Stăteam singura in cameră si ma gândeam daca Max e bine.Stăteam in pat,cu capul pe perna si mii de gânduri imi umpleau capul usor usor,am adormit,apoi dupa cateva minute sau ore de somn am auzit usa trantindu-se apoi am simțit cum patul se înclină intr-o partea usor.
Am simțit cum o mana se aseaza usor peste corpul meu zi milioane de fiori mi-au inundat corpul intr-o placere de nedescris-Ai venit,esti bine?Ce ai reusit sa faci?Il intreb cu teama de răspunsul ce urma sa-l primesc
-Heaven,iubito.Totul va fi bine,vei vedea.
-Dar puiu-
Nici nu apuc sa termin fraza ca acesta ma opreste printr-un sărut puternic apoi sa strânge tare in brate si o tăcere se lasa peste noi.
Când mi-am deschis ochii Max nu era lângă mine,mi-am luat din dulap un prosop si m-am dus sa-mi fac un dus.Stropii fierbinți de apa imi relaxau pielea si gelul de dus imi masau fiecare celula de pe corpul meu.Cand am iesit din dus mi-am prins parul sus intr-o coada,m-am îmbrăcat intr-un tricou negru si o pereche de blugi negri putin rupți cu talie inalta.M-am încălțat intr-o pereche de tenisi negri si am coborât jos unde l-am vazut pe Marius mancand un măr.-Neața Marius,unde e Max?
-Neața Lună Heaven,nu stiu.Tin minte doar ca zicea ceva de o "pândă".
-Adica?Spun eu bulversata
-Ăm..
-Marius?
-Bine,iti spun...A plecat împreună cu Luk si Ruso sa o salveze pe Natalie...
-CE?
-Stai linistită,totul va fi bine..
-Dar...
-Ruso le-a povestit ca la ora 06:30 toti ies pe teren langa granița pentru antrenamente.
-Max e nebun?Sunt foarte multi Rouge acolo!
Nici nu am apucat sa ies bine din casa ca Max venea spre casă cu Ruso in stanga si Luk in dreapta lui si o uriasă armată de Rouge.Am alergat cat de repede am putut pentru a-i sări in brate dar când am vazut-o pe Natalie in spate am luat-o in barte căzând împreună la pământ si plângând de fericire.-Hev,esti bine?
-Da Natalie,sunt mai mult decat bine.Spun cu lacrimi in ochi in timp ce îi strângem bine mâna intre ale mele.
-Mi-a fost dor de tine
-Si mie,iarta-ma ca am plecat asa..
-Hei,gata.O sa devin gelos..Spune Max in timp ce un ras isteric pune stapanire pe el
-Totusi,ce e cu toți Rouge ăstia?
-De acum "ăstia" nu se mai numesc Rouge,Ei fac parte din haita Moonlight.
-Si Ruso si Natalie?
-Si ei iubita mea
-Adică acum..in haita suntem 10000 de membri?Haita Royala?
-Da puiule
-Te iubesc
-Si eu te iubesc enorm de mult iubita mea
Apoi toti am mers înăuntru unde am intins o masa mare unde toti Rouge au mâncat si s-au instalat in haită.Erau foarte fericiți.
-Max,puiule?Dar cum ai reusit?
-Cand erau la granița,si se antrenau le-am zis ca sunt Alpha-ul Suprem al Haitei Moonlight,la inceput s-au opus dar apoi si-au amintit ca erau obligați sa se ducă la Razboiul ce urma sa vina,asa ca au ales sa intre in haită.
-Max,esti minunat puiule.
Toate au revenit la locul lor,acum asteptam un bebelus ce trebuia sa vina,Hendrix si-a gasit sufletul pereche,pe Natalie.Sufletul lui Adelle s-a dovedit a nu fi mort,Will,Alpha-ul haitei Gold era sufletul ei pereche.Toate erau frumoase,totul era minunat.
Toate zilele mele sunt minunate când sunt Alături de tine.
~~~Sper ca v-a placut cartea si ca v-a făcut placere să o citiți si ca nu v-am dezamagit cu finalul sau cu vreun capitol,urmatoare si o sa incep cu publicarea primului capitol undeva prin August.Va mulțumesc celor care ati ajuns până aici,114 capitole.Lăsați in comentarii parerile voastre despre carte~~~
CITEȘTI
Alături de tine [✔FINALIZATĂ✔]
ParanormalSe spunea odata ca au trăit Varcolacii si Vampirii si ca mari razboaie aveau loc intre ei.Ei Bine,Ava nu credea asa ceva pana cand lucruri paranormale au inceput sa se întâmple în viața ei. Gen:Paranormal