Mai ales când vine vorba de regina mea . Taylor va trebui să plătească !

Cu o săritură în aer , Max se transformă în lupul său negru. Încerc să fug spre el pentru a-l opri , dar deja dispăruse în pădure . Chiar dacă Taylor făcuse un gest necugetat , o făcuse din dragoste și nu trebuie să fie pedepsită într-un mod fizic , iar la cum îl cunostea pe Max ,va ieși cu sânge .

-Max ! Oprește-te ! Te implor...

Alături de tine [✔FINALIZATĂ✔]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum